עוגת יום העצמאות שלי.

net the jet

New member
עוגת יום העצמאות שלי.

יום העצמאות בשבילי זה כחול לבן. והרבה פרחים לאביב !
 

net the jet

New member
5-כתיבת מספרים עם רויאל.

הסבר על ה 56\20... העוגה מיועדת למקום אליו אנחנו הולכים לחגוג מחר. שם אנחנו מתארחים עם כל החבר'ה שלנו זו הפעם ה-20. אזלכן 20 מתוך 56 שנה...( נראה אם הם יבינו...או יזכרו, בגילנו זה כבר קשה...
 

דבורה3

New member
איזה יופי של תיעוד... העוגה מקסימה

ושאלה - את משתמשת במזרק פלסטיק כזה של רופאים כדי להזריק רויאל?
 

net the jet

New member
../images/Emo5.gif כן...אני ממש לא מסתדרת עם שקיות

זילוף...אז למטרת ההדבקות, שאני צריכה "נגיעות" של רויאל, אני משתמשת במזרק ! כזה שקונים בבבית מרקחת...זה מאד יעיל ! חבל שאין מזרקים עם פיה יותר צרה, זה היה פותר לי כמה בעיות..( אולי שווה לפתח את זה...
 

or 18

New member
נטע יצא מקסים, ומאיפה הכלים ?

התבנית של הפרח והמקל הצהוב הזה מהארץ ?
 

ענתבר

New member
יופי שהראית את העבודה עם הצבטן

את הרויאל את שמה מתחת לסוכריה הקטנה?
 
למעלה