עוגת פאבלובה

rc11

New member
עוגת פאבלובה

הכנתי ביום שישי קינוחים - פאבלובה. נשארו לי תחתיות מרנג ורוטב פירות יער. הרוטב נעשה כך - בישלתי בסיר פירות יער קופאים, סוכר, ליקר דובדבנים ומים. האם ניתן לעשות מהשאריות עוגת פאבלובה? האם עדיין ניתן להשתמש ברוטב פירות היער? אני יודעת שבישול בסוכר שומר על הרוטב מקלקול, מה גם שהוא שמור במקרר. במידה ואני עושה עוגה מהשאריות האלה, לכמה זמן היא נשמרת? תודה למשיבים
 

pirge

New member
כיוון שכבר הכל מוכן,אולי כדאי להכין

את הקינוח ממש ממש סמוך לארוחה? האמת,לא הכנתי פבלובה, אבל מהחומרים נראה טעים מאד. בבקשה.
 

rc11

New member
העניין הוא שאין לי ארוחה

הגשתי את זה בצורת פאבלובה ביום שישי ונשארתי עם עודפים. מהעודפים אני רוצה להכין עוגה אחת גדולה.
 

rc11

New member
את יודעת להגיד לי אם ניתן עדיין

להשתמש ברוטב פירות היער?
 
למעלה