עוגת פרחים

אתילהETI1

New member
עוגת פרחים

הרעיון היה ליצור עוגה למעלה ותחתיה יושבים פרחים
לא השכלתי עדיין כיצד לבצע עוגה עם קומות כשיש רווח בינהם
אשמח לעזרה
 

net the jet

New member
מרווחים בעוגת קומות קלאסית הם של 6 סמ

בין עוגה לעוגה.
ואז הנחת הפרחים בצורה כזו שלא מעמיסה ומסתירה את ההדרגה הזו.
 

שירלי761

New member
נטע, נראה לי שהיא התכוונה למרווח בגובה בין

קומה לקומה.
אם כן לדעתי שמים במרכז על הקומה(העוגה) התחתונה משטח שהוא קטן יותר בקוטר מעוגת הקומה השניה (המשטח לדעתי יכול להיות קלקר או קאפה אחת על השנייה עד לגובה הרצוי)
ואז מניחים את העוגה של הקומה השנייה כמובן עם משטח מתחתיה שבדיוק בקוטר העוגה של הקומה השנייה.
 

סימי3

New member
העוגה מרשימה ויפה . כל הכבוד על הביצוע!!!

אני בטוחה שמי שקיבל אותה נהנה ממנה מאוד: חגיגית ומיוחדת.
בקשר למרווחים בין הקומות: בדרך כלל עושים את זה בעוגות קומות ולא בעוגה אחת. שמים בין הקומות קלקר בגובה הרצוי ומעבירים שיפוד גדול דרך כל הקומות. כולל התוספות. גובה המרווח תלוי בגודל של הקלקר. אני נוהגת לחתוך אותם ולא להגזים בגובה, אחרת צריכים המון פרחים על מנת למלא את המרווחים. זה עניין של טעם, עיצוב והעדפה אישית.
מצרפת לך תמונה לדוגמה: מקווה שלזה התכוונת

http://www.flickr.com/photos/39893381@N05/4046390686/in/photostream


המשיכי ליצור,
סימי
 
למעלה