רחב אבל יש לו גובה, ואז תחתכי- אם את מתקשה בחיתוך חופשי את יכולה להדפיס תמונה שלו,לגזור ולהניח על העוגה וכך יהיה לך יותר נח לחתוך בדיוק של קווי המתאר.
בקשר לסגול תוסיפי כחול לאדום, לי ספציפית יותר נח לעבוד לפי הגוון שאליו אני רוצה להגיע- אם אני רוצה גוון כהה אני אוסיף את צבע היסוד הכהה לבהיר עד שאגיע לכהות הנדרשת ולהפך- כשארצה גוון בהיר אוסיף את צבע היסוד הבהיר וכך אשלוט בכמות ההבהרה ל הצבע.
מקווה שהצלחתי לעזור
אם כן, כמו שכבר הציעו לך, הייתי אופה עוגה מלבנית גדולה. מדפיסה תמונה של הדמות וגוזרת תווי מיתר. מניחה על העוגה וחותכת בסכין מסביב, מצפה בבצק סוכר ואז מוסיפה את שאר הפרטים: ידיים, עיניים, פה וכד...