עוד יומיים נגמר הסיוט

מצב
הנושא נעול.

ori208

New member
"הדיבור המושך של מר חקי הראל"?! אוי ויי.
תגיד, לא התבלבלת עם לינצ'בסקי שאליו בוועד אתם כנראה מתגעגעים? ואגב, אם כבר הזכרת דיבור, אז דע לך שדיבור אינה דווקא התכונה בה התבלט חקי. אולי ההפך מזה הוא הנכון. הופעותיו לאחר התאונה בנתניה לא היו מסע מזהיר של הסברה. ועם זאת, מדובר באיש ביצוע מהמדרגה הראשונה ובמנהל מקצועי לעילא ועילא. אם אתה סבור שבאמצעות הכפשות אישיות בגנותו של המנכ"ל הטוב ביותר שידעה הרכבת מזה שנים רבות, תצליחו להטעות אותנו, אתה טועה טעות חמורה. ישנם כאן אנשים שמכירים את חקי ופועלו טוב מכם. האיש פעל ללא לאות ע"מ להביא את הרכבת לעידן חדש בתחילת 2012, אך לרוע המזל הוא נתקל בפקידי האוצר האטומים, בחוסר גיבוי מהשר הממונה לאורך כל תקופת כהונתו ובכם, אנשי הוועד, שהנזכרתם להתעלל בו ובציבור עם סיום כהונתו. למרות כל זאת, חקי מקדם בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ, את ההכפלה המסובכת להחריד של הקו לב"ש ואפילו את A1 החשוב שלינצ'בסקי דילג עליו. במקום לתקוף את חקי, אני ממליץ לך ולחבריך להתרכז במאבק האמיתי לשמירת זכויותיכם ולא להיאבק באיש שבסה"כ חושב על טובת הנוסע. בדרך בה אתם הולכים לא תזכו לנקודות זכות אצלי. נ.ב: למה לא שמעתי אתכם יוצאים כנגד "תיק התקשורת" של הרכבת שנמצא כבר שנים בשליטה מלאה של חברה גרמנית?
מדוע חאקי עוזב
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות
 

ori208

New member
מדוע חאקי עוזב
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות
קדימה
 
מדוע חאקי עוזב
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות
אתה יודע מה הבעיה שלך?? תקרא היטב:
הבעיה היא שאתה צודק בכל מילה ! והבעיה השניה היא שאתה הגעת לפורום מאוד רדוד מבחינת הידע והמידע הפנימי שיש כאן למרבית הכותבים כי הם אינם מחוברים בצינורות הנכונים לאנשים הנכונים - למושכי החוטים. אני יודע שדברייך מגובים במסמכים ואני מכיר את הניירת. לצערי אתה צודק בכל מילה. אני מאוד אוהב את הרכבת אבל כל דרך ההתנהלות בשנים האחרונות נפלה מדחי לדחי. אנשים כותבים כאן מבלי שיש בידייהם מסמכים מקוריים, הם כותבים אמוציונלית ולא הוכחתית. אל תתייאש: תמשיך להציג כאן את עמדותייך הנכונות. לו חברי הפורום ידעו עד כמה אתה צודק - שערותייהם היו סומרות...אבל כמוך, גם אני מנוע מלציין פרטים וזאת למרות שיש ברכבת ישראל גם מנהלים נפלאים ועובדים מסורים, ישרים והגונים שסובלים בגלל קבוצת מיעוט שהרסה את הרכבת. רוב העובדים שווים זהב ברכבת ! ויש כאן קבוצה שתוקפת את העיתונאים. הבעיה היא שלאותם עיתונאים יש גיבוי רחב במסמכים מקוריים ואחד מהם מותקף באופן קבוע כאן בפורום למרות שמירב דבריו נכונים כסלע. עצוב לראות שקבוצה גדולה של אעלק חובבי רכבת מתבררת כחובבי מדון ושטויות ולמען האמת הרשה נא לי לדייק: חובבי רכבת אמיתיים בישראל? ספרתי רק שבעה ! כל השאר? לא הייתי קורא להם חובבים כי קשה להיות חובב על נושא שלא מכירים אותו.....
תמשיך בכתיבה האמיצה שלך ! סוף-סוף אני פוגש אדם אמיץ שלא חושש לספר לכולם את האמת הקשה ביותר !
 
