עוגת מוס תפוח בדבש - BALI שלום וחג שמח, אני מעוניינת להכין את עוגת מוס תפוח בדבש של BALI האם יש אפשרות להקטין את כמות הג'לטין (כדי שלא יהיה רוטט מידי) תודה