עוגת מיקי מאוס

u got

New member
תודה רבה


פריאל זה בן, לא מכירה אותם...
 
התגעגענו!!!

למגוון, ליצירתיות, לעבודות היפות והנקיות...
העוגות נהדרות! איך עשית אופנוע כל כך מדוייק????
 

u got

New member
תודה מתוקה :)

גם אני התגעגעתי, אקפוץ יותר מעכשיו

את האופנוע עשיתי שלב אחרי שלב, כל יום עוד חלקים.... דורש ייבוש מלא של כל חלק...
 
למעלה