סבבה אחי רק אני צריך תאייסיקיו שלך
וגם תפלאפון שתארגן לי את כל החברה אצלכם שיהיה סשן בסבבה כי אני יודע שכייף לינסוע איתכם ואני יבוא איזה שבת ואני יצלם וזה יש לכם עדיין תבוקס שלכם שם ? וגם אתם מוזמנים לסשן בכפר יונה @ ! כל יום אצלנו נוסעים בימים של גשם והכל ! תבואו בהמוניכם !