מדוע חאקי עוזב
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות
כנהג רכבת...
מסכים!!!!! כך לא מכשירים נהגים ואוי לנו אם כך יהיה!!!!!!
 

בועז ל

New member
מדוע חאקי עוזב
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות
מרגע לרגע אתה הולך ונעשה מעניין יותר ויותר.
נו, בוא ותפתיע אותי. ספר לי משהו שאני לא יודע על פיטוריה של קוטאי.
 

kobiz99

New member
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.
גרוע לכולם גם לוועד אבל בעיקר לאזרחי מדינת
ישראל המשתמשים בשרותי רכבת ישראל. שים לב בתקופתו נעצר הגידול בכמות הנוסעים הרכבות והמטענים. האיש כוחני ואינו מתאים לניהול במשק החופשי.
 

טשאפק

New member
גרוע לכולם גם לוועד אבל בעיקר לאזרחי מדינת
ישראל המשתמשים בשרותי רכבת ישראל. שים לב בתקופתו נעצר הגידול בכמות הנוסעים הרכבות והמטענים. האיש כוחני ואינו מתאים לניהול במשק החופשי.
כוחנות היא באמת תכונה גרועה
חשוב לזכור.
 

kobiz99

New member
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.
בגלל שהיה כל כך מעולה כדבריך
יש מחסור חמור בקרונות בקטרים ובמסילות שכל כך נחוצים לציבור הנוסעים. ותשכחו מזה הוועד האינטרסנטי האגואיסטי והמושחת אינו אחראי על תחומים אלה. רק אדם אחד נושא באחריות ולא הצליח לספק הסחורה חאקי הראל.
 
בגלל שהיה כל כך מעולה כדבריך
יש מחסור חמור בקרונות בקטרים ובמסילות שכל כך נחוצים לציבור הנוסעים. ותשכחו מזה הוועד האינטרסנטי האגואיסטי והמושחת אינו אחראי על תחומים אלה. רק אדם אחד נושא באחריות ולא הצליח לספק הסחורה חאקי הראל.
כבר חשבתי שחקי הראל התחפש למשרד האוצר
 

mister K

New member
לא
משה אמסלם לא ימונה למנכל זמני , הבנתי שזה מישהו אחר , ששכתי את שמו . הכי חשוב שחאקי הולך , ממש לא משנה מי יחליף אותו , גרוע ממנו לא יהיה
בטח. גרוע לאינטרסנטים, לאגואיסטים ולמושחתים.
מה קרה? הבוס לא נותן לועד להשתולל ולעשות כרצונו אז הוא גרוע? ככה צריך להיות יא חביבי... אין טוב מחאקי הראל. מנכ"ל הרכבת הטוב ביותר שהיה פה בשנים האחרונות מכל הבחינות.
 

euronitzan

New member
בטח. גרוע לאינטרסנטים, לאגואיסטים ולמושחתים.
מה קרה? הבוס לא נותן לועד להשתולל ולעשות כרצונו אז הוא גרוע? ככה צריך להיות יא חביבי... אין טוב מחאקי הראל. מנכ"ל הרכבת הטוב ביותר שהיה פה בשנים האחרונות מכל הבחינות.
 

easylivin

New member
בטח. גרוע לאינטרסנטים, לאגואיסטים ולמושחתים.
מה קרה? הבוס לא נותן לועד להשתולל ולעשות כרצונו אז הוא גרוע? ככה צריך להיות יא חביבי... אין טוב מחאקי הראל. מנכ"ל הרכבת הטוב ביותר שהיה פה בשנים האחרונות מכל הבחינות.
 

