עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו

עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו
נסעתי בקו מספר פעמים בימיו הראשונים מת"א לרעננה בבוקר ובחזרה בערב. היו כמה נוסעים ונראה שכולם התרשמו לטובה.
השבוע, חודש וקצת אחרי נסעתי בו כמה פעמים והיה פשוט מדהים לראות כמה הקו הזה צבר תאוצה. גם בנסיעה שיוצאת ב 7 וגם בזו שב 8 (אני עליתי עליו במסוף נמיר ב 7:30 ו 8:30 בהתאמה) האוטובוס היה מלא לחלוטין! הרבה מאוד משתמשים לבין תחומי ולאזור התעשייה.

מה שאומר שכשנותנים לנוסעים אלטרנטיבות מהירות יחסית וכאלו שחוסכות החלפת אוטובוסים הביקוש גדל במהירות.

אני מקווה שיגבירו את התדירות בשעות השיא כי לתזמן אמצעי תחבורה אחר עם אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה זה לא פשוט. אני מגיע ממודיעין ורק אם אני יוצא עם האוטובוס השכונתי לת"א ב 6:45 אני מספיק להגיע למסוף נמיר בלי לפספס את 347 ולחכות חצי שעה. (שבבוקר זה מאוד מתסכל, לחכות חצי שעה בלי להתקדם מטר
).

אני גם מקווה שיוסיפו נסיעה או שתיים מרעננה אחרי 20:00... לצערי באזור התעשייה יש הרבה עובדים שממשיכים גם אחרי השעה שמונה ו'נאלצים לצאת מוקדם' כדי לתפוס את האוטובוס האחרון. כל שיפור נוסף, גם אם קטן, יעודד עוד ועוד אנשים לנטוש את הרכב ולהגיע לעבודה באוטובוס.
 

טנק2

New member
גם 47 אין אחרי 8

עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו
נסעתי בקו מספר פעמים בימיו הראשונים מת"א לרעננה בבוקר ובחזרה בערב. היו כמה נוסעים ונראה שכולם התרשמו לטובה.
השבוע, חודש וקצת אחרי נסעתי בו כמה פעמים והיה פשוט מדהים לראות כמה הקו הזה צבר תאוצה. גם בנסיעה שיוצאת ב 7 וגם בזו שב 8 (אני עליתי עליו במסוף נמיר ב 7:30 ו 8:30 בהתאמה) האוטובוס היה מלא לחלוטין! הרבה מאוד משתמשים לבין תחומי ולאזור התעשייה.

מה שאומר שכשנותנים לנוסעים אלטרנטיבות מהירות יחסית וכאלו שחוסכות החלפת אוטובוסים הביקוש גדל במהירות.

אני מקווה שיגבירו את התדירות בשעות השיא כי לתזמן אמצעי תחבורה אחר עם אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה זה לא פשוט. אני מגיע ממודיעין ורק אם אני יוצא עם האוטובוס השכונתי לת"א ב 6:45 אני מספיק להגיע למסוף נמיר בלי לפספס את 347 ולחכות חצי שעה. (שבבוקר זה מאוד מתסכל, לחכות חצי שעה בלי להתקדם מטר
).

אני גם מקווה שיוסיפו נסיעה או שתיים מרעננה אחרי 20:00... לצערי באזור התעשייה יש הרבה עובדים שממשיכים גם אחרי השעה שמונה ו'נאלצים לצאת מוקדם' כדי לתפוס את האוטובוס האחרון. כל שיפור נוסף, גם אם קטן, יעודד עוד ועוד אנשים לנטוש את הרכב ולהגיע לעבודה באוטובוס.
גם 47 אין אחרי 8
זאת בעקבות המדיניות שקובעת מעבר ל247 הארוך והמייגע בשעות הערב והלילה.
 

אורי404

New member
לדעתי אין כל כך טעם בקו 247 כיום

גם 47 אין אחרי 8
זאת בעקבות המדיניות שקובעת מעבר ל247 הארוך והמייגע בשעות הערב והלילה.
לדעתי אין כל כך טעם בקו 247 כיום
אחרי, שיש נסיעות מאוחרות של 29, שבכולן תחנת הקצה בקפלן או בתעש. זה לעומת בעבר תחנת הקצה בנסיעות המאוחרות הייתה בתחנה המרכזית בכפר סבא.
לקווים 48 ו-149 יש כיום נסיעות מאוחרות, מבעבר. כך, אולי רק החל מסביבות 21:30 יש מקום להפעלת 247. בדומה ל-561 מתל אביב, שפועל מסביבות 22:00.
במקום זה עדיף אולי להעביר תשומות לקו 347 ואולי גם ל-47.
 

