עוד יומיים נגמר הסיוט

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
את שכתבתי לא כתבתי אישית נגד חאקי.
באופן כללי צריך מנכ"ל רכבת ישראל כדי להצליח את שיתוף הפעולה של משאבי האנוש שלו אתם מהתחלה לא הצליח לתקשר. כמו כן צריך שת"פ עם השר הממונה. וכששני אלה מתקימים יוצאים לגייס את נערי האוצר. בשלושת התחומים לא הצליח ולכן נכשל במיחוי תפקידו. היו לו כ- שנתים וועד עובדים משת"פ אחרי שפיטר את שאול עוקיש ולפני שנבחרה גילה וגם אז לא הצליח להתרומם מעבר לבינוני.
ברור לי שמדובר בהערכתך האישית ולא בכתיבה
אישית בגנותו של המנכ"ל היוצא. כמו"כ, אני מסכים שע"מ שכל מנכ"ל יצליח בתפקידו, נדרש שת"פ עם הגורמים שציינת. דא עקא, שלחקי הראל לא היה הלוקסוס הזה - לפחות לא בכל משך כהונתו - ועם זאת לא ניתן להאשימו לא ביד הקפוצה של האוצר ולא בשת"פ לקוי עם השרים הממונים - השר הנוכחי שלא רצה/רוצה בו בשל "התחייבויות קודמות" והקודם שעסק בכל תקופת כהונתו בהכנות לפריימריז המפלגתי ועל ידי כך קוממם עליו את רה"מ ובן בריתו ממשרד האוצר. אבהיר כי הערכתי הרבה לחקי אינה הערצה עיוורת, ואני רואה גם את נקודות התורפה בסגנון הניהול שלו. מה לעשות, אבל איש אינו מושלם. עם זאת, דווקא מול הקשיים הבלתי אפשריים הצליח חקי להגיע להשגים משמעותיים שאינם ניתנים לביטול. את זה אי אפשר לקחת ממנו.
 

amit1270

New member
ברור לי שמדובר בהערכתך האישית ולא בכתיבה
אישית בגנותו של המנכ"ל היוצא. כמו"כ, אני מסכים שע"מ שכל מנכ"ל יצליח בתפקידו, נדרש שת"פ עם הגורמים שציינת. דא עקא, שלחקי הראל לא היה הלוקסוס הזה - לפחות לא בכל משך כהונתו - ועם זאת לא ניתן להאשימו לא ביד הקפוצה של האוצר ולא בשת"פ לקוי עם השרים הממונים - השר הנוכחי שלא רצה/רוצה בו בשל "התחייבויות קודמות" והקודם שעסק בכל תקופת כהונתו בהכנות לפריימריז המפלגתי ועל ידי כך קוממם עליו את רה"מ ובן בריתו ממשרד האוצר. אבהיר כי הערכתי הרבה לחקי אינה הערצה עיוורת, ואני רואה גם את נקודות התורפה בסגנון הניהול שלו. מה לעשות, אבל איש אינו מושלם. עם זאת, דווקא מול הקשיים הבלתי אפשריים הצליח חקי להגיע להשגים משמעותיים שאינם ניתנים לביטול. את זה אי אפשר לקחת ממנו.
 

kobiz99

New member
עכשו תסביר בדיוק איך הקשר אליו?
ובשנה הזאת יעלה מספר הנוסעים עקב פתיחת תחנות רכבת נוספות. בטח זה יהיה רק בזכות הועד :)
קשור ועוד איך אתהקרונות והקטריםשלא רכש
לצרכי הציבור גורמים לחסמים בעלית מספר הנוסעים. לידיעתך אין הוועד עוסק ברכישת הנייד. בזאת עוסקים הדירקטוריון ההנהלה והמנככ״ל בראשם שר התחבורה ושר האוצר. מי שמתנה רכישת נייד בהפרטה פוגע בכם הנוסעים יותר מאשר כל גורם אחר. מצב דומה היה בשרותי הכבאות עקב ההתניה ברפורמה לא נרכש ציוד כיבוי מודרני כנדרש והסוף ידוע מעל 40 ניספו בשריפה, ההתניה גם שם עדין קימת ולא חל שינוי דרסטי במערך הכבאות. בכל זאת קרה משהוא הוקמה טיסת של מטוסי ריסוס לכיבוי שריפות מטוסים שאינם דומים לצי המטוסים שהוזעקו לכאן, ואני לא מדבר על הסופר טנקר וגם לא על הרוסי הגדול, אבל מטוסי ריסוס זאת הטיסת שאליה פיללנו.
 
