עוגת שיש שחור לבן - פירגה

אמא יקרה../images/Emo140.gifעוגה יפה וטעימה גם אצלי

אהבו מאוד וחיסלו אותה תודה לפירגה היקרה
שמעשירה אותנו במתכונייה המופלאים
 

pirge

New member
אמא של רלי, יופי של עוגה טעימה

ונהדרת לילדודס. תהנו ותני להם חיבוק ממני.
 

מירבושש

New member
אפשר לקבל מתכון לעוגה הזאת?

לא הצלחתי למצוא בלוח המתכונים. תודה רבה מראש.
 

pirge

New member
עוגת שיש שחור ולבן - פירגה

עוגת שיש שחור לבן עוגת שיש שלי עם הערות למטה של נחמדה מאד תבנית עגולה קפיץ מספר 24 משומנת. או 2 אינגליש קייק או תבנית חד פעמית 29X23X5 חבילה מרגרינה מזולה רכה 2 כוסות סוכר 4 ביצים שלמות כוס מים רותחים כוס קמח קראנצ'י מלא של סוגת כוס וחצי קמח רגיל אפשר לשים 2\1 2 כוסות קמח רגיל ולוותר על המלא. שקית אבקת אפיה 3 כפות קקאו לבחוש חוץ מהקקאו את הכל - בקערה. הבלילה צריכה לצאת דלילה. אם יותר מדי דלילה , אפשר להוסיף עוד 2-3 כפות קמח. לחלק את הבלילה ל-2 לחצי להוסיף את הקקאו ולבחוש. ליצוק לתבנית 24 משומנת . את 2 הבלילות אחת על השניה. קודם את הכהה, ומעליה הבהירה.לא צריך לערבב. לאפות בחום 175 מעלות כ-30 דקות. לבדוק בעזרת קיסם אם מוכן. מקור:פירגה אל תשימו סוכר חום, אחרת העוגה תהיה כולה חומה.ללא שיש. ניתן להוסיף לבלילה הלבנה צימוקים וחתיכות שוקולד שבור-או צ'יפס--- מעורבבים בכף קמח. הערות: אני מכינה עם כוס שמן במקום המרגרינה ובשתי תבניות מוארכות, יוצא מדהים! כל שבוע אני מכינה את זה. הצורה יוצאת כמו עוגת הבית של אוסם, כולם כאשר רואים את זה חושבים שקניתי את זה- אבל הטעם יותר טעים...
 

העבריה

New member
עשיתי אותה בשבוע שעבר לשבת והיה ממש

מקסים! כולם אהבו.הקטנים שלי הכניסו את המרכיבים לקערה והמיקסר עבד במהירות בינונית.ממש עוגה נהדרת וקלה.עשיתי עם שמן בתבנית 24 ומאז כבר הספקתי להעביר את המתכון הלאה.היום אחותי אפתה אותה ליומולדת של הבן שלה וגם היא דיווחה על הצלחה גדולה.כדאי.
 

effyba

New member
עוגת שיש של פירגה מתוך המאמרים

עוגת שיש משודרגת שלי 14/10/2004 pirge ו עוגת שיש משודרגת שלי pirge חבילה חמאה 200 גרם אני משתמשת במחמאה.... או מרגרינה 4\1 1 כוס סוכר 4 ביצים שמנת חמוצה - לפעמים אני שמה מיכל שמנת מתוקה במקום 3 כוסות קמח תופח כפית סודה לשתיה חבילה שוקולד מריר מומסת לערבל הכל כ-7 דקות. (חוץ מהשוקולד) חצי לצקת לתבנית אפיה משומנת או 2 תבניות אינגליש קייק לחצי השני להוסיף את השוקולד המומס ולערבב. אפשר להוסיף יין\קוניאקרום. לצקת את השכבה החומה על הלבנה שבתבנית. לערבב מעט עם קיסם. לאפות 175 מעלות כ-35 דקות. ממליצה להכין ב-2 תבניות מאורכות. הערות שלי לאחר האפיה - עוגות השיש שלי יצאו עכשיו. וזמן האפיה הוא כמעט שעה. אחרי כחצי שעה , כיסיתי בניר כסף והמשכתי לאפות עוד חצי שעה. הן יצאו גבוהות ויפות מאד. פרסתי פרוסה. מסביב לבן וכל האמצע כהה. אפיתי בשתי תבניות אינגליש קייק גדולות. מאורכות. ואואו איך שהן נראות.
 

pirge

New member
אפוש, זו לא העוגה הזו. שמתי את השיש

שעליה מדובר. תודה על עזרתך ואדיבותך. חיבוקים.
 
למעלה