שלום oshen3, הנה מתכון שמצאתי בפורום תרבות הלאדינו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=420&MessageId=122548985 זהירות: המתכון מכיל שתיים וחצי כוסות סוכר בלבד, כך שהקינוח עלול להיות מלוח משהו. אגב, אם אינני טועה, הקינוח נקרא בטורקית Şam tatlısı, דהיינו "קינוח דמשקאי", והמרחב האינטרנטי הטורקי שופע מתכונים של קינוח זה. אם תרצי (וסליחה אם המדובר באדון, ולא בגברת), פני אלינו ונשמח לתרגם לך מקצתם. בתיאבון ושנה טובה