עוגה מרשימה...

עוגה מרשימה...

אהלן,
אני רוצה להכין עוגה מרשימה כזאת, בדרך העוגות שאני עושה (והכי אוהבת) הם עם קרמים וכאלה..
הפעם אני צריכ לעשות עוגה לאירוע בחוץ (ביער) .. אז אני צריכה שזה יהיה אפוי או משהו כזה.. אבל בו זמנית מרשים,
יש למישהו רעיונות? הצעות. משהו?

תודה רבה!!!
 

mali1866

New member
אז קרמים יורדים מהפרק?

גם אם הם לקישוט?
כי את יכולה לעשות את הרד וולווט וכמובן לחלק לשכבות ומלרוח באמצע קרם וגם כקישוט וציפוי למעלה.. ותשמרי אותה בתוך צידנית עד האכילה
 

net the jet

New member
כמה הצעות: אם את מגיעה ישר לאירוע

אז אין בעיה להביא עוגה, אפילו עוגת מוס שהיתה קפואה, לשמור בציידנית ועד שיגיעו לקינוח, תהיה בסדר גמור.
אם אין אפשרות כזו, את יכולה להכין פאי אגוזים כלשהוא- מאד עמיד ומרשים. או פאי פירות אחר ( או כמה... ) גם לא מצריך קירור.
עוגות שמרים יפות עם מליות שונות זה גם יפה וטעים.
או אפילו מגש עמוס בכמה סוגים של עוגיות שוות.
 
למעלה