עוגת גבינה ושוקולד לבן B-)

ayeletsaar

New member
עוגת גבינה ושוקולד לבן B-)



מחפשת את המתכון של העוגה הזוכה בתחרות של תנובה, זו עוגת גבינה ושוקולד לבן עם רוטב שוקולד חם אני טעמתי והתמכרתי לחלוטין מי יעזור לי?!
 

shayshay

New member
יש לי מתכון אבל לא זה של תנובה



קוצצים ומערבבים 150 גרם בסקוייטים עם רבע כוס אגוזי פקאן 3 כפות סוכר 2 כפות קקאו 100 גרם חמאה מהדקים לתחתית התבנית (22 סמ)אופים 10 דקות בחום 175 ממיסים 200 גר שוקולד לבן עם 1/2 כוס שמנת מתוקה. מקציפים 500 גר גבינת שמנת לא קרה 1/4 כוס שנמת מתוקה כוס סוכר 4 ביצים במערבל במהירות נמוכה. מערבבים עם תערובת השוקולד ומוסיפים כפית תמצית וניל. שופכים על התחתית הצוננת ואופים כשעה (המרכז מתקשה ופני העוגה נסדקים) ציפוי: מקציפים שמנת חמוצה עם כף סוכר ותמצית וניל שופכים על העוגה החמה וממשיכים לאפות בחום 220 כ-7 דקות . מקררים. בהצלחה
 

גלית א.

New member
פעם ראשונה אצלכם וכבר אני יכולה לעזור



לתבנית קפיצית בקוטר 26 לבסיס 1.5 כוסות פירורי עוגיות שוקולד 6 כפות חמאה מומסת לקרם שוקולד לבן: 120 ג` שוקולד לבן קצוץ 1 כף חמאה 3/4 כוס שמנת להקצפה לשכבת הגבינה 3 גביעי נפוליון (גבינת שמנת) טבעי 1/4 1 כוסות סוכר 3 ביצים 2 כפיות תמצית וניל לרוטב שוקולד חם 100 ג` שוקולד מריר 1/2 מכל שמנת מתוקה להקצפה 100 ג` חמאה 100 ג` סוכר הבסיס מערבבים פירורי עוגיות עם חמאה ומרפדים בהם את תחתית התבנית. מצננים במקפיא. קרם השוקולד שמים את השוקולד והחמאה בקערה, יוצקים עליהם שמנת מתוקה רותחת, מערבבים לתערובת חלקה. שכבת הגבינה מקציפים את הגבינה במיקסר במהירות איטית עד שהגבינה חלקה, מוסיפים את הסוכר ומערבלים במהירות בינונית. מוסיפים את הביצים, כל אחת בנפרד, את הווניל ואז את קרם השוקולד הלבן. יוצקים את התערובת לתבנית. עוטפים את התבנית והדפנות ביריעת אלומיניום כדי שלא ייכנסו מים. מניחים את התבנית בתבנית אחרת עם מים חמים. אופים כשעה וחצי בתנור שחומם מראש לחום די נמוך (150 מעלות) עד שהעוגה מתייצבת. מצננים 24 שעות. רוטב השוקולד מביאים לרתיחה את כל המרכיבים. מגישים את העוגה עם רוטב השוקולד.
 
למעלה