עודד שאלוןן

dirty fairy

New member
עודד שאלוןן

השאלון הזה קצת מפדח אז מי שרוצה לא חייב לענות..אבל יהיה נחמד לראות ת'תגובות של האנשים...=] את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך
 
או, נחמד../images/Emo9.gif

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך סעמקקקקקקקקקקק ערססססססססס ינעל העולםםםםם!!!!!!!!!! וכו'... את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך חושבת לעצמי: פאק מה אתה עושה לך לך לאשתך את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך אממממ התגובה אמרוה להיות שלו לא שלי..
ואני הורגת את אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך יאאאא רבאק אלוהים למה למה למההה?!... *חוזרת הביתה להחליף נעליים* את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך קודם כל צורחת, ואז מרימה מהר ת'מגבת, בורחת לחדר אחר, מתלבשת, ואז מרביצה לו שיודיע לי פעם הבאה לפני שהוא בא......!! יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך בוכה... זה הדבר הכי מבאס שיש... ויום אחרי כמובן לא מסתכלת לכיוון של אפחד בבצפר... את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך "המורה אני צריכה לצאת לנקות את המסטיק" יוצאת ולא חוזרת..
את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך מרימה אותו מהר מהר חחחח קרה לי פעם אבל עם חלק עליון חחחחחח את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך "אנייייייייייי הורגתתתתתתתתת אותךךךךךךךךך!!!!! *כאפה, בעיטה, ועוד כאפה* אמאאאאאאאאאאאא!!!!!!! תגידי לה שתעוף לי מהחדררררררר!!!!!!!!!"
 

coullette

New member
->

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך כוסעמק את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתךחחחח את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך אין מצב שזה יקרה את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך איכס? את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך חחח כנראה אצחק ואשים את המגבת בחזרה (או שאם הוא נראה טוב אני לא אשים אותה..
יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך מי צריך אותם בכלל את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך שיט את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך אני אצלול לבריכה כדי להביא אותו את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך חח כולה חמישה דפים? זה כלום.אבל אני ארביץ לה בכל מקרה
 
:)

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך: צורחת מרוב ביעוס, מעיפה את הארטיק מהנעל בעזרת בעיטה, מחפשת משהו לנקות איתו. וכמובן - מתמסכנת את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך: אמממ...יש לך XXX....? את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך: חחח נקרעת מצחוק, נשפכת על הריצפה ואח"כ צורחת על האחות את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך: "כוסאמקקקקק!!!!!" , בוכה, מתבכיינת לחבר את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך: ידידה ? לא אכפת לי, אני מתלבשת חופשי ליד חברות
יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך: מתקשרת לכל העולם, מתבעסת, מתוסכלת.. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך: קוראת מהר לחברה שתעזור לי להוריד את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: שיט ! מבקשת ממישהו שיעזור לי לצאת איכשהו את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: צורחת עלייה!!! מתעצבנת!! מריצה את אמא !!! מוציאה את כל האישורים שיש כדי להגיש את העבודה קצת יותר מאוחר !
 

MK respect

New member
=]

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך:ת'אמת לא כזה מזיז לי...אבל תלוי כמה אני אוהבת את הנעליים,כמה הם חדשות... את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך:לא תודה אני יסתדר לבד!! את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך:אנלא יודעת מה אתכם, אני לא הולכת עם טרנינג!!אבל אם זה היה קורה לי הייתי מעיפה אגרוף לאחותי.. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך:מתעצבנת,מקללת,ורצה מהר להחליף בגדים... את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך:WTF??? יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך:א. אני אף פעם לא מארגנת לעצמי יומולדת זה תמיד החבר'ה שעושים לי הפתעות...(די נו אני כזאת מקובלת..חח...) ב.אין מצב שזה יהיה יומודלת שלי ואפחד לא יגיע אליו...(עכשיו אני בכלל מקובלת ואנשים יחשבו שאני חשה ת'צמי...חחח..) את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך:צוחקתתת...
את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: שלא נדעע!! את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: מתעצבנת, צועקת,מקללת, ומעיפה לה אגרוף אחושרמוטההה אגרוףף...
 
עונה...

