עוד לוגו שהכנתי !

YAMBAM

New member
עוד לוגו שהכנתי !

לה בלאט ונחוי מכוי ! תגיבו...וזה כי אמרו לי פה שISA כבר תפוס על משו אז קבלו !
 

YAMBAM

New member
תפתח

אחי אני גם וגם ומה אתה אומר על הלוגו השני שלי ?
 

YAMBAM

New member
כנסו מהר ~!

הנה אותו לוגו רק בצבעים יותר יפים ומעוצבים...יותר ,וטיפה שיפוצים !
 
ים תעשה אותו בלי ההבלטות,שיהיה שטוח

לפחות תבדוק איך יצא שטוח ותאלה לפורום כי שטוח זה יותר נקי ויפה לרוב
 

Lmagination

New member
רעיון מליק!../images/Emo8.gif

חח אהבתי:)))))) ואבל באמת כדי לשנות קצת תפונט........ :) לילה
 

YAMBAM

New member
תגודה למוזנח !!

מוזנח תקשיב לי ותקשיב לי טוב שאתה תעשה לוגו או תשנה לו תפונט כמה שאתה רוצה !! זה הלוגו שלי וזה פונט מושלם ! סתם עדי חולה עליך הכל בצחוק .!
 

Muznach

New member
בונא יא קבב..בוקס אחד אני מנער אותך

סתם... מר בחור בוא לחדרה איזה סופ"ש לדפוק קצת צילומים....
 

YAMBAM

New member
סבבה אחי רק אני צריך תאייסיקיו שלך

וגם תפלאפון שתארגן לי את כל החברה אצלכם שיהיה סשן בסבבה כי אני יודע שכייף לינסוע איתכם ואני יבוא איזה שבת ואני יצלם וזה יש לכם עדיין תבוקס שלכם שם ? וגם אתם מוזמנים לסשן בכפר יונה @ ! כל יום אצלנו נוסעים בימים של גשם והכל ! תבואו בהמוניכם !
 

CKYbeer7

New member
זה יפה רצחחח

רק חבל שהאולי שלו מכוער, אם תסדר שהאולי יהיה יפה אז סיכוי זכייה יהיה אפילו גדול.
 
למעלה