עוד טיפ טיפה...

עוד טיפ טיפה...

"לאן נושרת הקליפה ומסתלקת אל האוקיינוס הגדול" כשירו אל בנאי, ונוטרת עוד טיפ טיפה אחת השונה מחברותיה. זוכר שהבטנו אל הים, וניסינו לספור את הטיפות? ומכל אגלי המים שהטפת עלי ביקשתי ממך לנצור אחת, טיפ טיפה קטנה, כזו שלא תגרע מהים את קסמו, שלא תחסר לאוהבים האחרים, אבל תכיל בתוכה את הרגעים המקסימים, את האהבה המיוחדת, ותנצור לעד את קרוב הלבבות, אפילו במובן הגופני. כדרכן של טיפות, התגלגלה לה גם אותה טיפה, ואיתה האהבה, ואי שם בלב נותרת התקוה להרטב שוב. התבוא אלי הלילה, יקירי, עם טיפה אחת בשבילי?
 

זהרי

New member
טיפה..

כשאני מביט אל הים אני רואה חתונה צחורה כשאני מביט אל הים מבשם אני את החויה חויית קסם האהבה שלי ושלך זהרי
 

sweet melon

New member
../images/Emo39.gif ../images/Emo23.gif ../images/Emo13.gif ../images/Emo39.gif

מקסים ביותר ומרגש והור יבוא.. לדעתי..
 
למעלה