עוגת יום הולדת

shirorb

New member
עוגת יום הולדת

הפיצית תהיה בת שנה...למי יש תמונות לדוגמא או רעיונות למשהו שקל להכין. אולי דובי או ארנב או משהו...
 

frige

New member
הנה ארנב

עוגת שוקולד ליום הולדת עוגת שוקולד ליומולדת פשוטה להכנה: 5 ביצים 300 גרם מרגרינה או חמאה 1/4 2 כוסות סוכר כוסות קמח תופח 6 כפות קקאו תמצית וניל תמצית רום לערבב במערבל הכל יחד טוב טוב. להוסיף 3/4 כוס מים רותחים ולערבב שוב (במערבל( קרם: 1 שמנת מתוקה בסיר על סף רתיחה. לכבות את האש להוסיף 200 גרם שוקולד מריר ולערבב עד המסה. שרית
 

frige

New member
חתול

הכל מהספר עוגות ליום הולדת האדום. את העוגה עשיתי לפי המתכון שנתתי לך, לא כמו בספר.
 

shirorb

New member
רעיונות מקסימים

תודה רבה לכולן, עכשיו אני רק צריכה להחליט איזה לעשות.
 

frige

New member
הי,

הנה המתכון של העוגה. יש לי תבנית בצורה של דובי. ועשיתי כמות וחצי ממה שכתוב בשביל גודל התבנית הנ"ל עוגת שוקולד ליומולדת פשוטה להכנה: 5 ביצים 300 גרם מרגרינה או חמאה 1/4 2 כוסות סוכר כוסות קמח תופח 6 כפות קקאו תמצית וניל תמצית רום לערבב במערבל הכל יחד טוב טוב. להוסיף 3/4 כוס מים רותחים ולערבב שוב (במערבל) קרם: 1 שמנת מתוקה בסיר על סף רתיחה. לכבות את האש להוסיף 200 גרם שוקולד מריר ולערבב עד המסה.
 

lital12341

New member
שאלה

שלום לך תודה רבה על המתכון אבל יש לי שאלה הקמח והכוסר יצאו מעורבב הכמות, כמה לשים אם תוכלי לציין שוב? שאת רושמת שעשית כמות ווחצי הכוונה ליותר ממה שרשמת נכון? תודה מראש
 

lital12341

New member
שאלה

איך עשית את הפרצוף על העוגה מצטערת על כל השאלות פשוט יש לבת שלי יום הולדת ואני רוצה להכין לה את העוגה הזאת תודה לך!!!!!!!!!!!1
 

frige

New member
הי

מצטערת על העירבוב. זה 1/4 2 כוסות סוכר. 3 כוסות קמח תופח. ואת הכל עשיתי פשוט כפול אחד וחצי. את יכולה לעשות כפול 2 ואז מה שיישאר תעשי באינגליש קייק עוגה נוספת. את הפרצוף עשיתי מקצפת (שמנת מתוקה מוקצפת) וסוכריות עדשים. ככה גם מסביב. עשיתי עם מזלף עיגולים ועליהם עדשים. בהצלחה.
 
למעלה