קשור ועוד איך אתהקרונות והקטריםשלא רכש
לצרכי הציבור גורמים לחסמים בעלית מספר הנוסעים. לידיעתך אין הוועד עוסק ברכישת הנייד. בזאת עוסקים הדירקטוריון ההנהלה והמנככ״ל בראשם שר התחבורה ושר האוצר. מי שמתנה רכישת נייד בהפרטה פוגע בכם הנוסעים יותר מאשר כל גורם אחר. מצב דומה היה בשרותי הכבאות עקב ההתניה ברפורמה לא נרכש ציוד כיבוי מודרני כנדרש והסוף ידוע מעל 40 ניספו בשריפה, ההתניה גם שם עדין קימת ולא חל שינוי דרסטי במערך הכבאות. בכל זאת קרה משהוא הוקמה טיסת של מטוסי ריסוס לכיבוי שריפות מטוסים שאינם דומים לצי המטוסים שהוזעקו לכאן, ואני לא מדבר על הסופר טנקר וגם לא על הרוסי הגדול, אבל מטוסי ריסוס זאת הטיסת שאליה פיללנו.
אין שום חסם , יש עבודות בביצוע
הקשר לציוד נייד קלוש הסיבה היא ש בגלל ששנה ששברה לא נפתחו קווים חדשים ולא תחנות חדשות. בנוסף היו השבתות מרובות כדי להכפיל את הקו לבאר שבע. בשנה זאת לא גדל מספר הנוסעים. הגידול ימשיך בשנה זאת ובשנה הבאה. וגם אתה מסכים שאת הכסף נותן האוצר
 

kobiz99

New member
אין שום חסם , יש עבודות בביצוע
הקשר לציוד נייד קלוש הסיבה היא ש בגלל ששנה ששברה לא נפתחו קווים חדשים ולא תחנות חדשות. בנוסף היו השבתות מרובות כדי להכפיל את הקו לבאר שבע. בשנה זאת לא גדל מספר הנוסעים. הגידול ימשיך בשנה זאת ובשנה הבאה. וגם אתה מסכים שאת הכסף נותן האוצר
אם איזה ציוד נייד היתה פותח קווים חדשים?
היום הצפיפות בלתי נסבלת מחוסר ציוד שמנכ"ל לא הצליח לרכוש
 

euronitzan

New member
אם איזה ציוד נייד היתה פותח קווים חדשים?
היום הצפיפות בלתי נסבלת מחוסר ציוד שמנכ"ל לא הצליח לרכוש
לא המנכ"ל מקבל את ההחלטה בפועל על רכישת
קרונות. ההחלטה היא של משרד האוצר באופן עקרוני. לכל היותר המנכ"ל מעלה את הדרישה לאילו קרונות צריך לרכוש לדעתו, כמה מהם ובאיזה צבע.
 

kobiz99

New member
לא המנכ"ל מקבל את ההחלטה בפועל על רכישת
קרונות. ההחלטה היא של משרד האוצר באופן עקרוני. לכל היותר המנכ"ל מעלה את הדרישה לאילו קרונות צריך לרכוש לדעתו, כמה מהם ובאיזה צבע.
לרגע לא טענתי שמנכל לבדו רוכש נייד
בעבר מנכל שיתף העובדים וביחד הפעילו מנפים לשכנע השר הממונה ואז כולם שינסו מותנים וככח אחד עלו לאוצר וכשהיה צריך גם הפעלנו לובי בכנסת. זה היה בדרך כלל התסריט. מה שקרה במקרה חאקי הוא הגיע לרכבת ושידר נגד העובדים מהתחלה ומשם הנתק רק הלך והתרחב.
 

euronitzan

New member
לרגע לא טענתי שמנכל לבדו רוכש נייד
בעבר מנכל שיתף העובדים וביחד הפעילו מנפים לשכנע השר הממונה ואז כולם שינסו מותנים וככח אחד עלו לאוצר וכשהיה צריך גם הפעלנו לובי בכנסת. זה היה בדרך כלל התסריט. מה שקרה במקרה חאקי הוא הגיע לרכבת ושידר נגד העובדים מהתחלה ומשם הנתק רק הלך והתרחב.
אם אתה רומז לגבי הרצון להעביר את מערך התחזוקה
של הקרונות החדשים לחברה אשר בונה אותם, אזי לאור רמת התחזוקה הקיימת, טוב וראוי שיעבירו את מערך התחזוקה כולו לידיים פרטיות. הוועד רוצה לשמור על העבודה? נא לבצעה כראוי לפני שבאים בטענות על כוונה להעבירה לידיים אחרות.
 

kobiz99

New member
אם אתה רומז לגבי הרצון להעביר את מערך התחזוקה
של הקרונות החדשים לחברה אשר בונה אותם, אזי לאור רמת התחזוקה הקיימת, טוב וראוי שיעבירו את מערך התחזוקה כולו לידיים פרטיות. הוועד רוצה לשמור על העבודה? נא לבצעה כראוי לפני שבאים בטענות על כוונה להעבירה לידיים אחרות.
ברכבת ישראל נקלטו עשרות קרונות בשנים האחרונות
אבל עובדי תחזוקה טכניים לא נקלטו. מלבד זה לוח הזמנים התפעולי שבונה הנהלת רכבת ישראל אינו מאפשר רזרווה תפעולית לתחזוקה שוטפת. אם יקלטו הקרונות החדשים ברכבת ישראל, ויקלטו אותו מספר עובדים שהאוצר מאשר בתקציב לבומברדיה תהיה תחזוקה מצוינת. דרך אגב מאיכן יגויסו עובדי הקבלן בומברדיה? המשבר הוא משבר מובנה קודם סוגרים הברזים לקליטת כח אדם מקצועי המתאים לתחזוקה, ואז צועקים לאי מסוגלות לבצוע ויש הכרח במיקור חוץ. בכל חברה מודרנית עם יש צורך ב x יחידות לתפעול רוכשים x+ לצורך תחזוקה שוטפת יזומה. ברכבת ישראל המצב מזמן לא כך רובו ככולו של הנייד נמצא על המסילה וחלונות הזמן לתחזוקה הצתמצמו עד כדי כיבוי שרפות ולא תרתי משמע.
 

amit1270

New member
לרגע לא טענתי שמנכל לבדו רוכש נייד
בעבר מנכל שיתף העובדים וביחד הפעילו מנפים לשכנע השר הממונה ואז כולם שינסו מותנים וככח אחד עלו לאוצר וכשהיה צריך גם הפעלנו לובי בכנסת. זה היה בדרך כלל התסריט. מה שקרה במקרה חאקי הוא הגיע לרכבת ושידר נגד העובדים מהתחלה ומשם הנתק רק הלך והתרחב.
"שיתף העובדים"?
או שהעובדים כפו עליו לשתף אותם בהחלטות? נראה לי שברכבת יש בלבול בתפקידים. הוועד שתפקידו להגן על זכויות העובדים חושב שתפקידו גם לנהל את הרכבת.
 

kobiz99

New member
"שיתף העובדים"?
או שהעובדים כפו עליו לשתף אותם בהחלטות? נראה לי שברכבת יש בלבול בתפקידים. הוועד שתפקידו להגן על זכויות העובדים חושב שתפקידו גם לנהל את הרכבת.
בוודאי! העובדים אינם מנהלים. אבל ללא שיתוף
מהלכים גדולים אינם יכולים להתבצע. להזכירך בשני המהלכים הגדולים שהיו בשנים האחרונות. ( חוק רשות הנמלים והרכבות, המעבר לרשות הנמלים ) ( חוק רכבת ישראל בע״מ, הקמת חברה ממשלתית רכבת ישראל בע״מ ) בשני המקרים עובדי הרכבת היו שותפים מלאים, עד שלא היו מרוצים מהחקיקה בעינין החוקים לא נחקקו. גם לוועדי העובדים ולהסתדרות מהלכים בגופי החקיקה והשלטון, וכשצריך להפעיל מנופים מפעילים מנופים.
 

kobiz99

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
מנכל המוצלח ביותר ככל שיהיה, אם לא הצליח
להביא יותר קרונות קטרים ומסילות כדי לענות על הביקוש הגדל בהתמדה עד בואו. אינו ראוי להקרא מנכ״ל מוצלח. לא בכדי התפתר פעמים. את השנוי לטובה לא הצליח להביא, ואם מנכ״ל נמדד בהישגיו ראוי שיחזיר המינוי כי לא ממש הצליח. מסכים עם החברים שצינו את המנכ״ל עמוס עוזני הוא זה שגרם בתקופתו לדחיפה הגדולה ביותר, ולהכרה בצינורות השלטון בנחיצות הרכבת למדינת ישראל.
 
מנכל המוצלח ביותר ככל שיהיה, אם לא הצליח
להביא יותר קרונות קטרים ומסילות כדי לענות על הביקוש הגדל בהתמדה עד בואו. אינו ראוי להקרא מנכ״ל מוצלח. לא בכדי התפתר פעמים. את השנוי לטובה לא הצליח להביא, ואם מנכ״ל נמדד בהישגיו ראוי שיחזיר המינוי כי לא ממש הצליח. מסכים עם החברים שצינו את המנכ״ל עמוס עוזני הוא זה שגרם בתקופתו לדחיפה הגדולה ביותר, ולהכרה בצינורות השלטון בנחיצות הרכבת למדינת ישראל.
רק עמוס עוזני היה המנכ"ל בה"א הידיעה !

ברור שדעתך ודעתי לא תהיינה פופולריות כאן בפורום אבל שנינו יודעים הרבה מאוד מידע שכל חברי הפורום אינם יודעים וכמובן שלא נוכל לפרט... לצערי הרב חקי הראל היה מנכ"ל מאוד בינוני - במקום טוב באמצע. עוזני היה הרבה הרבה יותר טוב והביא הרבה יותר תמורות. יש לזקוף את הקו המהיר לירושלים - קו A1 אך ורק לעמוס עוזני ! בלעדיו לא היו מתחילים בכלל בעבודות. כל הרעיון הוא של עמוס וכך גם דרך הביצוע. מנכ"ל נוסף שהיה מוכשר מאוד היה יוסי מור. מור ידע לעבוד כמו שצריך ועשה משגה אחד כאשר התפטר והתחרט. חבל. היות והשכל ברכבת מזמן נגמר, יש לי כאן הערב עצה ששווה זהב: על הרכבת להתחנן ולרדת על 4 כדי לבקש מעוזני או ממור לחזור לתפקיד המנכ"ל. אין שום מועמד ראוי חוץ משנייהם. נקודה. יתכן שאם הרכבת תואיל ללקק את סוליית נעליו של עוזני, הוא יאות לחזור בתנאים שלו. אילו עוזני היה המנכ"ל כיום, לא היה מחסור בציוד נייד ולא היו גורטים 26 קרונות ישנים "רק בגלל שהם הפריעו לעיניו של המנכ"ל". אותנו לא עשו באצבע..... והכי חשוב: עוזני ידע לנהל ! עוזני ידע להשיג כל מה שרצה. הוא היה בולדוזר ומאז ימיו היו ברכבת רק "טרקוטורונים" ולא עוד בולדוזרים...
 

kobiz99

New member
רק עמוס עוזני היה המנכ"ל בה"א הידיעה !

ברור שדעתך ודעתי לא תהיינה פופולריות כאן בפורום אבל שנינו יודעים הרבה מאוד מידע שכל חברי הפורום אינם יודעים וכמובן שלא נוכל לפרט... לצערי הרב חקי הראל היה מנכ"ל מאוד בינוני - במקום טוב באמצע. עוזני היה הרבה הרבה יותר טוב והביא הרבה יותר תמורות. יש לזקוף את הקו המהיר לירושלים - קו A1 אך ורק לעמוס עוזני ! בלעדיו לא היו מתחילים בכלל בעבודות. כל הרעיון הוא של עמוס וכך גם דרך הביצוע. מנכ"ל נוסף שהיה מוכשר מאוד היה יוסי מור. מור ידע לעבוד כמו שצריך ועשה משגה אחד כאשר התפטר והתחרט. חבל. היות והשכל ברכבת מזמן נגמר, יש לי כאן הערב עצה ששווה זהב: על הרכבת להתחנן ולרדת על 4 כדי לבקש מעוזני או ממור לחזור לתפקיד המנכ"ל. אין שום מועמד ראוי חוץ משנייהם. נקודה. יתכן שאם הרכבת תואיל ללקק את סוליית נעליו של עוזני, הוא יאות לחזור בתנאים שלו. אילו עוזני היה המנכ"ל כיום, לא היה מחסור בציוד נייד ולא היו גורטים 26 קרונות ישנים "רק בגלל שהם הפריעו לעיניו של המנכ"ל". אותנו לא עשו באצבע..... והכי חשוב: עוזני ידע לנהל ! עוזני ידע להשיג כל מה שרצה. הוא היה בולדוזר ומאז ימיו היו ברכבת רק "טרקוטורונים" ולא עוד בולדוזרים...
למיטב ידיעתישניהם לא בקוו הבריאות
ולא יקחו על עצמם מעמסה כבדה כיום.
 

אורי404

New member
רק עמוס עוזני היה המנכ"ל בה"א הידיעה !