טנק2

New member
ומה עם הרצליה/רמת השרון? להם 149 פחות רלוונטי

לדעתי אין כל כך טעם בקו 247 כיום
אחרי, שיש נסיעות מאוחרות של 29, שבכולן תחנת הקצה בקפלן או בתעש. זה לעומת בעבר תחנת הקצה בנסיעות המאוחרות הייתה בתחנה המרכזית בכפר סבא.
לקווים 48 ו-149 יש כיום נסיעות מאוחרות, מבעבר. כך, אולי רק החל מסביבות 21:30 יש מקום להפעלת 247. בדומה ל-561 מתל אביב, שפועל מסביבות 22:00.
במקום זה עדיף אולי להעביר תשומות לקו 347 ואולי גם ל-47.
ומה עם הרצליה/רמת השרון? להם 149 פחות רלוונטי
ועם כל הכבוד לקו 48, הוא מאסף ואחרי 7 התדירות היא בסה"כ 2-3 בשעה.
זו לא תדירות מספקת לקו תדיר לתל אביב.
עדיף להפעיל את 47 במקום 247, אבל אי אפשר להשאיר אותם רק עם 48.
 
בין ערי השרון לתל אביב יש לא רק למטרופולין

ומה עם הרצליה/רמת השרון? להם 149 פחות רלוונטי
ועם כל הכבוד לקו 48, הוא מאסף ואחרי 7 התדירות היא בסה"כ 2-3 בשעה.
זו לא תדירות מספקת לקו תדיר לתל אביב.
עדיף להפעיל את 47 במקום 247, אבל אי אפשר להשאיר אותם רק עם 48.
בין ערי השרון לתל אביב יש לא רק למטרופולין
קווים.
מה עם 501? 525?
הם לא נחשבים?
 

טנק2

New member
הם לא מגיעים בכלל לאותו אזור

בין ערי השרון לתל אביב יש לא רק למטרופולין
קווים.
מה עם 501? 525?
הם לא נחשבים?
הם לא מגיעים בכלל לאותו אזור
47 מגיע לאזור גן העיר, הכרמלית, שוק הכרמל ואלנבי.
501 בכלל נוסע על נמיר, ודרך ארלוזורוב, על פרשת דרכים הקריה והמסגר ולכיוון התמחת.
אלו שני כיוונים שונים לחלוטין.
 
צריך מעט קווים לתא בתדירות גבוהה

הם לא מגיעים בכלל לאותו אזור
47 מגיע לאזור גן העיר, הכרמלית, שוק הכרמל ואלנבי.
501 בכלל נוסע על נמיר, ודרך ארלוזורוב, על פרשת דרכים הקריה והמסגר ולכיוון התמחת.
אלו שני כיוונים שונים לחלוטין.
צריך מעט קווים לתא בתדירות גבוהה
בתוך תל אביב אפשר להחליף קווים.
תחבורת מעברים.
 

טנק2

New member
אני מסכים. אבל חווית הנוסע נפגעת

צריך מעט קווים לתא בתדירות גבוהה
בתוך תל אביב אפשר להחליף קווים.
תחבורת מעברים.
אני מסכים. אבל חווית הנוסע נפגעת
247 מיותר, ועל ידי פעולה פשוטה של החלפתו ב47 נפטרים מהצורך בשימוש במעברים. הרי מבחינת מסלולים אין בעיה-29 מגיע כבר בערב, כפי שציינו קודמיי, לאזור התע"ש, ו47 חופף עם מסלול 247 ברוב קטעיו.
 

אורי404

New member
בקטע הרצליה-ת"א המסלול זהה

ומה עם הרצליה/רמת השרון? להם 149 פחות רלוונטי
ועם כל הכבוד לקו 48, הוא מאסף ואחרי 7 התדירות היא בסה"כ 2-3 בשעה.
זו לא תדירות מספקת לקו תדיר לתל אביב.
עדיף להפעיל את 47 במקום 247, אבל אי אפשר להשאיר אותם רק עם 48.
בקטע הרצליה-ת"א המסלול זהה
בקטע הרצליה-תל אביב, המסלולים של 48 ו-247 זהה לחלוטין. אני חושב, אך לגמרי לא בטוח, שגם התחנות זהות.
כפי שכתבתי, לעיל במקום 247 להפעיל 347 ו-47. נניח בסביבות 20:00-20:30 את שני הקווים ולאחר מכן רק את 47.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה