נטע, נראה לי שהיא התכוונה למרווח בגובה בין
קומה לקומה.
אם כן לדעתי שמים במרכז על הקומה(העוגה) התחתונה משטח שהוא קטן יותר בקוטר מעוגת הקומה השניה (המשטח לדעתי יכול להיות קלקר או קאפה אחת על השנייה עד לגובה הרצוי)
ואז מניחים את העוגה של הקומה השנייה כמובן עם משטח מתחתיה שבדיוק בקוטר העוגה של הקומה השנייה.