מדוע חאקי עוזב"הדיבור המושך של מר חקי הראל"?! אוי ויי.
תגיד, לא התבלבלת עם לינצ'בסקי שאליו בוועד אתם כנראה מתגעגעים? ואגב, אם כבר הזכרת דיבור, אז דע לך שדיבור אינה דווקא התכונה בה התבלט חקי. אולי ההפך מזה הוא הנכון. הופעותיו לאחר התאונה בנתניה לא היו מסע מזהיר של הסברה. ועם זאת, מדובר באיש ביצוע מהמדרגה הראשונה ובמנהל מקצועי לעילא ועילא. אם אתה סבור שבאמצעות הכפשות אישיות בגנותו של המנכ"ל הטוב ביותר שידעה הרכבת מזה שנים רבות, תצליחו להטעות אותנו, אתה טועה טעות חמורה. ישנם כאן אנשים שמכירים את חקי ופועלו טוב מכם. האיש פעל ללא לאות ע"מ להביא את הרכבת לעידן חדש בתחילת 2012, אך לרוע המזל הוא נתקל בפקידי האוצר האטומים, בחוסר גיבוי מהשר הממונה לאורך כל תקופת כהונתו ובכם, אנשי הוועד, שהנזכרתם להתעלל בו ובציבור עם סיום כהונתו. למרות כל זאת, חקי מקדם בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ, את ההכפלה המסובכת להחריד של הקו לב"ש ואפילו את A1 החשוב שלינצ'בסקי דילג עליו. במקום לתקוף את חקי, אני ממליץ לך ולחבריך להתרכז במאבק האמיתי לשמירת זכויותיכם ולא להיאבק באיש שבסה"כ חושב על טובת הנוסע. בדרך בה אתם הולכים לא תזכו לנקודות זכות אצלי. נ.ב: למה לא שמעתי אתכם יוצאים כנגד "תיק התקשורת" של הרכבת שנמצא כבר שנים בשליטה מלאה של חברה גרמנית?
מדוע חאקי עזב את משרתו בתור מנכ"ל הרכבת ? ידוע לכם למה ? תשאלו אותו אולי הוא יספר לכם , בעצם הוא לא יספר לכם את האמת מדוע הוא נחוש לעזוב את תפקידו , אתם רוצים את האמת תשאלו את גילה היא תספר לכם , הוא עוזב בדיוק מאותן סיבות שמנהלת משאבי אנוש גברת דליה קוטאי עזבה את תפקידה, והמבין מבין ! , אז תפסיקו להלל את האיש הזה שניסה לפני מספר חודשים להוציא החלטה ברכבת שהיתה גורמת להרג רב בנוסעים והחלטה זאת כנראה לא תעבור ( תשאלו את חאקי החביב שלכם איך הוא רצה להכשיר נהגי נוסעים - שיספר לכם מה הוא רצה לעשות ) , אבל מה הוא מבין הוא בכלל לא יודע מה זה רכבת - אז קאדימה חאקי שלום ולא להתראות