Mister Eli

New member
גילה תותחית
אין על גילה !!!!!!!!!!!!!! מספר 1
היום הגענו למצב,
ואני אומר את זה בצער רב, שבו הרבה מאוד מעובדי הרכבת, בראשם הועד חושבים שהם מנהלים את הרכבת ושמותר להם לעשות הכל. הם שכחו שמשלם המיסים הוא זה שמפרנס אותם ולו הם צריכים לתת את השירות ולא לפגוע בו (תיזכרו בשביתה האחרונה). אם בשביתה הראשונה היו הזדהויות כאלה ואחרות, בשביתה השנייה (במידה ותהיה) לא תהיה שום הזדהות. כאשר אנשים יבינו שהועד והעובדים נאבקים לא על מנת שלפר את השירות עבור הנוסע(שמפרנס אותם), אלא נטו על מנת לשמור על התחת שלהם ולדרוש עוד כסף (ותאמינו לי המשכורות ברכבת הם טובות בלשון המעטה) - ההזדהויות תיפסקנה. אני לא חושב שהציבור ישתוק על כך שעובדי הרכבת מקדמים את האינטרסים שלהם על חשבונו. חבל שחקי עוזב, לדעתי הוא היה אחד המנכ"לים החזקים של הרכבת. מנכ"ל אשר בראש ובראשונה דאג לקדם פרוייקטים על מנת לשפר את איכות הנסיעה ולא נכנע וללחצים של הועד בנושאים כאלה ואחרים.
 

ori208

New member
היום הגענו למצב,
ואני אומר את זה בצער רב, שבו הרבה מאוד מעובדי הרכבת, בראשם הועד חושבים שהם מנהלים את הרכבת ושמותר להם לעשות הכל. הם שכחו שמשלם המיסים הוא זה שמפרנס אותם ולו הם צריכים לתת את השירות ולא לפגוע בו (תיזכרו בשביתה האחרונה). אם בשביתה הראשונה היו הזדהויות כאלה ואחרות, בשביתה השנייה (במידה ותהיה) לא תהיה שום הזדהות. כאשר אנשים יבינו שהועד והעובדים נאבקים לא על מנת שלפר את השירות עבור הנוסע(שמפרנס אותם), אלא נטו על מנת לשמור על התחת שלהם ולדרוש עוד כסף (ותאמינו לי המשכורות ברכבת הם טובות בלשון המעטה) - ההזדהויות תיפסקנה. אני לא חושב שהציבור ישתוק על כך שעובדי הרכבת מקדמים את האינטרסים שלהם על חשבונו. חבל שחקי עוזב, לדעתי הוא היה אחד המנכ"לים החזקים של הרכבת. מנכ"ל אשר בראש ובראשונה דאג לקדם פרוייקטים על מנת לשפר את איכות הנסיעה ולא נכנע וללחצים של הועד בנושאים כאלה ואחרים.
תגובה בשביל מיסטר אלי
אתם יוצאים על עובדי הרכבת בהתלהמות ומאשימים אותם בכל מה שקורה ברכבת , אבל תענה לי על מספר שאלות : 1. מי אחראי על הצפיפות ברכבת ועל העומס בקו ? מי העובדים ? 10 שנים הזניחו את הרכבת ( רק בשנה האחרונה התעוררו להם שם בממשלה והתחילו לתקצב את הרכבת אבל זה מאוחר מדיי ), אין קרונות אין תשתיות , עומס עצום על הקווים שגורם לאיחורים ולביטלי רכבת , צפיפות נוראית ברכבת עקב חוסר קרונות , תקלות שקורות בקטרים עקב כך שאין זמן מספיק לתקן את אותם תקלות עקב חוסר בציוד , מי אשם עובדי הרכבת ? תבין הנהלת הרכבת שמחה שיש את כל הבלאגן היום ברכבת , זה משרת את האינטרסים שלהם , אתה יודע שהיום רכבות האיי סי במזג אוויר חם ולוהט לא יכולות לעלות לירושלים ? אף אחד לא יודע את זה בכלל , אז אני שואל אותך מה תפקיד העובדים בצפיפות באיחורים בחוסר תשתיות ?
 