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך: מתעצבנת ומנסה אכשהו לנקות את הנעליים. את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך: יוצאת מהחנות מהר ולא נכנסת לשם יותר. את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך: מורידה לה כף מצלצלת באותה שנייה. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך: מתעצבנת ומתחילה לקלל את כל העולם ואישתו ומקווה שאף אחד לא ראה. את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך: מתה מרוב בושה ומחפשת באיזו בלטה לקבור את עצמי. יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך: מתעצבנת ומתבאסת. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך: אנקה את עצמי מהמסטיק. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: אמות מבושה. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: אתעצבן עליה ואתחיל לצעוק עליה כמו משוגעת.
 
עניתי על זה כבר../images/Emo2.gif../images/Emo19.gif

לפני המוןןןן זמן!!
לפני 3 חודשים נראלי
השאלון הזה קצת מפדח אז מי שרוצה לא חייב לענות..אבל יהיה נחמד לראות ת'תגובות של האנשים...=] את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך:כוסעעמעמעמעממעק *מנקה את הנעל* את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך:צוחקת לו בפרצוף ואומרת לא תודה את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך:לא שזה יקרה
אבל אם הייתה לי אחות קטנה, ואם הייתי יוצאת עם טרנינג מהבית ואם היה לי "אליל לב" אז הייתי מתפדחת ומרביצה לאחותי
את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך:בוכה המון ומקללת ,מתקשרת להודיע שאני יאחר ורצה מהר להתקלח ולהתלבש שוב
את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, לא מפסיקה לצחוק ומהר שמה עליי את המגבת נותנת לידיד/ה כאפה
מוציאה אותו/אותה מהחדר ומתלבשת יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך:בוכה את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך:קרה כבר
חחחחחח צחקתי עם הבלון בתוך הפרצוף בזמן שאני מנסה להוריד אותו;[
את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך:לא מוצאת דרך שייפול החלק התחתון אבל אם כבר לא קרה כלום,זה בתוך הבריכה וצ'יק צ'אק לובשים את זה וזהו:) את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך:אין לי אחות קטנה>< אז נגיד שזה מתכבה לבד?כי המחשב מעפן? נגיד:) צועקת,נותנת ביטה למחשב(באמת שזה קרה ועשיתי את זה),בוכה ועושה מחדש מה לעשות:\
 

Instinct Tame

New member
הנה -

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך מעיפה את הארטיק עם הנעל ורצה בהיסטריה לתקוע את הנעל במקום יבש ולא מלכלך
את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך זה דבר לגיטימי, הוא גבר את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך ישר מרימה, היא בטח כבר תברח. מתפדחת נו. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך אני אצעק: 'פאקקקק!!! אתם חושבים שבאמת מעניין אותי שבדיוק היום הכלב שלכם חירבן משולשים?!?! הא?!?! *טוב נסחפתי, גם לי יש כלב* את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך זה ידיד או ידידה?
אם זאת ידידה וזאת חברה הכי טובה שלי אז מילא, אבל אם זה בן... פאדיחות איומות!!! רצה ישר למקלחת וצועקת עליו 'קישטה!'
יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך זונות! את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך נקרעת מצחוק
מצחיק אז צוחקים
את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך מרימה אותו בצ'יק, אני בתוך המים הרי את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך צורחת עליה. סביר להניח שאכלא אותה בתוך ארון בגדים ביחד עם טי.אנ.טי (והכוונה לא לחולצות...)
 

D o o S h a

New member
חיחי תשובותיי:

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך- "אוווךךךךך" *מתרגזת ומתעצבנת ומנקה את זה מהר* את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך- *מתעלמת. מה אני יגיד לו תפסיק לגרד בביצים?!* את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך- למזלי לא קרה לי משו דומה, אינלי מושג מה תהיהי התגובה. בטח *צורחת על אחותי, מרימה את הטרנינג, ומתה מפדיחות והולכת עם החצופה הקטנה מיד הביתה בלי שום גלידה! עונש!* את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך- *מתחילה להיכנס ללחץ, מודיעה לו שאני מתעכבת, רצה הביתה ומחליפה בגדים* את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך- "אעאע מה את עודה פה?! אמא איך הבהלת אותי!" *לא מתיחסת לעובדה המביכה שהמגבת נפלה, ומרימה אותה בטבעיות כאילו לא קרה כלום* סתם אני מדמיינת איך תהיה תגובתי. יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך- *נעלבת קשות, ושונאת את כולם
* את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך- *צוחקת צחוק מתגלגל והולכת לנקות את זה* את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך- *וופס. מרימה אותו מהר לפני שמישו ישים לב* את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך- *צרחה אדירה נמלטת מפי!! משו בסגנון: "יא מפגרת מה עשית?! למה?? (LEMA, לא LAMA) יואו איזה אבלה מה הקטע שלך?!" "אמאאאאאא היא כיבתה לי את המחשב בכוונה!" *סתם סתם*
 

PUZMAK J

New member
חביב

השאלון הזה קצת מפדח אז מי שרוצה לא חייב לענות..אבל יהיה נחמד לראות ת'תגובות של האנשים...=] את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך: אוף, נלך הביתה, ננקה ונשאיר עיתון בפנים שלושה חודשים... את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך שיגרד... כן, אני צריך, יש לכם תחנות מטאורולוגיות? את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך: צוחק, מסתחבק עם אלילתי ועם אחותי ובבית צורח עליה. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך: רץ הביתה בשיא המהירות, מרים טלפון לאהובתי ומודיע לה שאאחר יחד עם כל ההתנצליויות בעולם, מחליף בגדים, שם דיאודורנט גוף בכדי להעלים את הריח, ומיד הולך לפגישה. את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך: לא נורא, מרים את המגבת, גם ככה חצי מהידידות שלי ראו אותי עירום, אם הן ידידות שלחי למה שתהיה לי בעיה להתפשט לידן? יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך: בועט בכל דבר אפשרי, דופק את הראש בקיר, ומצלצל למאיה שתבוא. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך: מתפוצץ מצחוק, והולך להרשם אצל המנהל. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: אוי שיט! מרים אותו, נשאר במים בתקווה שלא שמו לב, ואז עולה למעלה. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: צורח עליה את הצרחות של החיים שלי, ומתעצבן על זה שלא שמרתי דקה לפני.
 

yardenga

New member
עונההה

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך ממ פאקקק ומתחילה לרצוח את הארטיק ואז חח מנקה את הנעליים.. את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך לא תודה חחח את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך מכסחת את אחותי הזונהה את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך איכססס פאקקקקקקק את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך פאקק תעצום את העינייםם מהרר ואז אני מרימה את המגבתת יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך זונותתתת אני הולכת עכשיו ורוצחת את כולםםם את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך המורה אפשר ללכת לשטוף ולא חוזרת כל השיעור... את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך מרימה אותו מהרר פאקקק... את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב.מסכנה אחותי.. היא גם ככה תהייה חצי מתה משהורידה לי את הטרנינג... תגובתך
 

KillER SmiLEY

New member
חביב../images/Emo13.gif

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך: "הוי פאק." *ממשיכה ללכת* את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך: חושבת לעצמי: הוא לא מתביש?! את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך: *מרימה במהירות את הטרנינג, דוחפת את אחותי הקטנה, צורחת עליה, מתעצבנת עליה, ומבטיחה לעצמי שלעולם לא אעשה טובות לאמא יותר בחיים!" את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך: "אררררגגגגגגג" *חוזרת הביתה במהירות להחליף בגדים!!!* את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך: או אוו. זה לא קרה. זה לא באמת קרה. זה הכל רק חלום. יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך: בוכה כאילו אין מחר. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך: "חחחחחחחחחחחחחח." למרות שאני לא סובלת מסטיק. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: "שיטטט!" *מסתכלת עם מישהו ראה* את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: "אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני ארצח אותך!!!!!!!!!!!!" *הולכת לאחותי הקטנה ומפוצצת אותה מכות*
 

babytears

New member
תגובה לי תגודה לי חביבה

שאלון הזה קצת מפדח אז מי שרוצה לא חייב לענות..אבל יהיה נחמד לראות ת'תגובות של האנשים...=] את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך תלקקו:) את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך לא תודה את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך מרביצה לה שחוזרים הבייתה את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך אתחשר לבחיר ליבי ואומר לו לכחות חצי שעה אם הוא א מוכן בנראה שהוא לאהיה בחיר ליבי את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך תמיד רצית לראות לא? יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך יש סכין יפני בבית? את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך מישהו רוצה? את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך ? את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך הורגת אותה ואם אפשר מקיצה לה דם ו מושיבה אותה להדפיס או מקווה טוב טוב שהוורד יעשה שחזר
 
אנייייייייייייייייייייייייייייייייי

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך: מתחילה ללקק את הנעלים..לשטוף אותן..לבכות על מר גורלי ועל ה50 ש"ח שהוצאתי מכיס הדל עליהן..חחח..סתם, נראה לי שפשוט אנגב אותן או משהו את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך: אסתכל ישירות על הביצים וכנראה אתקע חיוך ואסביר לו למה..מצטערת, לרוב, אני חסרת טקט.. את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך: למה ציפורה?! איזה פאק מזכיר לי את העבודה בחוזים..אין לי אחות קטנה אבל במידה והייתה כזו היא לא הייתה עושה זאת כי מזמן הייתה חוטפת על הראש ואם במידה וזה קרה אז פשוט הייתי שמה גם על "האליל" שלי קצוץ.. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך:חחחחח..אני אמות מצחוק.. את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך: אז מה?! גם הגוף שלך לא מושלם..חחחח יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך: כועסת..אבל שמה ****..חברים העולם כזה עגול יומכם יגיע.. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך: מנסה להוריד את השאריות הדביקות מהפרצוף שלי.. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך: אוייי....טעות...עבר...חחחח את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך: זה כבר קרה...מתוסכלת בטירוף, מעיפה אותה מהחדר בצרחות(את אחיינית שלי)..ובוכה על מר גורלי שנייה..ומתחילה לעבוד שוב
 

Angel On Earth

New member
נראה נחמד ../images/Emo13.gif,עונה:

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך:מורידה את הנעליים והולכת לשטוף אותם במקלחות. את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך:"לא,תודה" בנימוס,ומסתובבת ובורחת הכי רחוק ממנו..חחח את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך:מרימה אותו במהירות ומסתובבת אליה וכועסת עליה ולא קונה לה גלידה בכלל את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך:קללות כמובן והולכת למקום הקרוב ביותר שאפשר לשטוף את הנעל. את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך:מרימה אותה במהירות ומכסה את עצמי ואז צורחת :"מה את/ה עושה פה?!?!?!?!" יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך:מתבאסת..ומסדרת הכל חזרה..בטח אני אהיה בדיכאון כמה ימים.. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך:אנגב אותו מהר מפניי וארוץ לשירותים לשטוף פנים את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך:אלך לאחד מהקצוות של הבריכה ואצעק לאחד מחבריי שיביא לי מגבת. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך:מתחילה לצרוח ולצווח ולהאשים אותה בכל הדברים שקרו לי אי פעם^^
 

Spiritfall

New member
נו, טוב.

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך "אוי סעמק לעזאזל!" ואז אני מנסה למצוא דרך לנקות את זה. את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך "לא תודה." את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך [פאק, זה באמת מפדח] אני חושבת שהייתי ממש מתעצבנת עליה ו.. מנסה כמה שיותר לא לצאת יותר מטומטמת ממה שכבר יצאתי. את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך מנקה את זה? חרא את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך בורחת לחדר אחר. יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך וואי, זה עצוב
את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך צוחקת. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך ב-א-ס-ה. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך קללות, מכות, בכי, דם.
 
תשובות

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך--> סעמק את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך-->מסתובבת ויוצאת את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך--> כאפה לאחותי את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך-->חוזרת הביתה להתקלח את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך--> מחייכת בהספמקה וצוחקת יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך-->בכי.. את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך-->צחוק צחוק ואז מוציאה מראה ומנקה ת'פרצוף.. את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך--> מסתירה עם הידיים עד שמישו' יעזור לי.. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך רצה אחרי אחותי בכל הבית צורחת צועקת מקללת תהורים שהביאו אותה עולה לחדר בעצבים ובוכה .. וואי כרגע הבנתי שאני טיפוס מממממש היסטרי ועצבני..
 
עונהה...

השאלון הזה קצת מפדח אז מי שרוצה לא חייב לענות..אבל יהיה נחמד לראות ת'תגובות של האנשים...=] את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך מתעצבנת!!!! את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך לא מתייחסת לזה... את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך עוברת בצפר! את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך מקיאה.. איכסססססססס!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וחוזרת הביתה, מתקשרת, ואומרת שאני חולה עם 39 מעלות חום!! את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך אויי בהיסטריה (אבל לא משנה, אני אף לא עושה את זה...) יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך כועסת על כולם ולא מדברת איתם יותר! את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך צוחקת את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך אוייי איזה בושות.. מנסה להגיע לבגד ים את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך רוצחת את אחותי!
 

מ ו ג ה

New member
בוביבובוביביביבוי

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך כוס רבאאאאאאאאקקקקקקק!!!!!!!! את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך לא תודההה!!!!!!!! את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך מרימה את הטרנינג וכדי שלא יהיו עוד בעיות אומרת לעצמי שאני אכפכף אותה אחורי זה, מחבקת אותה ואומרת לה שאקנה לה ארטיק עוד שנייה ואז שאליל ליבי יילך אני ישבור אותה
מעולה!!!! סתםםםםםם חח רק כמה כאפות קטנות
את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך כוס אמער ערס!!!!!!!!!! מנקה ת'צמי והולכת לגינה עם דשא כדי לנקות את הקאקי מהנעלל יאאאקואז הולכת לאהובייי את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך מתאבדת טוטאל מתאבדת! אמאאאאאא אני בחרודת עכשיוו
יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך בוכה חבל"זזזזז:( אמאאאאא! פאידחה חח את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך חח לא יקרה לעולם כי אני לא לועסתתת מסטיק
אבל אני פשוט מנקה תצמי קצת חפיף חיחי
את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך יווווווווווווווווווווו!!! אייימממ!!! את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך אוי אוי אוי מה קאאארה...נעשה חדש
 

ybenor

New member
חחח חמוד

את/ה אוכל ארטיק ליד חברים/חברות ביום נורא חם, פתאום נופל הארטיק על הנעליים החדשום שקנית רק היום. תגובתך כוססססמק מתחילה להתעצבן והולכת לשטוף את הנעליים את/ה ניכנס/ת לחנות, המוכר שואל אם את/ה צריך/ה עזרה בזמן שהוא מגרד בביצים. תגובתך אממ לא תודה את/ה כרגע מלווה את אחותך הקטנה לחברתה ציפורה, והיא מנג'סת לך שתקנה/תקני לה גלידה, אתה מסביר/ה שתיקנה לה מחר, אבל היא מתעקשת ודוחפת ומרביצה לך, פתאום עובר אליל/ת ליבך..אתה מתעלם מאחותך, ומחייך/ת לאותו האליל/ה ולא שם/ה לב שאחותך בדיוק הורידה לך את הטרנינג. תגובתך אין לי אבל אם היה לי... משאירה אותה שם שתבכה לאמא וקצת מכניסה לה מכות שתבכה.. ואחרי ככה שעתיים שלוש הולכת להביא אותה אולי את/ה בדרך לפגישה חשובה עם אהובך/אהובתך.. את/ה לבוש/ה יפה, מריח טוב והכל מצויין עד שאת/ה מתגלץ' ביגלל חתיכת חרא גועלית שדרכת עכשיו. תגובתך מתעצבנת נורא ומתחילה לקלל ואז חוזרת הביתה מחליפה בגדים והכל ואחרי זה שולחת מכתב לעירייה שתעשה משהו נגד הבעייה... את/ה יוצא אחרי מקלחת רעננה עם מגבת, ופתאום את/ה רואה ידיד/ה שלך יושב/ת על המיטה בחדר שלך, מרוב בהלה נפלה לך המגבת. תגובתך צורחת עליו שלמה לא אמר שהוא פה.. נרגעת והולכת להתלבש... יש לך יומולדת והזמנת כמעט את כל השיכבה, את/ה מחכה כבר שעה שלמה ואף אחד לא מגיע. תגובתך בכי.... נראה לי את/ה יושב בכיתה ומנפח בלון גדול עם המסטיק, המסטיק התפוצץ לך על כל הפרצוף. תגובתך מתחילה לצחוק והולכת לנגב את הפרצוף את/ה קופץ/ת לבריכה והחלק התחתון נפל. תגובתך פאדיחות.... ממ לא יודעת.. את/ה עושה עבודת חקר קשה ומסובכת, ואחרי שעות רבות יש לך חמש דפים מוקלדים ומוכנים אתה בדרך ללחוץ 'שמירה בשם', המחשב התכבה, ואתה מגלה שאחותך הקטנה והמעצבנת שיחקה עם הכפתור של המחשב. תגובתך מתחילה לצרוח עליה מרביצה לה קצת הולכת לאמא ואומרת לה שתשמור על הילדה הקרצייה הזאת ואז אומרת לאמא או אבא שעכשיו ישבו ויעשו את העבודה מחדש או שאני זורקת את האחות מהבית.. אני עצבנית :)
 
למעלה