Paper Gahan
New member
עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו
עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו
נסעתי בקו מספר פעמים בימיו הראשונים מת"א לרעננה בבוקר ובחזרה בערב. היו כמה נוסעים ונראה שכולם התרשמו לטובה.
השבוע, חודש וקצת אחרי נסעתי בו כמה פעמים והיה פשוט מדהים לראות כמה הקו הזה צבר תאוצה. גם בנסיעה שיוצאת ב 7 וגם בזו שב 8 (אני עליתי עליו במסוף נמיר ב 7:30 ו 8:30 בהתאמה) האוטובוס היה מלא לחלוטין! הרבה מאוד משתמשים לבין תחומי ולאזור התעשייה.
מה שאומר שכשנותנים לנוסעים אלטרנטיבות מהירות יחסית וכאלו שחוסכות החלפת אוטובוסים הביקוש גדל במהירות.
אני מקווה שיגבירו את התדירות בשעות השיא כי לתזמן אמצעי תחבורה אחר עם אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה זה לא פשוט. אני מגיע ממודיעין ורק אם אני יוצא עם האוטובוס השכונתי לת"א ב 6:45 אני מספיק להגיע למסוף נמיר בלי לפספס את 347 ולחכות חצי שעה. (שבבוקר זה מאוד מתסכל, לחכות חצי שעה בלי להתקדם מטר
).
אני גם מקווה שיוסיפו נסיעה או שתיים מרעננה אחרי 20:00... לצערי באזור התעשייה יש הרבה עובדים שממשיכים גם אחרי השעה שמונה ו'נאלצים לצאת מוקדם' כדי לתפוס את האוטובוס האחרון. כל שיפור נוסף, גם אם קטן, יעודד עוד ועוד אנשים לנטוש את הרכב ולהגיע לעבודה באוטובוס.
עוד התרשמויות מ 347 במלאת חודש פלוס להפעלתו
נסעתי בקו מספר פעמים בימיו הראשונים מת"א לרעננה בבוקר ובחזרה בערב. היו כמה נוסעים ונראה שכולם התרשמו לטובה.
השבוע, חודש וקצת אחרי נסעתי בו כמה פעמים והיה פשוט מדהים לראות כמה הקו הזה צבר תאוצה. גם בנסיעה שיוצאת ב 7 וגם בזו שב 8 (אני עליתי עליו במסוף נמיר ב 7:30 ו 8:30 בהתאמה) האוטובוס היה מלא לחלוטין! הרבה מאוד משתמשים לבין תחומי ולאזור התעשייה.
מה שאומר שכשנותנים לנוסעים אלטרנטיבות מהירות יחסית וכאלו שחוסכות החלפת אוטובוסים הביקוש גדל במהירות.
אני מקווה שיגבירו את התדירות בשעות השיא כי לתזמן אמצעי תחבורה אחר עם אוטובוס שיוצא פעם בחצי שעה זה לא פשוט. אני מגיע ממודיעין ורק אם אני יוצא עם האוטובוס השכונתי לת"א ב 6:45 אני מספיק להגיע למסוף נמיר בלי לפספס את 347 ולחכות חצי שעה. (שבבוקר זה מאוד מתסכל, לחכות חצי שעה בלי להתקדם מטר
אני גם מקווה שיוסיפו נסיעה או שתיים מרעננה אחרי 20:00... לצערי באזור התעשייה יש הרבה עובדים שממשיכים גם אחרי השעה שמונה ו'נאלצים לצאת מוקדם' כדי לתפוס את האוטובוס האחרון. כל שיפור נוסף, גם אם קטן, יעודד עוד ועוד אנשים לנטוש את הרכב ולהגיע לעבודה באוטובוס.