ori208

New member
תגובה בשביל מיסטר אלי
אתם יוצאים על עובדי הרכבת בהתלהמות ומאשימים אותם בכל מה שקורה ברכבת , אבל תענה לי על מספר שאלות : 1. מי אחראי על הצפיפות ברכבת ועל העומס בקו ? מי העובדים ? 10 שנים הזניחו את הרכבת ( רק בשנה האחרונה התעוררו להם שם בממשלה והתחילו לתקצב את הרכבת אבל זה מאוחר מדיי ), אין קרונות אין תשתיות , עומס עצום על הקווים שגורם לאיחורים ולביטלי רכבת , צפיפות נוראית ברכבת עקב חוסר קרונות , תקלות שקורות בקטרים עקב כך שאין זמן מספיק לתקן את אותם תקלות עקב חוסר בציוד , מי אשם עובדי הרכבת ? תבין הנהלת הרכבת שמחה שיש את כל הבלאגן היום ברכבת , זה משרת את האינטרסים שלהם , אתה יודע שהיום רכבות האיי סי במזג אוויר חם ולוהט לא יכולות לעלות לירושלים ? אף אחד לא יודע את זה בכלל , אז אני שואל אותך מה תפקיד העובדים בצפיפות באיחורים בחוסר תשתיות ?
תקרא את זה ותפנים
לציבור הנוסעים ברכבת לאחרונה נשמעו קולות באמצעי התקשורת על כך שעובדי הרכבת הם האחראיים לבעיות הבטיחות ולליקויים הקיימים ברכבת ישראל.משום שקולם של העובדים אינו נשמע בחרנו לפנות אליכם בדרך זאת.אנו העובדים המסורים העמלים ימים כלילות כדי לתת את השירות הטוב ביותר עבור ציבור הנוסעים אומרים עד כאן לא ניתן לבעלי אינטרסים להפנות כלפינו אצבע מאשימה במסווה של הפרטת הרכבת מספר מקרים לדוגמא אירוע העשן/שריפה -נבעו כתוצאה מבעיית יצרן בקרונועים ללא קשר לתחזוקתם.נציין שציוד רב אשר נקנה עד כה סבל מבעיות טכניות רבות שרק לאחרונה הצליחו אנשי התחזוקה להתגבר עליהן.איחורים-עקב השריפה נאלצנו להוריד את כח הסחיבה של הקרונועים ב33%ועל כן יש רכבות שאינן מסוגלות להגיע למהירות הנדרשת ואף לא לעלות את העליות לירושלים.לוח הזמנים הצפוף פתיחת קווים חדשים וחוסר בציוד מתאים מורידים את רמת השירות לנוסעים.התנגשויות-התאונות הקטלניות ביותר ברכבת נבעו כתוצאה מחוסר הפרדה מפלסית בין המסילות לכבישים החוצים אותן תאונות אלו גבו את חייהם של אזרחים רבים כולל שני נהגי קטרים (בית יהושע וכפר מנחם).הפרדה מפלסית היא החלטה לאומית הדורשת הקצאת משאבים ורק בשנתיים האחרונות החלו ליישמה.ההתנגשות היחידה אשר נבעה מטעות אנוש (נתניה)לא גבתה חיי אדם ולקחיה הופקו.טעויות אנוש קרו גם בחיל האויר אך אף אחד לא איים בסגירתו. אנו העובדים מרגישים שמנועל נגדינו מסע הכפשות מצד מקבלי ההחלטות והנהלת הרכבת שבוחרים להפנות אצבע מאשימה כלפי העובדים הפשוטים כדי להתנער מאחריותם למחדלים והחלטות שגויות שנעשו.אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לכם כתוצאה מהשבתת הרכבות ומבקשים את הבנתכם .דעו כי בטיחות הנוסעים ברכבת ישראל היא בראש מעייננו.
 

Mister Eli

New member
תקרא את זה ותפנים
לציבור הנוסעים ברכבת לאחרונה נשמעו קולות באמצעי התקשורת על כך שעובדי הרכבת הם האחראיים לבעיות הבטיחות ולליקויים הקיימים ברכבת ישראל.משום שקולם של העובדים אינו נשמע בחרנו לפנות אליכם בדרך זאת.אנו העובדים המסורים העמלים ימים כלילות כדי לתת את השירות הטוב ביותר עבור ציבור הנוסעים אומרים עד כאן לא ניתן לבעלי אינטרסים להפנות כלפינו אצבע מאשימה במסווה של הפרטת הרכבת מספר מקרים לדוגמא אירוע העשן/שריפה -נבעו כתוצאה מבעיית יצרן בקרונועים ללא קשר לתחזוקתם.נציין שציוד רב אשר נקנה עד כה סבל מבעיות טכניות רבות שרק לאחרונה הצליחו אנשי התחזוקה להתגבר עליהן.איחורים-עקב השריפה נאלצנו להוריד את כח הסחיבה של הקרונועים ב33%ועל כן יש רכבות שאינן מסוגלות להגיע למהירות הנדרשת ואף לא לעלות את העליות לירושלים.לוח הזמנים הצפוף פתיחת קווים חדשים וחוסר בציוד מתאים מורידים את רמת השירות לנוסעים.התנגשויות-התאונות הקטלניות ביותר ברכבת נבעו כתוצאה מחוסר הפרדה מפלסית בין המסילות לכבישים החוצים אותן תאונות אלו גבו את חייהם של אזרחים רבים כולל שני נהגי קטרים (בית יהושע וכפר מנחם).הפרדה מפלסית היא החלטה לאומית הדורשת הקצאת משאבים ורק בשנתיים האחרונות החלו ליישמה.ההתנגשות היחידה אשר נבעה מטעות אנוש (נתניה)לא גבתה חיי אדם ולקחיה הופקו.טעויות אנוש קרו גם בחיל האויר אך אף אחד לא איים בסגירתו. אנו העובדים מרגישים שמנועל נגדינו מסע הכפשות מצד מקבלי ההחלטות והנהלת הרכבת שבוחרים להפנות אצבע מאשימה כלפי העובדים הפשוטים כדי להתנער מאחריותם למחדלים והחלטות שגויות שנעשו.אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לכם כתוצאה מהשבתת הרכבות ומבקשים את הבנתכם .דעו כי בטיחות הנוסעים ברכבת ישראל היא בראש מעייננו.
אם אתה מגדיר אץ מה שקרה בנתניה
טעות אנוש, אז כל התגובה שלך איינה ראויה לקריאה. מה שהיה בנתניה הוא איום ונורא מבחינתי, אי אפשר לקרוא לזה טעות, כי טעויות כאלה לא קורות. אין ספק שאותו נהג(ואל תשאל אותי מאיפה אני יודע כי אני לא אחשוף זאת לעולם) לא הסתכל במכוון על המסילה והמשיך לסוע כאשר הסימנור הוא אדום. כל ניסיון להפיל את הנושא על הפקח על כך שהפקח הכשיל אותו הוא שטותי. תפקידו של הנהג הוא אך ורק לנהוג ולהסתכל על המסילה. אם הפקח סגר דלתות כאשר הסימנור אדום, אין זה אומר שהנהג יכול לסוע בלי להסתכל על המסילה! ולא מנוהל נגדכם שום מסע הכפשות, תעשו הכל בדרכים המקובלות ולא בדרך של גרילהץ כי אם תלכו בדרך של גרילה, לא תהיו חביבי הקהל בלשון המעטה.
 

kobiz99

New member
אם אתה מגדיר אץ מה שקרה בנתניה
טעות אנוש, אז כל התגובה שלך איינה ראויה לקריאה. מה שהיה בנתניה הוא איום ונורא מבחינתי, אי אפשר לקרוא לזה טעות, כי טעויות כאלה לא קורות. אין ספק שאותו נהג(ואל תשאל אותי מאיפה אני יודע כי אני לא אחשוף זאת לעולם) לא הסתכל במכוון על המסילה והמשיך לסוע כאשר הסימנור הוא אדום. כל ניסיון להפיל את הנושא על הפקח על כך שהפקח הכשיל אותו הוא שטותי. תפקידו של הנהג הוא אך ורק לנהוג ולהסתכל על המסילה. אם הפקח סגר דלתות כאשר הסימנור אדום, אין זה אומר שהנהג יכול לסוע בלי להסתכל על המסילה! ולא מנוהל נגדכם שום מסע הכפשות, תעשו הכל בדרכים המקובלות ולא בדרך של גרילהץ כי אם תלכו בדרך של גרילה, לא תהיו חביבי הקהל בלשון המעטה.
מה שקרה בנתניה בוודאי טעות אנוש
אלא עם אתא טוען שהנהג רצה להתאבד, את זה אפילו המשטרה לא טוענת. טעות כזאת לא צריכה לקרות, אבל בכל זאת כל יום אנשים עוברים באדום בכבישים רובם כטעות אנוש מקצתם גונבים אדום ביודעין, לשמחתי אין עונש מוות על טעות אנוש וטוב שכך. העינין נחקר ע״י המשטרה ושתי וועדות חקירה והעינין ימוצא עד תום. ושוב אני שואל אותך האם לדעתך הנהג רצה להתאבד? הסיכוי לעשות תאונה כזאת בין שתי מסות כאלה ולצאת בשלום שואף כמעט לאפס. קוביז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה