עוד יומיים נגמר הסיוט

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
עוד יומיים נגמר הסיוט
יום שני מסיבת שחרור לחאקי הראל
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
 

easylivin

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
כל מילה בסלע.
 

luckydude

Active member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
 

אורי404

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
בהחלט.
מסכים עם כל הדברים המפורטים, שכתבת. בנוגע לעמוס עוזאני, אמרת הכל. עושה הרושם, שהוא המנכ"ל הטוב ביותר, שהיה ב"רכבת ישראל". יש יותר מגעגועים. הלוואי, שהיינו רואים אותו שוב בצמרת "רכבת ישראל". עוד הוספות שלי, הן שלמרות שיפור מסויים במחלקת פניות הציבור ודוברות "רכבת ישראל", המצב עדיין אינו טוב. אנו חשופים (גם בפניות תגובה כלפי לקוחות וגם על-גבי הפורום) בכל מיני הודעות תגובה, שאיך ננסח את זה בעדינות? הודעות מביכות ושרחוקות מלהיות מדוייקות. גם זהו מבין הליקויים ב"רכבת ישראל". אלה מצטרפים לעובדים אחרים, שהגדרת עם 'רמת אחריות נמוכה'.
 

באג2003

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
 

amit1270

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
מלים כדרבנות
 

Zמבוש

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
כל הכבוד שהעזת לכתוב זאת ישר כוח
 

davidfainshtein

Member
מנהל
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
 

mister K

New member
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
 
על איזה סיוט אתה מדבר ?
כחובב רכבות משחר ילדותו ומשתמש כמעט ברמה יומית בשנים האחרונות, עובדי הרכבת לא יכולים לנקות עצמם. אחריות למצב הרכבת במאקרו: האשם הוא במדינת ישראל שהזניחה את רכבת ישראל לאורך עשורים רבים. משרד האוצר המבצע את מדיניות הממשלה, מנע מהרכבת את החמצן שהיתה זקוקה לו, קרי תקציב ראוי. כאשר כבר התחילו לתקצב בסכומים גדלים והולכים, פקידי האוצר הם שניסו להכתיב להיכן ילך הכסף במקום לתת למנכ"ל סל תקציב תוך שהוא עומד במבחן התוצאה בסוף השנה. זהו מבט של קופאי ולא של מנהל. מנכ"ל: חאקי הוא אחד המנכ"לים הטובים יותר שהיו ברכבת ב 20 שנים האחרונות. לדעתי רק עמוס עוזאני השתווה לו ביכולת הניהול והקידום של הרכבת תוך עמידה מול קופאי משרד האוצר, תקשורת צהובה המציגה כמעט תמיד עמדות נגד הרכבת במיוחד כאשר אין סיבה לכך, ועד עובדים המנסה להקשות ופסיכים המתאבדים מתחת לגלגי רכבות. חאקי אינו אשם באיחורים, בתקלות הבטיחות החמורות שקרו בשנים אחרונות ובתפעול לא נכון בשטח. פרישתו של חאקי היא מכה לארגון ששמו רכבת ישראל. עובדים ובהם דרגי ניהול זוטרים: רוב עובדי הרכבת הם אנשים ישרים ונפלאים. משחר ילדותי בתחילת שנות השבעים אני נוסע בקטרים, ויצא לי להיות לא מעט עם אנשים שחלקם פנסיונרים וחלקם כבר אצל המלאכים. גם כיום, רוב העובדים הם אנשים מסוריםשעובדיםקשה מאוד על מנת להניע את גלגלי הרכבת, ואת זה הם עושים בתנאים קשים. מנגד, יש גם עובדים שרמת האחריות שלהם נמוכה מאוד. קרה לי לא פעם שעכב איחורים, והודעות שגויות של מנהל תחנה / אחראי משמרת במערכת הכריזה, אנשים רבים ואני בניהם עלינו על רכבת שאינה עוצרת בתחנת היעד, דבר המאלץ לחזור בחזרה ולהפסיד זמן יקר. נכון שכל פניה כתובה הניבה כרטיסי פיצוי, אבל התקלות ממשיכות. נתקלתי בחלק מהתחנות במנהלי תחנההמתיחסים בבוז לנהגי אוטובוס שקווי השירות בהם הם פועלים יוצאים מתחנות רכבת. על בשרי חוויתי מצב בו נהג אוטובוס שהמתין בתחנת הרכבת למעד היציאה, ביקש לגשת לשירותים ונענה בשלילה !!! אני מאמין מתוך הצלבה של המידע בתקשורת והמידע שיש לי מחברים העובדים ברכבת, שתקלות בטיחות רבות נגרמו אכן במזיד, ומתוך כוונה לפגוע בהנהלה. ועד העובדים: זאת הרעה החולה, היא ולא אחרת ! ועד עובדים קודם ששלט בכל דבר ברכבת, ואנשיו נשלחו הביתה לאחר שנתפסו במעשים פליליים. ועד עובדים המאיים על הנהלת החברה, ומביא אנשים להפגנה אלימה ולא חוקית מול ביתו של המיועד להתמנות לתפקיד היו"ר, וזאת בטרם כניסת המינוי לתוקף. מעשים אלו מבחינתי הם מעשים פליליים לכל דבר ועניין. טוב יעשו העובדים אם יבחרו לעצמם ועד המסוגל לנהל משא ומתן ענייני תוך המנעות מאלימות. בהתנהלותו של הועד הנוכחי, אני מאמין שהמנכ"ל הנכנס יזכה לקבלת פנים בסגנון זריקת ביצים או משהו דומה. אורן
נכון מאד אורן, וברשותך אוסיף
את תפקודו של המנכ"ל, כל מנכ"ל בכל חברה, יש לבחון לפי הקונטקסט. בתקופתו של עזאני החל האוצר להזרים תקציבים לרכבת לאחר הרבה שנות "הקפאה" ו"ייבוש". בהקשר זה עזאני בהחלט ידע לנצל את התקציבים החדשים ולעשות איתם משהו. הראל נכנס לתפקיד לאחר שממשלת אולמרט/מופז/בר און/הירשזון עשתה הכל כדי לחסל את מעט ההישגים שממשלות שרון/סנה/שלום/נתניהו/ליברמן החלו להשיג. כלומר הוא נכנס לתפקיד לאחר שתכנית החומש כמעט ובוטלה כליל ונותרה בלי דלק. הראל עשה "אתחול מחדש" לפרוייקטים משמעותיים שדשדשו במשך שנים או אף עשרות שנים והביא אותם קרוב מאד לסיום. כל זאת כפי שציינת בתנאים סביבתיים קשים ביותר. לכן להערכתי במבט לאחור הקנדציה של הראל היתה קריטית להתקדמות הרכבת, וגם אם את מלוא האפקט נוכל לראות רק שנה עד שלוש שנים לאחר עזיבתו - עדיין צריך לתת לו את הקרדיט על כך. הבעיה היא כמובן שאני יכול לדבר עד מחר, אבל בתקשורת השטחית והצהובה לעולם לא ידווחו על הדברים. והרושם השטחי שנמדד באחוזי דיוק ואחוזי עליה בנוסעים - יישאר המילה האחרונה.
 

kobiz99

New member
נכון מאד אורן, וברשותך אוסיף
את תפקודו של המנכ"ל, כל מנכ"ל בכל חברה, יש לבחון לפי הקונטקסט. בתקופתו של עזאני החל האוצר להזרים תקציבים לרכבת לאחר הרבה שנות "הקפאה" ו"ייבוש". בהקשר זה עזאני בהחלט ידע לנצל את התקציבים החדשים ולעשות איתם משהו. הראל נכנס לתפקיד לאחר שממשלת אולמרט/מופז/בר און/הירשזון עשתה הכל כדי לחסל את מעט ההישגים שממשלות שרון/סנה/שלום/נתניהו/ליברמן החלו להשיג. כלומר הוא נכנס לתפקיד לאחר שתכנית החומש כמעט ובוטלה כליל ונותרה בלי דלק. הראל עשה "אתחול מחדש" לפרוייקטים משמעותיים שדשדשו במשך שנים או אף עשרות שנים והביא אותם קרוב מאד לסיום. כל זאת כפי שציינת בתנאים סביבתיים קשים ביותר. לכן להערכתי במבט לאחור הקנדציה של הראל היתה קריטית להתקדמות הרכבת, וגם אם את מלוא האפקט נוכל לראות רק שנה עד שלוש שנים לאחר עזיבתו - עדיין צריך לתת לו את הקרדיט על כך. הבעיה היא כמובן שאני יכול לדבר עד מחר, אבל בתקשורת השטחית והצהובה לעולם לא ידווחו על הדברים. והרושם השטחי שנמדד באחוזי דיוק ואחוזי עליה בנוסעים - יישאר המילה האחרונה.
הנתונים לא משקרים בתקופתו חלה עצירה בגידול
בכמות הנוסעים.
 

בועז ל

New member
הנתונים לא משקרים בתקופתו חלה עצירה בגידול
בכמות הנוסעים.
שכחת את ההשבתות המרובות, קובי?
ר"י והראל שילמו עליהן מחיר כבד בתדמית, בהכנסות ובכמויות הנוסעים. מאידך, חקי הראל, בניגוד לקודמיו, קיבל כאן החלטות קשות מאוד שאת תוצאתן נראה רק ב-2012 וכשאחרים יגזרו את הסרטים במקומו. אם זה לא נקרא שירות אמיתי לציבור, אז מה כן?
 

mastertheknife

New member
שכחת את ההשבתות המרובות, קובי?
ר"י והראל שילמו עליהן מחיר כבד בתדמית, בהכנסות ובכמויות הנוסעים. מאידך, חקי הראל, בניגוד לקודמיו, קיבל כאן החלטות קשות מאוד שאת תוצאתן נראה רק ב-2012 וכשאחרים יגזרו את הסרטים במקומו. אם זה לא נקרא שירות אמיתי לציבור, אז מה כן?
 

