עוגה לחתונת זהב

עוגה לחתונת זהב

תודה לכול מי שעזרה.
העוגה בפנים היא על רעיון של בלק פורסט עם קרם חמאה כמו שהצעתן.
העוגה העליונה היא עם קרם חמאה + נוטלה.
 
הפרחים

הפרחים מסביב או הפרחים למעלה?

אגב... העוגה יצאה ממש טעימה. עסיסית ולא כבדה מהקרם חמאה.
 
למעלה