עוד יומיים נגמר הסיוט

מצב
הנושא נעול.

ori208

New member
עוד יומיים נגמר הסיוט
יום שני מסיבת שחרור לחאקי הראל
 

ori208

New member
האם נכון שמשה אמסלם מונה לממלא מקום זמני עד
לבחירת המנכ"ל החדש?
לא
משה אמסלם לא ימונה למנכל זמני , הבנתי שזה מישהו אחר , ששכתי את שמו . הכי חשוב שחאקי הולך , ממש לא משנה מי יחליף אותו , גרוע ממנו לא יהיה
 

בועז ל

New member
לא
משה אמסלם לא ימונה למנכל זמני , הבנתי שזה מישהו אחר , ששכתי את שמו . הכי חשוב שחאקי הולך , ממש לא משנה מי יחליף אותו , גרוע ממנו לא יהיה
אם יורשה לי לשאול, מה תפקידך בארגון?
 

trainman

New member
לא
משה אמסלם לא ימונה למנכל זמני , הבנתי שזה מישהו אחר , ששכתי את שמו . הכי חשוב שחאקי הולך , ממש לא משנה מי יחליף אותו , גרוע ממנו לא יהיה
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.
 

easylivin

New member
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.

 

mastertheknife

New member
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.
 

ori208

New member
גרוע עבור מי? עבור הוועד?
כי עבור עתידה של הרכבת בארץ הוא היה מעולה וקידם בנחישות המון פרויקטים, תוך כדי שהוא מתמודד עם אנשי האוצר האטומים, עם תקשורת עויינת וצרת עין, ועם בריונים סציומטים ופראנוידים מהוועד, שמעבר לבטחונם התעסוקתי, לא מענין אותם דבר.
פוליטיקה בשקל
אתה גם אחד מאלה שהפוליטיקה בשקל והדיבור המושך של מר חאקי הראל עשה רושם עלייך , חבל באמת שאתם לא מכירים את האיש הזה חוץ מלקשקש על גשרים ופרויקטים מה הוא עשה ? כלום ושום דבר רק חבל מאוד שאני לא יכול לגיד מה דעתו של הראל על כל האיחורים ועל כל הצפיפיות ברכבת לאחרונה וכל התקלות המוזרות שקורות לאחרונה ברכבת ומי אחראי לזה , ומה הסיבה שזה קורה ? הוועד אשם נכון ? העובדים הם שמחבלים אתם בוודאי אומרים ? מה שכן יאמר לזכותו של הראל שהוא פוליטקאי מהשורה הראשונה , לא בכדי ביבי התאהב בו ,אבל לא נורא הכל יתגלה
 

easylivin

New member
פוליטיקה בשקל
אתה גם אחד מאלה שהפוליטיקה בשקל והדיבור המושך של מר חאקי הראל עשה רושם עלייך , חבל באמת שאתם לא מכירים את האיש הזה חוץ מלקשקש על גשרים ופרויקטים מה הוא עשה ? כלום ושום דבר רק חבל מאוד שאני לא יכול לגיד מה דעתו של הראל על כל האיחורים ועל כל הצפיפיות ברכבת לאחרונה וכל התקלות המוזרות שקורות לאחרונה ברכבת ומי אחראי לזה , ומה הסיבה שזה קורה ? הוועד אשם נכון ? העובדים הם שמחבלים אתם בוודאי אומרים ? מה שכן יאמר לזכותו של הראל שהוא פוליטקאי מהשורה הראשונה , לא בכדי ביבי התאהב בו ,אבל לא נורא הכל יתגלה
בפירוש הגעת למקום הלא נכון.
את הלוקשים תצליח אולי למכור לטוקבקיסטים ב-ynet, אבל לא כאן. זה אחד מהשניים: או שאתה מכיר את התנהלות הרכבת בשנים האחרונות הרבה פחות טוב מהחברים כאן, או שאתה מכיר הכל אך בוחר לשקר ביודעין... התקלות הסדרתיות לא התחילו אתמול ולא שלשום, אלא הרבה לפני שהתחילו לדבר בכלל על מיקור חוץ ועל שאר הדברים שהועד אינו חפץ בעיקרם. גל תאונות העיתוק הגדול ביותר היה ב-2008 בערך, ועל הצפיפות אל תספר לי בהיותי נוסע קבוע ברכבת בשעות העומס מאז 2001. ועשה גם טובה קטנה לעצמך: אל תיכנס בכלל לנושאים כמו יחס מצד העובדים לנוסעים, יחסם לעבודתם שלהם, על קבלת הפנים שעובדים חדשים ומוכשרים יותר מוותיקי הוועד זוכים לו... ועוד, ועוד, ועוד.
תאמין לי שאם נתחיל, לא נצא מזה כל-כך מהר.
בקיצור, באמת שלא יעזור אם תחזור כאן על הגיגים מנאומיה של "גילה התותחית". גם על המנכ"ל: חפשו לכם מקום אחר לבלבל לאחרים ת'מוח. אולי זה יעבור לכם איפשהו, אבל לא כאן. רוב החברים הוותיקים מכירים את פועלו האמיתי של המנכ"ל הזה כנראה הרבה יותר טוב מאשר קבוצה מסויימת מעובדי הרכבת (או שמא כפי שכבר כתבתי, הקבוצה הזאת פשוט משקרת ביודעין).
 

down under

New member
בפירוש הגעת למקום הלא נכון.
את הלוקשים תצליח אולי למכור לטוקבקיסטים ב-ynet, אבל לא כאן. זה אחד מהשניים: או שאתה מכיר את התנהלות הרכבת בשנים האחרונות הרבה פחות טוב מהחברים כאן, או שאתה מכיר הכל אך בוחר לשקר ביודעין... התקלות הסדרתיות לא התחילו אתמול ולא שלשום, אלא הרבה לפני שהתחילו לדבר בכלל על מיקור חוץ ועל שאר הדברים שהועד אינו חפץ בעיקרם. גל תאונות העיתוק הגדול ביותר היה ב-2008 בערך, ועל הצפיפות אל תספר לי בהיותי נוסע קבוע ברכבת בשעות העומס מאז 2001. ועשה גם טובה קטנה לעצמך: אל תיכנס בכלל לנושאים כמו יחס מצד העובדים לנוסעים, יחסם לעבודתם שלהם, על קבלת הפנים שעובדים חדשים ומוכשרים יותר מוותיקי הוועד זוכים לו... ועוד, ועוד, ועוד.
תאמין לי שאם נתחיל, לא נצא מזה כל-כך מהר.
בקיצור, באמת שלא יעזור אם תחזור כאן על הגיגים מנאומיה של "גילה התותחית". גם על המנכ"ל: חפשו לכם מקום אחר לבלבל לאחרים ת'מוח. אולי זה יעבור לכם איפשהו, אבל לא כאן. רוב החברים הוותיקים מכירים את פועלו האמיתי של המנכ"ל הזה כנראה הרבה יותר טוב מאשר קבוצה מסויימת מעובדי הרכבת (או שמא כפי שכבר כתבתי, הקבוצה הזאת פשוט משקרת ביודעין).
אתה צודק והוא פשוט משקר!
 

amit1270

New member
בפירוש הגעת למקום הלא נכון.
את הלוקשים תצליח אולי למכור לטוקבקיסטים ב-ynet, אבל לא כאן. זה אחד מהשניים: או שאתה מכיר את התנהלות הרכבת בשנים האחרונות הרבה פחות טוב מהחברים כאן, או שאתה מכיר הכל אך בוחר לשקר ביודעין... התקלות הסדרתיות לא התחילו אתמול ולא שלשום, אלא הרבה לפני שהתחילו לדבר בכלל על מיקור חוץ ועל שאר הדברים שהועד אינו חפץ בעיקרם. גל תאונות העיתוק הגדול ביותר היה ב-2008 בערך, ועל הצפיפות אל תספר לי בהיותי נוסע קבוע ברכבת בשעות העומס מאז 2001. ועשה גם טובה קטנה לעצמך: אל תיכנס בכלל לנושאים כמו יחס מצד העובדים לנוסעים, יחסם לעבודתם שלהם, על קבלת הפנים שעובדים חדשים ומוכשרים יותר מוותיקי הוועד זוכים לו... ועוד, ועוד, ועוד.
תאמין לי שאם נתחיל, לא נצא מזה כל-כך מהר.
בקיצור, באמת שלא יעזור אם תחזור כאן על הגיגים מנאומיה של "גילה התותחית". גם על המנכ"ל: חפשו לכם מקום אחר לבלבל לאחרים ת'מוח. אולי זה יעבור לכם איפשהו, אבל לא כאן. רוב החברים הוותיקים מכירים את פועלו האמיתי של המנכ"ל הזה כנראה הרבה יותר טוב מאשר קבוצה מסויימת מעובדי הרכבת (או שמא כפי שכבר כתבתי, הקבוצה הזאת פשוט משקרת ביודעין).
אגב תקלות סדרתיות
זאת תופעה שמלווה כל חילופי מנכ"לים ברכבת, הרבה לפני חקי הראל.
 

