עוגת סולת

oshen3

New member
עוגת סולת

מישהו מכיר אולי מתכון לעוגת סולת שטוחה עם בוטנים שנקראת "שמלי", ללא קמח תודה ושנה טובה ומבורכת לכולם
 

erendiz

New member
שמלי(קו):

שלום oshen3, הנה מתכון שמצאתי בפורום תרבות הלאדינו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=420&MessageId=122548985 זהירות: המתכון מכיל שתיים וחצי כוסות סוכר בלבד, כך שהקינוח עלול להיות מלוח משהו. אגב, אם אינני טועה, הקינוח נקרא בטורקית Şam tatlısı, דהיינו "קינוח דמשקאי", והמרחב האינטרנטי הטורקי שופע מתכונים של קינוח זה. אם תרצי (וסליחה אם המדובר באדון, ולא בגברת), פני אלינו ונשמח לתרגם לך מקצתם. בתיאבון ושנה טובה
 

oshen3

New member
שמלי

תודה תודה אמנם לא בדיוק מה שחיפשתי אבל הגעתי בזכותך לדברים אחרים . {המתכון אותו הכרתי מכיל רק סולת מים וסוכר} שוב תודה ושנה טובה.
 
למעלה