kobiz99

New member
שכחת את ההשבתות המרובות, קובי?
ר"י והראל שילמו עליהן מחיר כבד בתדמית, בהכנסות ובכמויות הנוסעים. מאידך, חקי הראל, בניגוד לקודמיו, קיבל כאן החלטות קשות מאוד שאת תוצאתן נראה רק ב-2012 וכשאחרים יגזרו את הסרטים במקומו. אם זה לא נקרא שירות אמיתי לציבור, אז מה כן?
להזכירך בזמן עמוס עוזני הוכפלה המסילה הראשית
חיפה תל אביב והיה גידול מתמיד במספרי הנוסעים והרכבות. לא היו השבתות של שבועות רבים כנראה שב- 2012 לא יבוא מזור כי אין נייד בדרך שיענה על הביקוש. קוביז
 

amit1270

New member
להזכירך בזמן עמוס עוזני הוכפלה המסילה הראשית
חיפה תל אביב והיה גידול מתמיד במספרי הנוסעים והרכבות. לא היו השבתות של שבועות רבים כנראה שב- 2012 לא יבוא מזור כי אין נייד בדרך שיענה על הביקוש. קוביז
הכפלת מסילת החוף נמשכה כ-10 שנים
היא התחילה הרבה לפני עוזאני. לא היו השבתות כי לא היה שינוי מהותי בתוואי, לא נבנו הפרדות מפלסיות ועוד כמה דברים קטנים ולא חשובים.
 

אורי404

New member
הכפלת מסילת החוף נמשכה כ-10 שנים
היא התחילה הרבה לפני עוזאני. לא היו השבתות כי לא היה שינוי מהותי בתוואי, לא נבנו הפרדות מפלסיות ועוד כמה דברים קטנים ולא חשובים.
בהחלט. אין מה להשוות לכל מיני בירוקרטיות
כפי, שהיו למשל בהכפלה בקו לבאר שבע, עם הפקעות שטחים (נען, למשל), התמודדות עם בנייה לא חוקית (ליד רמלה, למשל), בעיות קברים ועוד. מן הבחינה הזו, יצחק הראל תפקד טוב מאוד.
 

בועז ל

New member
להזכירך בזמן עמוס עוזני הוכפלה המסילה הראשית
חיפה תל אביב והיה גידול מתמיד במספרי הנוסעים והרכבות. לא היו השבתות של שבועות רבים כנראה שב- 2012 לא יבוא מזור כי אין נייד בדרך שיענה על הביקוש. קוביז
ודאי שזכור לי, קובי. אבל בהשוואה לחקי , עוזני
ניהל חנות מכולת לעומת רשת מרכולי המזון שמנהל חקי. ושוב: בתקופתו של עוזני נשבה רוח גבית עזה לטובת פיתוח הרכבת. חקי, לעומתו, לא פונק ע"י השרים הממונים. מרגע שנכנס ישראל כץ למשרד, החל לחשב את קיצו של חקי לאחור. ממופז שהביאו לתפקיד, קיבל רק כתף קרה. ואגב מופז, זכור לי היטב באיזו קלות הצליח השר הנרפה הזה להעיף את עוזני מנמל חיפה. עוזני זה כבר לא מה שהיה פעם. וגם מה שהיה פעם מתעצם על גלי הנוסטלגיה שבפורום.סה טו.
 

kobiz99

New member
ודאי שזכור לי, קובי. אבל בהשוואה לחקי , עוזני
ניהל חנות מכולת לעומת רשת מרכולי המזון שמנהל חקי. ושוב: בתקופתו של עוזני נשבה רוח גבית עזה לטובת פיתוח הרכבת. חקי, לעומתו, לא פונק ע"י השרים הממונים. מרגע שנכנס ישראל כץ למשרד, החל לחשב את קיצו של חקי לאחור. ממופז שהביאו לתפקיד, קיבל רק כתף קרה. ואגב מופז, זכור לי היטב באיזו קלות הצליח השר הנרפה הזה להעיף את עוזני מנמל חיפה. עוזני זה כבר לא מה שהיה פעם. וגם מה שהיה פעם מתעצם על גלי הנוסטלגיה שבפורום.סה טו.
את שכתבתי לא כתבתי אישית נגד חאקי.
באופן כללי צריך מנכ"ל רכבת ישראל כדי להצליח את שיתוף הפעולה של משאבי האנוש שלו אתם מהתחלה לא הצליח לתקשר. כמו כן צריך שת"פ עם השר הממונה. וכששני אלה מתקימים יוצאים לגייס את נערי האוצר. בשלושת התחומים לא הצליח ולכן נכשל במיחוי תפקידו. היו לו כ- שנתים וועד עובדים משת"פ אחרי שפיטר את שאול עוקיש ולפני שנבחרה גילה וגם אז לא הצליח להתרומם מעבר לבינוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה