עוד יום נגמר...
עוד יום נגמר השעון נעצר, יש לעכבר יומולדת מחר וכבר הכנסנו דובי למיטה וכיבינו האורות רק איש קטן בטלוויזיה.... במגרות נסגרו ציורים אמא אומרת שאסור לקחת ממתקים מידי זרים ומכינה חולצות וסוודרים ואומרת מחר יהיה קר רק איש קטן בטלוויזיה אומר את אותו הדבר... שרים להקת טאטו למי שעוד זוכר... חייייייייייייבת ת´מילים חייייייייייייייייייייבת!!!
עוד יום נגמר השעון נעצר, יש לעכבר יומולדת מחר וכבר הכנסנו דובי למיטה וכיבינו האורות רק איש קטן בטלוויזיה.... במגרות נסגרו ציורים אמא אומרת שאסור לקחת ממתקים מידי זרים ומכינה חולצות וסוודרים ואומרת מחר יהיה קר רק איש קטן בטלוויזיה אומר את אותו הדבר... שרים להקת טאטו למי שעוד זוכר... חייייייייייייבת ת´מילים חייייייייייייייייייייבת!!!