kobiz99

New member
בפירוש הגעת למקום הלא נכון.
את הלוקשים תצליח אולי למכור לטוקבקיסטים ב-ynet, אבל לא כאן. זה אחד מהשניים: או שאתה מכיר את התנהלות הרכבת בשנים האחרונות הרבה פחות טוב מהחברים כאן, או שאתה מכיר הכל אך בוחר לשקר ביודעין... התקלות הסדרתיות לא התחילו אתמול ולא שלשום, אלא הרבה לפני שהתחילו לדבר בכלל על מיקור חוץ ועל שאר הדברים שהועד אינו חפץ בעיקרם. גל תאונות העיתוק הגדול ביותר היה ב-2008 בערך, ועל הצפיפות אל תספר לי בהיותי נוסע קבוע ברכבת בשעות העומס מאז 2001. ועשה גם טובה קטנה לעצמך: אל תיכנס בכלל לנושאים כמו יחס מצד העובדים לנוסעים, יחסם לעבודתם שלהם, על קבלת הפנים שעובדים חדשים ומוכשרים יותר מוותיקי הוועד זוכים לו... ועוד, ועוד, ועוד.
תאמין לי שאם נתחיל, לא נצא מזה כל-כך מהר.
בקיצור, באמת שלא יעזור אם תחזור כאן על הגיגים מנאומיה של "גילה התותחית". גם על המנכ"ל: חפשו לכם מקום אחר לבלבל לאחרים ת'מוח. אולי זה יעבור לכם איפשהו, אבל לא כאן. רוב החברים הוותיקים מכירים את פועלו האמיתי של המנכ"ל הזה כנראה הרבה יותר טוב מאשר קבוצה מסויימת מעובדי הרכבת (או שמא כפי שכבר כתבתי, הקבוצה הזאת פשוט משקרת ביודעין).
לא נעים לך לשמוע דעה אחרת משלך
אם אתה רוצה פורום שמדבר רק בקול אחד בתנאי שהוא קולך, רק תגיד ואנחנו נפסיק להפריע לך. כאן לא רוסיה. קוביז
 

easylivin

New member
לא נעים לך לשמוע דעה אחרת משלך
אם אתה רוצה פורום שמדבר רק בקול אחד בתנאי שהוא קולך, רק תגיד ואנחנו נפסיק להפריע לך. כאן לא רוסיה. קוביז
לא רוסיה וגם לא אפריקה!

ואתה הרי זה שמתנפל פה יותר מכל אחד אחר על אנשים שמביעים דעה שונה משלך, רודף אחריהם וחוזר על אותן השטויות שהופרכו שוב ושוב ושוב. לא מתווכח, אלא מתנפל (לצורת ההתבטאות שלך כפי שתוארה וכפי שאני מכיר אותך כבר שנים, אי אפשר לקרוא "ויכוח", לא "תרבות" וגם לא "תת תרבות"). איחוליי: אתה מצטרף לכל אלה שמוכיחים חד-משמעית, שאין טעם בשום "הידברות" עם הקבוצה הזו. ברור לכל אדם נורמלי כאן (הרוב) ששיטתך לנסות ולסתום פיות, על ידי האשמת אחרים שלא חטאו בכך - היא שיטה בולשביקית מגעילה. "כאן לא רוסיה". הפוסל במומו פוסל! תתבייש לך, ותתבייש פעמיים על כך שאתה מבייש גם את הארגון שאתה מתיימר לייצג!!!
ושלא יחזרו לי פה על כך שכבודו "מייצג את דעתו בלבד". לא! הוא מייצג כאן רשמית את ועד העובדים. תמשיך ככה. על כל פוסט חדש זה נהיה יותר ויותר מגעיל...
 
לא רוסיה וגם לא אפריקה!

