תראה גם אני לא בטוח שהם נתנו להם להיכנס בכוונה הסיכוי לדעתי בין 95-99 אחוז.
ולו מהסיבה הטכנית שאין "איש בפנים" שמלשין כמו ביום כיפור.
אבל גם במקרה שיצאתי טמבל גמור אפשר להגיד ב 100 אחוז שהמקרה נוצל לפתיחת מלחמה ענקית
וליישום המטרות שהותוו ע"י האליטות העולמיות.
ז"א אין שום קשר בין המקרה למה שקרה אחריו.
זו לו תוצאה הגיונית כמו שרוב האנשים יגידו.
תגובות לכתבת הוידאו:
"הרכבת הזאת תתפוצץ כל יומיים"
"תתכוננו לכמות הפיגועים שתתבצע על אדמת סעודיה..אני כבר מדמיין את כמויות מטעני החבלה והמחבלים שינסו לפגע בישראלים ברכבת"
תכירו: משפחת מיליקובסקי | מאת שרה ליבוביץ־דר מאת שרה ליבוביץ־דר 13/05/2019בינג' פ "קרובים רחוקים"-משפחת מילקובסקי הענפה שמאחורי הצללים.! ב־2005 זכתה 'אחים מרגולין' במכרז לביצוע חלק מהעבודות בקו הרכבת אשקלון־שדרות־נתיבות בעלות של מיליארד שקל. חלק ניכר מהעלות ינוהל על ידם. שלוש שנים מאוחר יותר, אחרי שבוצעו עבודות שונות של שדרוג תשתיות, עצר משרד האוצר את הפרויקט בטענה שאינו כלכלי. ב־2009, עם שובו של נתניהו למשרד ראש הממשלה, הקו קם לתחייה. באתר האינטרנט של החברה נכתב ש"נתניהו, עם ישראל כ"ץ שר התחבורה החדש, החזירו הקו לחיים". הקו אמנם חזר לנשום אבל התלאות לא הסתיימו. באתר מתארת החברה את מגוון העבודות שהיה עליה לבצע, בין השאר העתקת תשתיות. "הנהלת הרכבת סירבה להוציא מכרזי ביצוע לפני העתקת כל התשתיות הנ"ל והפרויקט עמד להידחות בעוד שנתיים לפחות. שכנענו את מנכ"ל הרכבת דאז, יצחק הראל, שזו טעות והלחץ מנתניהו ומהשר כ"ץ סייעו לנו". לא זו בלבד שהעבודות התחדשו בכל הכוח, חברת 'אחים מרגולין' זכתה להוספה בתנאי המכרז, בסעיף המזכה אותה בבונוס חודשי על הקדמת לוח הזמנים עד לתקרה של 12 מיליון שקל. מעתה ואילך התקלות נפתרו. "לא זה המקום לספר איך קיבלנו טופס 4 וטופס 5 במהירות הבזק, רק נציין שהדרישות לטפסים אלה נכתבו בות"ל בעיקר לפי המלצותינו", נכתב באתר החברה. רגע לפני פתיחת תחנת הרכבת בשדרות, התגלה שמכונות הכִּרטוס שנדרשו לתחנה אזלו. "כדי לאפשר הפעלת התחנה אלתרנו מכונות כאלה על ידי פירוקן מתחנת דימונה והתקנה זמנית בתחנת שדרות". תקלה נוספת נבעה מהצורך למגן שני קילומטרים באזור קיבוץ ארז. התקציבים בוששו להגיע. הבעיה נפתרה, על פי הדיווח באתר של החברה, רק אחרי שבחדשות 2 הוצג "סרטון של החמאס המראה את הרכבת מנקודת מבט של יורה טילים פוטנציאלי מבית חנון". הסרטון, אליבא דאתר החברה, "הדליק את המערכת וניתן אור ירוק להפעיל את הקבלן". משימת המיגון הושלמה, נכתב באתר, "פתרונות נוספים ומשלימים נמצאים כיום בדיונים בדרגים בכירים והם עוד יחזרו אלינו". בדצמבר 2013 חנך נתניהו את התחנה בשדרות, הכריז שזהו יום חג והציג לעיתונאים בגאווה את אחד מהאחים מרגולין, "זה בן דוד שלי", אמר למצלמות תוך חיבוק קרובו. לשאלה עד כמה הקִרבה לנתניהו מסייעת לעסקים, אומר שי מרגולין ל'ליברל' ש"אף פעם לא קיבלנו עבודה בזכות קשרים. אנחנו מקצועיים. זה שבן הדוד שלנו הוא ראש הממשלה זה לא טוב לנו. כמו שיש אנשים שאוהבים אותו, יש כאלה ששונאים אותו"."