עוגת ``מזון מלאכים`` H-)

תוכי

New member
עוגת ``מזון מלאכים`` H-)

בציפוי קרם פירות אדומים מתוך לאישה 27.11.00 עוגת ספוג עדינה ונימוחה במיוחד, עם שורשים אמריקאיים, וקרם נפלא של קצפת ופירות. המרכיבים (לתבנית בקוטר 24-26 ס``מ) 1 כוס קמח 1/2 1 כוסות קמח 1/4 כפית מלח 12 חלבונים 1 כפית תמצית וניל לציפוי: 1 כוס פירות יער (או תותים או דובדבנים - אפשר קפואים או משומרים) 1/4-1/2 כוס מיץ לימון 1 כוס סוכר 3 מכלים שמנת להקצפה 1/4 כוס מים 1 שקיק (14 גר`) ג`לטין אופן ההכנה: 1. מחממים את התנור לחום בינוני (175 מעלות) לא משמנים את התבנית, מנפים את הקמח ומערבבים עם שליש מהסוכר ועם המלח. 2. מקציפים את החלבונים במערבל, במהירות גבוהה לקצף יציב. מוסיפים את שארית הסוכר וממשיכים להקציץ כדקה. מוסיפים את תמצית הווניל וממשיכים להקציף עד שהיא נטמעת בקצף. מקפלים את הקמח לתוך הקצף, בעדינות עד שמתקבלת עיסה אחידה. יוצקים חתבנית ואופים 40-45 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא יבש. 3.הופכים את התבנית על משטח עבודה, ומניחים להצטנן מוציאים את העוגה מהתבנית וחוצים אותה, במאוזן, לשני בסיסים. 4. הציפוי: טוחנים במעד מזון או בבלנדר את הפירות עם הלימון והסוכר טועמים ומוסיפים לימון אם יש צורך. מעבירים את הנוזל הפירות דרך המסננת. מקציפים את השמנת לקצפת יציבה. מערבבים את הג`לטין עם המים ומחממים במיקרוגל כחצי דקהח או עד שהג`לטין נמס לגמרי ואין גושים. מוסיפים לקצפת תוך כדי הקצפה קצרה. מקפלים את הפירות לתוך הקצפת, עד שנוצר מרקם אחיד. 5. הרכבת העוגה: מניחים את הבסיס הראשון על צלחת ההגשה ומצפים אותו בשליש מהציפוי מכסים בבסיס העוגה ומצפים את כל העוגה בשארית הציפוי. 6. מאחסנים כשעה במקרר, ומגישים. העוגה נשמרת במקרר 5 ימים.
 

שיגריס

New member
תוכי, ניסית בעצמך את העוגה?

כי אני חייתי כמה שנים בארה``ב ושם הם מוכרים את עוגת ה-ANGEL CAKE הזאת די הרבה ואני אישית ממש לא מבינה על מה כל ההתלהבות. עוגה די חסרת טעם חוץ מזה שהיא מתוקה. ממש לא מבינה ממה הם כל כך מוקסמים.
 
למעלה