ואתה הרי זה שמתנפל פה יותר מכל אחד אחר על אנשים שמביעים דעה שונה משלך, רודף אחריהם וחוזר על אותן השטויות שהופרכו שוב ושוב ושוב. לא מתווכח, אלא מתנפל (לצורת ההתבטאות שלך כפי שתוארה וכפי שאני מכיר אותך כבר שנים, אי אפשר לקרוא "ויכוח", לא "תרבות" וגם לא "תת תרבות"). איחוליי: אתה מצטרף לכל אלה שמוכיחים חד-משמעית, שאין טעם בשום "הידברות" עם הקבוצה הזו. ברור לכל אדם נורמלי כאן (הרוב) ששיטתך לנסות ולסתום פיות, על ידי האשמת אחרים שלא חטאו בכך - היא שיטה בולשביקית מגעילה. "כאן לא רוסיה". הפוסל במומו פוסל! תתבייש לך, ותתבייש פעמיים על כך שאתה מבייש גם את הארגון שאתה מתיימר לייצג!!!
ושלא יחזרו לי פה על כך שכבודו "מייצג את דעתו בלבד". לא! הוא מייצג כאן רשמית את ועד העובדים. תמשיך ככה. על כל פוסט חדש זה נהיה יותר ויותר מגעיל...
חביבי, תרגיע.
כמו בעבר, כך גם עכשיו- הוא לא מייצג אף אחד מלבד את עצמו. זה שהוא חבר בוועד העובדים בר"י, זה רק מספק לך מידע מהימן ממקור אמין (במסגרת מה שניתן לחשוף בפומבי כמובן), אך עליך לזכור שהוא מייצג אך ורק את עצמו ובשום פנים ואופן לא מייצג באופן רשמי ו/או לא רשמי את וועד עובדי רכבת ישראל. תרגיע. נראה שלקית בשנאת חינם כלפי הוועד, מבלי באמת לדעת במה דברים אמורים. אתה ניזון מתקשורת וספקולציות, ואני ניזון ממידע ממקורות ראשונים.
 

easylivin

New member
חביבי, תרגיע.
כמו בעבר, כך גם עכשיו- הוא לא מייצג אף אחד מלבד את עצמו. זה שהוא חבר בוועד העובדים בר"י, זה רק מספק לך מידע מהימן ממקור אמין (במסגרת מה שניתן לחשוף בפומבי כמובן), אך עליך לזכור שהוא מייצג אך ורק את עצמו ובשום פנים ואופן לא מייצג באופן רשמי ו/או לא רשמי את וועד עובדי רכבת ישראל. תרגיע. נראה שלקית בשנאת חינם כלפי הוועד, מבלי באמת לדעת במה דברים אמורים. אתה ניזון מתקשורת וספקולציות, ואני ניזון ממידע ממקורות ראשונים.
שמע לי הפעם, מתן. אתה הרי לא נוהג לקרוא את
מה שאני עונה לך בכל פעם - כך אני מסיק מזה שאתה חוזר על אותם דברים לא נכונים/לא קשורים שוב ושוב. ראשית, לא "ארגיע" ולא אתאפק עוד על תגובות מגעילות מכל בחינה. תגובות כאלו ואף גרועות יותר זכורות לי עוד מ-2008 כלפי אנשים תמימים על לא עוול בכפם (מיודענו תקף למשל בלשון נמוכה גולשים שרק העזו לדון בהקמת תחנה נוספת בנתניה בטענה שזוהי "חוצפה" מצדם לחלום על כך, ולא חסרו עוד ועוד מקרים דומים וגרועים יותר...) חשבונות ישנים, תגיד? בהחלט כן, אבל לא חשבונות אישיים שלי, אלא שפשוט אכפת לי מתרבות הדיון בפורום הזה, בניגוד לאנשים מסויימים שמקדמים כאן אינטרסים אישיים ושמבחינתם הכל ייחרב. שנית, למידע אמין ומהימן לא זכינו, אלא להיפך מזה. רבים וטובים ממני אמרו זאת. מי שחוזר מילה במילה על הגיגיה של גילה שחלקם כבר הופרכו כאן, מייצג את הועד בין אם במתכוון ובין אם לא. פשוט מבחינה עובדתית, כך ולא אחרת מוצגת עמדתו של הועד בפורום. שלישית, וזה חשוב: אתה בוחר להאשים אותי "בשנאת חינם" ללא ביסוס. אני את דעותיי נימקתי ומצאתי גם תמיכה בדבריהם של רבים אחרים. אם בחרת לנהוג כך, אז הרשה לי לייחס לך מעתה ואילך "אהבת חינם" לועד עובדי הרכבת. במקרה הזה, הביסוס בהחלט קיים.
רביעית, באמת שחלאס כבר עם הדמגוגיה. "אי אפשר לפרסם הכל, אתה לא יודע כלום, ניזון מהתקשורת ואני יודע הכל אבל לא אספר לך" זה לא נימוק בויכוח. לחשוב שרוב האנשים כאן לא מבינים זאת, זה ממש לזלזל באינטליגנציה של כל הסובבים אותך. לסיכום: אם אתם רוצים לשכנע כאן אנשים במשהו, אז כדאי תתחילו כבר "לדבר במספרים". כלומר, אך ורק בטענות ובנימוקים לעניין ולא בדמגוגיה, פלפולי לשון, זילזול, תקיפות אישיות ואף איומים.
 
