עוגה על קומות

עוגה על קומות

אני רוצה בבקשה לדעת טיפים ולהחזיק טוב עוגה על קומות
אבל
עוגה על קומות אבל שיהיה "עקום"

אשמח הסברים ביוטיוב...

פשוט לא מצאתי, בעבר ראיתי באנגלית וכיום לא מצאתי...


אם מישהו יוכל להפנות אותי- אשמח מאד

תודה תודה!
 

סימי3

New member
קוביית מזל, זאת אחת העוגות היותר קשות

להכנה. פעם היה לי קישור לסרטון מדהים בנושא, אך לצערי הקישור אינו עובד יותר. הורידו אותו מהיוטיוב.
הסרטון שצורף הוא די טוב, אבל הטיפ שלי- תנסי בהתחלה לחתוך את העוגה באלכסון מדוייק ועד הסוף (מקווה שזה ברור). ככה לא תצטרכי לעשות את ההשלמות הקטנות בראש העוגה, על מנת ליצור זווית חדה לגובה.
טיפ נוסף: תאפי כמה עוגות בגדלים שונים וקרובים, כך לא תצטרכי להוריד הרבה מהעוגה. הגודל נקבע על ידי הצורה שאת רוצה וגודל העוגה שאת רוצה לקבל בסוף.
מקווה שזה ברור,
בהצלחה
סימי
 
למעלה