עוגת מוס תפוח בדבש - BALI

דוריתה11

New member
עוגת מוס תפוח בדבש - BALI

שלום וחג שמח, אני מעוניינת להכין את עוגת מוס תפוח בדבש של BALI האם יש אפשרות להקטין את כמות הג'לטין (כדי שלא יהיה רוטט מידי) תודה
 

bali

New member
מנהל
מכיוון שהעוגה מורכבת מ 90% מוס

לא הייתי שמה פחות מ 14 גרם ג'לטין לכמות כזו של מוס. העוגה ממש לא רוטטת גם עם 20 גרם ג'לטין, וזה מבטיח שהמוס יהיה מספיק יציב.
 
למעלה