עוד כשלון לאוסף

prule

New member
עוד כשלון לאוסף

די אני כבר ממש מתחילה לאבד את זה.. עלק לא מוסברים... ועדין כבר 2 שאיבות 6 החזרות ללא כלום...
הכעס כבר כלכך גדול...שאין לי פשוט איך להסביר.
בא לי לבעוט במשהו להרביץ למישהו לצרוח על כולם. אוף
 
ובלי קשר.. אם כל הטיפולים היו אצל אותו רופא..

הגיע הזמן לשקול לעבור..
&nbsp
אני הפכתי לאמא ב"ה מההחזרת עוברים ה 9. 5 שנים אחרי שהתחלנו לנסות. לפעמים הדרך מתארכת.. זה ממש קשה, אני בהחזרה ה 7-8 כבר איבדתי תקווה והתחלתי לבחון ברצינות אופציה שההחזרה ה 10 תהיה פונדקאות.
&nbsp
לדעתי ממש כדאי לעבור רופא מידי פעם. גם הרופא הכי טוב לפעמים תקוע על כיוון מסויים.
אצלנו הגענו לבר חוה בהחזרה ה 6. וההחזרה ה 9 כאמור הצליחה תודה לאל. אני מאוד מרוצה מבר חווה. ועדיין.. אצל קולגה שלי בר חוה הצליח להביא את ההריון הראשון, אך אחרי המון טיפולים אצלו לילד שני, ללא הצלחה, הם עברו לברקוביץ (אם לא טועה) ובסבב הראשון נקלטו. משנה מקום משנה מזל
 

prule

New member
גידלנו לבלסטוציסטים.כולם שרדו אבל

לא היה הריון..
לגבי החלפת רופא........
בעלי כבר רוצה...אני פחות...
יש לי ילד אחד מהרופא הזה...ואוף השני לא מצליח
 

prule

New member
היית מחליפה לשאיבה הבאה או גם

להחזרה?
כי במקרה לפרוטוקול של ההחזרה שתהיה עכשיו יש רופא חדש . וגם בעבר היה חי עוד רופא נוסף לאיזו החזרה כלשהי שלא צלחה...
או הכוונה שאיבה ( בתקווה שלא נגיע לעוד אחת) עם רופא חדש
 

טוליתי

New member
מצטערת על השלילי


האם עברת היסטרוסקופיה?
&nbsp
אם העוברים טובים, ייתכן שצריך לאתר אם ישנו פקטור רחמי.
מה מצב הרירית? מה העובי שלה?
באיזו יחידת IVF את מטופלת? לעיתים המצע שעליו גדלים העוברים אינו מתאים.
האם בדקת תפקודי בלוטת התריס? שללת צליאק?
 

prule

New member
היסטרוסקופיה ובחוטות עשיתי

תקין...
העוברים יוצאים יפים.
גם היו 3 הריונות שנפלו ( עשינו כל הבדיקות הכל...אין סיבה ללמה )
אפילו שלחתי לבדיקת זרע את בעלי ( ברטוב) יצא תקין
אחרי ההפלות עשו היסטרוסקופיה. גם ניתוחית.
ומאז....אין הריון... לא נקלט..
אציין שהייתה שאיבה אחרי ההפלות שעשו את כולם בלסטוציסטים..ולא נקלט ( 4 החזרות).
ועכשיו שאיבה לפני שבועיים.החזרה של 2 עוברים ( אומנם ביום הראשון כי טסתי) וכלום.
אני כבר ממש מתיאשת בחיי
 
למעלה