עובר כיום

pufpuf

New member
עובר כיום


כרגיל, אני אציג לכם 3 דמויות מתקופות שונות של האבקות - פופלריות יותר ופופלריות פחות, מצליחות יותר ומצליחות פחות - ואתם צריכים לחוות את הדעה שלכם איך אותן הדמויות עם אותם המתאבקים היו משתלבים במוצר הנוכחי של ה WWE?
כלומר, האם הם היו מצליחים? האם הם היו מתאימים מבחינת יכולת האבקות? איפה המקום שלהם בקארד? האם הדמות שלהם הייתה רלוונטית? מה הם היו צריכים לשנות ולהתאים לזמנים של היום? וכמובן כל דבר אחר שעולה על דעתכם.
 

pufpuf

New member
דמות מס' 1

לאנס סטורם - האם הוא לא יכל להצליח כיום לפחות כמו דניאל בראין?
 

ninjastar

New member
לא נראה לי שהוא

היה עובר את FCW. אין לו שום דבר שהם מחפשים היום. אפילו בתור היל שמוציא פייסים אובר אין מה לעשות איתו כי הוא מתאבק קטן.
(אני מסתכל על זה במידה והוא מגיע בלי המוניטין שלו מECW/WCW)
 

Xavies6

New member
WTF, אתה נורמלי?

הוא מתאבק פנומנלי, לא היה עובר את FCW?... "מתאבק קטן". דבר כל כך דבילי לא קראתי הרבה זמן.
 

ninjastar

New member
אני לא

אבל למרות החוסר נורמליות שלי, אתה צודק. אני שכחתי שהWWE מפורסמים במתאבקים הקטנים בעלי הגימיק הרציני שיוצאים אובר בזכות כישורי הזירה הטכניים שלהם. אני ממש מדבר שטויות לפעמים, איזה טמבל אני...
 

Xavies6

New member
היום, אתה לא יודע

אבל לא יעבור את FCW? לא ראית דקה מלאנס סטורם בחייך אם אתה פולט כזאת פאקינג שטות.
 

ninjastar

New member
או...

קיי. אני מצטער, לא ידעתי שאתה ולאנס סטורם כל כך קרובים אחד לשני. הוא בנאדם נהדר שבטח היה מגיע למיין איבנט, כי הוא אכן פנומנלי.

יחי סטורם.
 

Xavies6

New member
מממ

התגברת על טראומת הדקה וחצי שבה הייתה לכם אליפות ואז... לא הייתה?
 

Xavies6

New member
מי דיבר

על בן אדם ומי דיבר על מיין איבנט? אתה טוען שלאנס סטורם לא יעבור את FCW. למה לאנשים יש תמיד נטיה בויכוחים לנוע מקיצוניות אחת לאחרת. אם מבחינתי הוא עובר את FCW, הרי שהוא מיד גם יהיה במיין איבנט.
 

ninjastar

New member
כי אם כולם ירשמו אותו הדבר

זה יהיה משעמם. מין הסתם יכלתי לרשום "הוא יקבל פחות או יותר אותו פוש כמו שהיה לו" אבל מה מעניין בזה? זה ברור, וזה לא דיון מעניין. אני רוצה לבחון את זה מזווית אחרת, מהזווית שלי, כן, אני רואה אותו נרקב בFCW כי אין לו את הלוק או הגימיק המתאים להם. כמה מתאבקים כמו לאנס סטורם יש כרגע בראו או סמאקדאון? העובדות הם איתי. הריי גם מדובר על לאנס סטורם בגימיק מאוד מסויים, לא לאנס אוורס הבנאדם (שאני לא באמת יודע כמה הוא ורסטילי לגבי גילום דמויות אחרות בלי קשר)

זה שאין לך את הראש הפתוח לראות שאולי לאנס סטורם הוא לא מתאבק מושלם, ושאולי גם אם הוא כן, זה לא משנה בWWE של 2012, זה בעיה שלך, ושלך בלבד.
 

Xavies6

New member
ולכן אני אומר

שכנראה ולא ראית את לאנס סטורם מעולם. אתה יודע למה? כי בשום יקום אתה לא יכול לבסס את עצמך בטענת "העובדות הם איתי". הם זה מרמז על עובדה לפיה לאנס סטורם לא יעבור את FCW? וואו, לא. גם מה שאני אומר זו לא עובדה, אך אני כן רשאי לטעון שהעובדות הן עמי כי לאנס סטורם אכן עבד בכל הארגונים הגדולים. איך אפשר לטעון שמתאבק כל כך מבוסס כמו לאנס סטורם שוואלה, הגזמנו קצת עם עניין הכריזמה - נכי כריזמה גדולים הרבה יותר היו ועדיין נמצאים בחברה... לא יעבור את FCW? הוא לא מתחיל כרוקי לפי הסנריו ששלומי מביא, הוא מתחיל כלאנס סטורם.

עוד פעם קיצוניות, "לאנס סטורם מושלם". אני שונא ויכוחים כאלה, אני מנסה להשאר הגיוני ואתה טוען לדברים שלא אמרתי. מדברים כאן על אקדמיית פיתוח בן אדם, תהיה רציני.
 

tcz

New member
לחלוטין כן!

וגם מצליח הרבה יותר מהזמן המקורי שלו
כישרון אדיר!
בסך הכל היום כל ההילים מנסים לעשות את מה שהוא עשה
להיות רציניים כל הזמן ולדבר במונוטוניות רובוטית.. אבל הוא ממש עשה את זה אמין! בלי שום קשר הוא מתאבק אדיר!
 

Xavies6

New member
תגובה.

כהיל: לאנס סטורם הוא מתאבק מדהים. אבל הוא לא מספיק כריזמטי. הוא מההילים שייצאו כל שבוע לעצבן את הקהל אבל לא יתקדם לשום מקום אלא אחורנית. אני לא מצדיק את זה אבל לצערי גם ברייאן דניאלסון, לפחות ביחס אל סטורם, הוא אליל כריזמה כהיל.

כפייס: אותו גימיק דניאלסון \ בנואה של להיות מתאבק מוכשר שבא לכסח אנשים בזירה באופן איכותי בלי הרבה שטויות מסביב אלא הרבה פאשן ואמוציות? למה לא. הרי רציני וזה הוא תמיד יכול להיות... [:
 
למעלה