עוגת יום הולדת

novia

New member
עוגת יום הולדת

מבקשת מתכון לעוגה טובה (כי אני צריכה להרשים) בתבנית 28 ושיהיה אפשר לחתוך אותה לצורה מסויימת. תודה מראש
 

novia

New member
הכוונה...

שיהיה אפשר לחתוך אותה למשהו כמו לב או פרח עדיין לא החלטתי למה?!
 

clcl

New member
את יכולה להכין עוגת שוקולד טובה

יש בחיפוש המתקדם המון מהסוג הזה. אני גם מצרפת לך מספר רעיונות אותם העלתי בגלישה
 

novia

New member
תודה הרעיון של...

של עוגת הפרח מצא חן בעיניי תודה.
 

r66

New member
יש תבניות בצורת דובי, פרח

פרפר ועוד.. ואז הרבה יותר קל
 

ronitit

New member
ראיתי תבניות חד-פעמיות בצורת לב

עולה גרושים וחוסך את הבלאגן בלכלוך וכך לא תצטרכי לעסוק בחיתוך העוגה. אבל אם בכל זאת, אני מציעה לעשות עוגת שוקולד בסיסית ואז למלא ולקשט כראות עינייך.
 

novia

New member
גם אני ראיתי פשוט ...

זו תבנית קטנה מדיי , אני צריכה עוגה גדולה יש לך אולי מתכון מומלץ של עוגת שוקולד מיוחדת. תודה.
 

clcl

New member
עוגת שוקולד (עוגת אשל)

עוגת שוקולד (עוגת אשל) 1 מרגרינה ללא מלח ממומסת 3 ביצים מס´ 2 1 כוס סוכר ½ 1 כוסות קמח 3 כפות גדושות אבקת קקאו אבקת אפייה 2 אשל (או יוגורט) 1 כפית סודה לשתייה לציפוי: 1 כוס יין אדום מתוק 1 סוכר וניל 4 כפות אבקת קקאו 4 כפות סוכר לציפוי העליון: 1 חפיסה שוקולד לבן 1/3 חבילה מרגרינה ללא מלח 1 ביצה 1) להקציף המרגרינה + הביצים + הסוכר עד קבלת מרקם חלק. 2) להוסיף האשל + והסודה לשתייה. 3) להוסיף הקמח, הקקאו ואבקת האפייה. 4) לשמן ולקמח תבנית בקוטר 26, ליצוק העיסה ולאפות בחום בינוני כ- 45 דקות (או עד שהדפנות מתרחקות). 5) מייד עם הוצאת העוגה מהתנור ליצוק הציפוי בעודו חם שיחלחל לעוגה. 6) לאחר שהעוגה הצטננה ליצוק את ציפוי השוקולד הלבן. 7) לצנן, ולעטר אם רוצים עם מניפות תות שדה (כך אני הכנתי בפעם זו). את העוגה הזו אני מכינה גם ללא הציפוי העליון, מגישה כעוגת שוקולד חמה + כדור גלידה או כדור קצפת ---- מאוד מוצלח.
 
למעלה