עוגה למסירה שלום לכולם, אתמול חגגנו לבן שלי יוםהולדת , והיו מספר עוגות ובעוגה שעשיתי מבצק סוכר לא נגעו. אשמח לתרום אותה למישהו שצריך. מישהו יודע למי אפשר ? העוגה היא עוגת שוקולד פרווה שהוכנה ביום שישי בבוקר. תודה אודליה