ובלי קשר.. אם כל הטיפולים היו אצל אותו רופא..
הגיע הזמן לשקול לעבור..
 
אני הפכתי לאמא ב"ה מההחזרת עוברים ה 9. 5 שנים אחרי שהתחלנו לנסות. לפעמים הדרך מתארכת.. זה ממש קשה, אני בהחזרה ה 7-8 כבר איבדתי תקווה והתחלתי לבחון ברצינות אופציה שההחזרה ה 10 תהיה פונדקאות.
 
לדעתי ממש כדאי לעבור רופא מידי פעם. גם הרופא הכי טוב לפעמים תקוע על כיוון מסויים.
אצלנו הגענו לבר חוה בהחזרה ה 6. וההחזרה ה 9 כאמור הצליחה תודה לאל. אני מאוד מרוצה מבר חווה. ועדיין.. אצל קולגה שלי בר חוה הצליח להביא את ההריון הראשון, אך אחרי המון טיפולים אצלו לילד שני, ללא הצלחה, הם עברו לברקוביץ (אם לא טועה) ובסבב הראשון נקלטו. משנה מקום משנה מזל