עוגת בטמן

עוגת בטמן

שלום לכולם, התבקשתי להכין עוגת בטמן, והתמונות שאני מוצאת לא כל-כך מתאימים לציור על עוגה. חיפשתי באתר COLORIAGES ןגם התחלתי להסתכל בגוגל ולא נראה משהו. האם למישהו י תמונה שמתאימה להעתקה?? תודה רבה מראש רונית
 
אוה, זה נראה לי יתאים, אבל נכון

שהציור נורא נוקשה, ככה נראה הבטמן תמיד או שזה הבטמן המודרני??? אני לא זוכרת אותו ככה? תודה רבה רונית
 
כן, זה האתר שניסיתי, אני לא אוהבת

את מה שיש שם. זאת בעייה....אני רגילה לעשות עוגות לבנות עם כל הנסיכות היפות למינהן...ובטמן ממש לא יפה
. תודה
 
למעלה