עוד יום נגמר...

שייכת

New member
עוד יום נגמר...

עוד יום נגמר השעון נעצר, יש לעכבר יומולדת מחר וכבר הכנסנו דובי למיטה וכיבינו האורות רק איש קטן בטלוויזיה.... במגרות נסגרו ציורים אמא אומרת שאסור לקחת ממתקים מידי זרים ומכינה חולצות וסוודרים ואומרת מחר יהיה קר רק איש קטן בטלוויזיה אומר את אותו הדבר... שרים להקת טאטו למי שעוד זוכר... חייייייייייייבת ת´מילים חייייייייייייייייייייבת!!!
 

סו

New member
מחבואים

......שלך לי קובית סוכר למשחק יש טעם מר אמא לא מחפשת אותנו אמא לא מבינה......... זוכרת רק את זה מהשיר מחבואים שלנם
 

סו

New member
שייט התפרצה לי האלחוטית

שלח לי קובית סוכר..... וכו´
 
למעלה