עוגה למסירה

madi99

New member
עוגה למסירה

שלום לכולם,
אתמול חגגנו לבן שלי יוםהולדת , והיו מספר עוגות ובעוגה שעשיתי מבצק סוכר לא נגעו.

אשמח לתרום אותה למישהו שצריך.

מישהו יודע למי אפשר ?

העוגה היא עוגת שוקולד פרווה שהוכנה ביום שישי בבוקר.

תודה

אודליה
 

hilaa4

New member
אני בטוחה שבגן ישמחו לקבל עוגה

אם הבן שלך כבר בגן, בטוח ישמח לחלוק אתהעוגה עם חברים שלו.
כמידה והוא לא בגן, כל גן ישמח לקבל עוגה יפה כזאת
 
למעלה