עוגת ברני

אחוצה

New member
עוגת ברני

שלום,
אני מעוניינת להכין עוגה בצורה של הבובה ברני.
אשמח להמלצות- בעיקר לאיזה צורה של עוגה עלי לאפות ואיך אוכל להגיע לגוון סגול של הדמות?
תודה רבה
 

SweeT R

New member
היי, לדעתי תאפי עוגה מלבנית- כי הוא לא כ"כ

רחב אבל יש לו גובה, ואז תחתכי- אם את מתקשה בחיתוך חופשי את יכולה להדפיס תמונה שלו,לגזור ולהניח על העוגה וכך יהיה לך יותר נח לחתוך בדיוק של קווי המתאר.
בקשר לסגול תוסיפי כחול לאדום, לי ספציפית יותר נח לעבוד לפי הגוון שאליו אני רוצה להגיע- אם אני רוצה גוון כהה אני אוסיף את צבע היסוד הכהה לבהיר עד שאגיע לכהות הנדרשת ולהפך- כשארצה גוון בהיר אוסיף את צבע היסוד הבהיר וכך אשלוט בכמות ההבהרה ל הצבע.
מקווה שהצלחתי לעזור:)

בהצלחה!!!
 

סימי3

New member
יש לי פתאום בלקאוט...
תזכירי לי מי זה

ברני היחיד שאני מכירה זה הפיזיותרפיסט שלי

אבדוק באינטרנט ואנסה לעזור
 

סימי3

New member
הצבע היא צבע פוקסייה . לצבעי אמריקולור יש כזה

אבל הוא לא חזק/עמוק במיוחד.
 

סימי3

New member
האם את רוצה להכין את העוגה בדו מימד?

אם כן, כמו שכבר הציעו לך, הייתי אופה עוגה מלבנית גדולה. מדפיסה תמונה של הדמות וגוזרת תווי מיתר. מניחה על העוגה וחותכת בסכין מסביב, מצפה בבצק סוכר ואז מוסיפה את שאר הפרטים: ידיים, עיניים, פה וכד...
 

אחוצה

New member
תודה לכל התגובות

סליחה שלא הבהרתי את עצמי, הכוונה היא להכין את העוגה בתלת מימד לא בדו מימד...
 

אחוצה

New member
בעניין הגילוף

האם יש לך אפשרות בבקשה להסביר לי איך מגלפים את הצורה המתאימה לעוגה? או לפחות איזה צורה של עוגה עלי לאפות?
תודה בכל מקרה...
 
למעלה