ברור שדעתך ודעתי לא תהיינה פופולריות כאן בפורום אבל שנינו יודעים הרבה מאוד מידע שכל חברי הפורום אינם יודעים וכמובן שלא נוכל לפרט... לצערי הרב חקי הראל היה מנכ"ל מאוד בינוני - במקום טוב באמצע. עוזני היה הרבה הרבה יותר טוב והביא הרבה יותר תמורות. יש לזקוף את הקו המהיר לירושלים - קו A1 אך ורק לעמוס עוזני ! בלעדיו לא היו מתחילים בכלל בעבודות. כל הרעיון הוא של עמוס וכך גם דרך הביצוע. מנכ"ל נוסף שהיה מוכשר מאוד היה יוסי מור. מור ידע לעבוד כמו שצריך ועשה משגה אחד כאשר התפטר והתחרט. חבל. היות והשכל ברכבת מזמן נגמר, יש לי כאן הערב עצה ששווה זהב: על הרכבת להתחנן ולרדת על 4 כדי לבקש מעוזני או ממור לחזור לתפקיד המנכ"ל. אין שום מועמד ראוי חוץ משנייהם. נקודה. יתכן שאם הרכבת תואיל ללקק את סוליית נעליו של עוזני, הוא יאות לחזור בתנאים שלו. אילו עוזני היה המנכ"ל כיום, לא היה מחסור בציוד נייד ולא היו גורטים 26 קרונות ישנים "רק בגלל שהם הפריעו לעיניו של המנכ"ל". אותנו לא עשו באצבע..... והכי חשוב: עוזני ידע לנהל ! עוזני ידע להשיג כל מה שרצה. הוא היה בולדוזר ומאז ימיו היו ברכבת רק "טרקוטורונים" ולא עוד בולדוזרים...
בהחלט, עמוס עוזני ויוסי מור ייזכרו לטוב
עמוס עוזני ויוסי מור ייזכרו לטוב ובצדק. לא נותר, אלא לקוות, שמנכ"ל "רכבת ישראל" הבא יפעל בדומה אליהם. נ.ב: בשרשור הזה לפחות שלושה אנשים, שמבינים עניין (אביתר, אורן ופארק דה-פרנס) העניקו משוב טוב על עמוס עוזני. אז מה זה אומר עליו?
 

בועז ל

New member
בהחלט, עמוס עוזני ויוסי מור ייזכרו לטוב
עמוס עוזני ויוסי מור ייזכרו לטוב ובצדק. לא נותר, אלא לקוות, שמנכ"ל "רכבת ישראל" הבא יפעל בדומה אליהם. נ.ב: בשרשור הזה לפחות שלושה אנשים, שמבינים עניין (אביתר, אורן ופארק דה-פרנס) העניקו משוב טוב על עמוס עוזני. אז מה זה אומר עליו?
אענה לך: זה בסה"כ אומר שעוזני ניצל בצורה
מיטבית את הכלים שעמדו לרשותו ואת הגדלת התקציבים (540 מיליון ש"ח ב-1999 שהוענקו לו ע"י אריק שרון וסכום דומה בשנה שאחריה). לכן, גם אני מצטרף להערכה החיובית שניתנה לעוזני ע"י החברים הוותיקים. אבל, תמיד יש אבל, ובמקרה הזה יש אבל ניהולי גדול שאתה חייב להבין: אין שום פרופורציות בין הארגון הצנוע שניהל עוזני לבין זה הגדול של הראל. מדובר בתקופות שונות, באתגרים ובסדרי גודל שונים. צר לי, אבל מי שאינו מבין זאת, אינו יודע דבר על ניהול.
 
אענה לך: זה בסה"כ אומר שעוזני ניצל בצורה
מיטבית את הכלים שעמדו לרשותו ואת הגדלת התקציבים (540 מיליון ש"ח ב-1999 שהוענקו לו ע"י אריק שרון וסכום דומה בשנה שאחריה). לכן, גם אני מצטרף להערכה החיובית שניתנה לעוזני ע"י החברים הוותיקים. אבל, תמיד יש אבל, ובמקרה הזה יש אבל ניהולי גדול שאתה חייב להבין: אין שום פרופורציות בין הארגון הצנוע שניהל עוזני לבין זה הגדול של הראל. מדובר בתקופות שונות, באתגרים ובסדרי גודל שונים. צר לי, אבל מי שאינו מבין זאת, אינו יודע דבר על ניהול.
נכון מאד, וזה מה שכתבתי
הכל תלוי בקונטקסט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה