עוגת פאבלובה
הכנתי ביום שישי קינוחים - פאבלובה. נשארו לי תחתיות מרנג ורוטב פירות יער. הרוטב נעשה כך - בישלתי בסיר פירות יער קופאים, סוכר, ליקר דובדבנים ומים. האם ניתן לעשות מהשאריות עוגת פאבלובה? האם עדיין ניתן להשתמש ברוטב פירות היער? אני יודעת שבישול בסוכר שומר על הרוטב מקלקול, מה גם שהוא שמור במקרר. במידה ואני עושה עוגה מהשאריות האלה, לכמה זמן היא נשמרת? תודה למשיבים
הכנתי ביום שישי קינוחים - פאבלובה. נשארו לי תחתיות מרנג ורוטב פירות יער. הרוטב נעשה כך - בישלתי בסיר פירות יער קופאים, סוכר, ליקר דובדבנים ומים. האם ניתן לעשות מהשאריות עוגת פאבלובה? האם עדיין ניתן להשתמש ברוטב פירות היער? אני יודעת שבישול בסוכר שומר על הרוטב מקלקול, מה גם שהוא שמור במקרר. במידה ואני עושה עוגה מהשאריות האלה, לכמה זמן היא נשמרת? תודה למשיבים