שמע לי הפעם, מתן. אתה הרי לא נוהג לקרוא את
מה שאני עונה לך בכל פעם - כך אני מסיק מזה שאתה חוזר על אותם דברים לא נכונים/לא קשורים שוב ושוב. ראשית, לא "ארגיע" ולא אתאפק עוד על תגובות מגעילות מכל בחינה. תגובות כאלו ואף גרועות יותר זכורות לי עוד מ-2008 כלפי אנשים תמימים על לא עוול בכפם (מיודענו תקף למשל בלשון נמוכה גולשים שרק העזו לדון בהקמת תחנה נוספת בנתניה בטענה שזוהי "חוצפה" מצדם לחלום על כך, ולא חסרו עוד ועוד מקרים דומים וגרועים יותר...) חשבונות ישנים, תגיד? בהחלט כן, אבל לא חשבונות אישיים שלי, אלא שפשוט אכפת לי מתרבות הדיון בפורום הזה, בניגוד לאנשים מסויימים שמקדמים כאן אינטרסים אישיים ושמבחינתם הכל ייחרב. שנית, למידע אמין ומהימן לא זכינו, אלא להיפך מזה. רבים וטובים ממני אמרו זאת. מי שחוזר מילה במילה על הגיגיה של גילה שחלקם כבר הופרכו כאן, מייצג את הועד בין אם במתכוון ובין אם לא. פשוט מבחינה עובדתית, כך ולא אחרת מוצגת עמדתו של הועד בפורום. שלישית, וזה חשוב: אתה בוחר להאשים אותי "בשנאת חינם" ללא ביסוס. אני את דעותיי נימקתי ומצאתי גם תמיכה בדבריהם של רבים אחרים. אם בחרת לנהוג כך, אז הרשה לי לייחס לך מעתה ואילך "אהבת חינם" לועד עובדי הרכבת. במקרה הזה, הביסוס בהחלט קיים.
רביעית, באמת שחלאס כבר עם הדמגוגיה. "אי אפשר לפרסם הכל, אתה לא יודע כלום, ניזון מהתקשורת ואני יודע הכל אבל לא אספר לך" זה לא נימוק בויכוח. לחשוב שרוב האנשים כאן לא מבינים זאת, זה ממש לזלזל באינטליגנציה של כל הסובבים אותך. לסיכום: אם אתם רוצים לשכנע כאן אנשים במשהו, אז כדאי תתחילו כבר "לדבר במספרים". כלומר, אך ורק בטענות ובנימוקים לעניין ולא בדמגוגיה, פלפולי לשון, זילזול, תקיפות אישיות ואף איומים.
בסדר.
הכל טוב. את שיש לי להגיד אתה כבר מכיר, ולכן לא אחזור על דברי עוד- מקובל ולגיטימי.
 

