עוגת יומולדת!
שלום בנות יקרות, קודם כל, כשנכנסתי לפורום קראתי את הודעת ההנהלה שנעוצה בראש העמוד, ואני רוצה להגיד לכן שזה ממש חימם לי את הלב!!! איזה כיף שיש פורום כזה ששם לעצמו למטרה באמת לעזור... היה לי כיף לקרוא את זה
כל הכבוד לכן...
עכשיו השאלה שלי -
בע"ה בשבוע הבא הבן המתוק שלנו יהיה בן שנתיים
ממש בא לי להכין לו עוגה בעצמי... אבל משהו יפה ומושקע..
הידע שלי באפייה הוא דיי בסיסי.. אני מאוד אוהבת את זה, אבל אין לי יותר מדי ניסיון, ואני גם לא אמנותית במיוחד...
אז הסתכלתי באינטרנט, ביוטיוב וכאלה.. ראיתי דברים מדהימים ומעלפים... חח שהלכתי לאיבוד!
אז נראה לי שהכי טוב שאני אכנס לחנות של דברי אפייה, ואחפש שם דברים שיכולים לעזור לי לקשט את העוגה... אבל אנחנו דיי חדשים בעיר, ולא מכירים.
אז בעיקרון נכנסתי כדי לשאול אם יש פה בנות מבאר שבע שיכולות להמליץ לי פה על חנויות מתאימות... קשה לי להאמין שבכל העיר הזאת אין חנות במיוחד לאפייה.... אבל אם כבר נכנסתי לשאול על זה, אז אני כבר אבקש - טיפים... יש לכן רעיונות לדברים פשוטים, אבל מיוחדים... שאני יכולה להיעזר בהם ולעצב עוגה חמודה?
תודה מראש
שלום בנות יקרות, קודם כל, כשנכנסתי לפורום קראתי את הודעת ההנהלה שנעוצה בראש העמוד, ואני רוצה להגיד לכן שזה ממש חימם לי את הלב!!! איזה כיף שיש פורום כזה ששם לעצמו למטרה באמת לעזור... היה לי כיף לקרוא את זה
כל הכבוד לכן...
עכשיו השאלה שלי -
בע"ה בשבוע הבא הבן המתוק שלנו יהיה בן שנתיים
ממש בא לי להכין לו עוגה בעצמי... אבל משהו יפה ומושקע..
הידע שלי באפייה הוא דיי בסיסי.. אני מאוד אוהבת את זה, אבל אין לי יותר מדי ניסיון, ואני גם לא אמנותית במיוחד...
אז הסתכלתי באינטרנט, ביוטיוב וכאלה.. ראיתי דברים מדהימים ומעלפים... חח שהלכתי לאיבוד!
אז נראה לי שהכי טוב שאני אכנס לחנות של דברי אפייה, ואחפש שם דברים שיכולים לעזור לי לקשט את העוגה... אבל אנחנו דיי חדשים בעיר, ולא מכירים.
אז בעיקרון נכנסתי כדי לשאול אם יש פה בנות מבאר שבע שיכולות להמליץ לי פה על חנויות מתאימות... קשה לי להאמין שבכל העיר הזאת אין חנות במיוחד לאפייה.... אבל אם כבר נכנסתי לשאול על זה, אז אני כבר אבקש - טיפים... יש לכן רעיונות לדברים פשוטים, אבל מיוחדים... שאני יכולה להיעזר בהם ולעצב עוגה חמודה?
תודה מראש