orensaab

New member
בסדר.
הכל טוב. את שיש לי להגיד אתה כבר מכיר, ולכן לא אחזור על דברי עוד- מקובל ולגיטימי.
הלו, מישהו בבית ?
חברים, לאן הגענו ? רק להזכירכם שאנחנו השרשור שאמנם חשוב, אבל נפתח בחטא גדול : "הסיוט". את דעתי כבר הבעתי בשרשור, אולם הגענו לשיח של חרשים. נראה לי שפותח השרשור בכלל נסחף עם ההפניות לפוליטיקה בגרוש ורוסיה או לא רוסיה. סליחה, מה קרה ? יש כאן הרבה חברים שמכירים את המערכת, ובזכות החלפת הידע בפורום מצליחים להבין אותה יותר מעובדים בתוך הארגון. לכל מי שבא וטוען נגד חקי, רק אזכיר לכם שירדו לפניו על 4 על מנת שימשיך. לצערינו התפקיד כנראה לא מבוקש כיום כאשר כל מועמד פוטנציאלי רואה את קבלת הפנים לה הוא צפוי. לא נראה לי שהוועד במתכונתו הנוכחית יוכל להגיע להישגים. פניה לבית משפט על מנת לקבל אישור לשבש פעילות כבר בשבוע הקרוב, אחרי שיש החלטה של אותו בית משפט האוסרת שיבושים עד יולי, גובלת בבזיון בית המשפט. לא מקרה הוא שבית המשפט דחה את הבקשה על הסף. מכל מה שכן יוצא מאותן הפגישות, לא ראיתי רצון כן ואמיתי להגיע לפתרון. שימוו את ידכם על ליבכם. לא באלימות תשיגו הישגים, אלא רק רישומים פליליים. שיהיה לכולם חג שמח ושקט, בתקווה שמחר בבוקר לא תפרוץ שביתה. אורן
 

בועז ל

New member
פוליטיקה בשקל
אתה גם אחד מאלה שהפוליטיקה בשקל והדיבור המושך של מר חאקי הראל עשה רושם עלייך , חבל באמת שאתם לא מכירים את האיש הזה חוץ מלקשקש על גשרים ופרויקטים מה הוא עשה ? כלום ושום דבר רק חבל מאוד שאני לא יכול לגיד מה דעתו של הראל על כל האיחורים ועל כל הצפיפיות ברכבת לאחרונה וכל התקלות המוזרות שקורות לאחרונה ברכבת ומי אחראי לזה , ומה הסיבה שזה קורה ? הוועד אשם נכון ? העובדים הם שמחבלים אתם בוודאי אומרים ? מה שכן יאמר לזכותו של הראל שהוא פוליטקאי מהשורה הראשונה , לא בכדי ביבי התאהב בו ,אבל לא נורא הכל יתגלה
"הדיבור המושך של מר חקי הראל"?! אוי ויי.
תגיד, לא התבלבלת עם לינצ'בסקי שאליו בוועד אתם כנראה מתגעגעים? ואגב, אם כבר הזכרת דיבור, אז דע לך שדיבור אינה דווקא התכונה בה התבלט חקי. אולי ההפך מזה הוא הנכון. הופעותיו לאחר התאונה בנתניה לא היו מסע מזהיר של הסברה. ועם זאת, מדובר באיש ביצוע מהמדרגה הראשונה ובמנהל מקצועי לעילא ועילא. אם אתה סבור שבאמצעות הכפשות אישיות בגנותו של המנכ"ל הטוב ביותר שידעה הרכבת מזה שנים רבות, תצליחו להטעות אותנו, אתה טועה טעות חמורה. ישנם כאן אנשים שמכירים את חקי ופועלו טוב מכם. האיש פעל ללא לאות ע"מ להביא את הרכבת לעידן חדש בתחילת 2012, אך לרוע המזל הוא נתקל בפקידי האוצר האטומים, בחוסר גיבוי מהשר הממונה לאורך כל תקופת כהונתו ובכם, אנשי הוועד, שהנזכרתם להתעלל בו ובציבור עם סיום כהונתו. למרות כל זאת, חקי מקדם בהצלחה את פרויקט הקו לראשל"צ, את ההכפלה המסובכת להחריד של הקו לב"ש ואפילו את A1 החשוב שלינצ'בסקי דילג עליו. במקום לתקוף את חקי, אני ממליץ לך ולחבריך להתרכז במאבק האמיתי לשמירת זכויותיכם ולא להיאבק באיש שבסה"כ חושב על טובת הנוסע. בדרך בה אתם הולכים לא תזכו לנקודות זכות אצלי. נ.ב: למה לא שמעתי אתכם יוצאים כנגד "תיק התקשורת" של הרכבת שנמצא כבר שנים בשליטה מלאה של חברה גרמנית?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה