האם כדאי לחדש את הקזינו ?"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.האם כדאי לחדש את הקזינו ?
בשנת .... (השלם את החסר) תהיה רכבתאוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
נכון ולא נכון...אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
לא ממש, ידידי...אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
מנפלאותלא ממש, ידידי...
בימים האחרונים הניחו מסילות חדשות לאורך קטע נוסף בצומת ואף ניתן לראות את השטח הרחב בו תוקם התחנה. כמו-כן עובדים בעצלתיים על המסוט במרכז הצומת שיוביל אל הדיפו.
למה לא?מנפלאות...
למה לא?
אמרתי לכם שזה יהיה בבואו של המשיח. אז קו אחד למשיח קו שני לחמור קו שלישי לכבשים התמימות שמאמינות שהקו הראשון והשני יושלמו בכלל ונאמר אמן
לא, אלעל לנתב"ג והמשך עם ארקיע לעטרות!המשיח הודיע שהוא מגיע בטיסת "אל על"
מסתבר שגם למשיח נמאס מהפקקים בירושלים ובמיוחד בצומת הגבעה הצרפתית. כמו"כ, נשאל המשיח אם אין בכוונתו להגיע בטיסת "ארקיע". על כך השיב המשיח: "לא תודה, יש לי כבר הכל. כולל בזאר מעופף...
נחיה ונראה אם תוך שישה חודשים פלוס, כמתחייבלא ממש, ידידי...
בימים האחרונים הניחו מסילות חדשות לאורך קטע נוסף בצומת ואף ניתן לראות את השטח הרחב בו תוקם התחנה. כמו-כן עובדים בעצלתיים על המסוט במרכז הצומת שיוביל אל הדיפו.
בשביל זה יש לנו את הקזינו החוקי היחידנחיה ונראה אם תוך שישה חודשים פלוס, כמתחייב
בלו"ז, העבודות תסתיימנה.נראה לך?
במקרה שלנו, הקזינו הוא שפשט את הרגל.בשביל זה יש לנו את הקזינו החוקי היחיד
במדינת ישמעל, לא?
"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
תחנות ההשקה בנייני האומה י-ם ות"א סבידור מרכזעל הקישור! האם השיטה של ברקת עובדת?
הכתבה אופטימית למדי, למרות שהיא מתחילה במשפט הזוי לגמרי: "לניר ברקת צפויה מלחמה מתישה במיוחד נגד פרויקט הרכבת הקלה"...כן, בטח... לדעתי צפויה לו מלחמה בעד הרכבת הקלה, כדי שתקום כבר ותתחיל לפעול כמה שיותר מהר. זוהי המטרה האמיתית של כל הצהרותיו, לדעתי. מדינת ישראל ובירתה לא יצליחו להמשיך ולהתחמק מהקידמה עוד זמן רב... בסופו של דבר תהיה רכבת ויהיו יותר משלושה קווים. לא "אולי" אלא "לבטח" וללא שום ספק. אבל עדיף כמה שיותר מהר. 2014 נשמע טוב, השאלה האם יצליחו לעמוד ביעד זה (המדינה יכולה "להכריח" ולזרז, אם היא באמת הייתה רוצה, וזה נוגע גם לניר ברקת). שמחתי לקרוא שמתוכננת תחנת מעבר דווקא בבנייני האומה. זוהי הדרך הנכונה לתכנן כל מערכת להסעת המונים: המעבר בין אמצעי התחבורה צריך להיות מהיר וקל עד כדי לא מורגש בכלל. רצוי גם שרציפי הרכבת הקלה ישולבו עם רציפי אוטובוסים (משני צידי הרציף), ואני מבין שגם זה מתוכנן. אני מהמר שהקו אדום ייפתח עד סוף 2010.
הקו השלישי מצפון לדרום דרך ת"מ - הכיצד?"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
אל תתרגשהקו השלישי מצפון לדרום דרך ת"מ - הכיצד?
אם וכאשר יוקמו שני הקווים הראשונים במסלולים שצוינו בכתבה, אז עפ"י ההגיון המסלול המועדף לקו השלישי מצפון לדרום יהיה הקו הכחול (רמות - הר חוצבים - שטראוס - קינג ג'ורג' - תלפיות). ואולם מסלול זה אינו עובר דרך מתחם התחנה המרכזית והרכבת. אם כן, לא ברור לאיזה מסלול התכוונו נציגי התכנית. האם מישהו יודע, או יכול לשער, מהו המסלול המתוכנן של הקו השלישי ?
וילהלם!"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
זו מזימה של מופז...וילהלם!
שמת לב איזה קלף משוגע רץ לסיטיפס. שוב פעם הממזרים הצליחו לעבוד על המדינה. והפעם: בדיקות העומסים על הגשר תבוצענה ע"ח המדינה. ועוד דבר שכדאי נשים לב אליו: "שלושת הקווים הלוו ישקו האחד לשני ליד התחנה המרכזית החדשה. המטרה: להנגיש את תושבי העיר לתחנה התת-קרקעית של הרכבת המהירה לתל אביב". בהנחה מתעתעת, שלא לומר חולנית, שאכן 3 הקווים יסתיימו ב-2014, הרי שבסיטיפס עדיין לא יודעים כנראה שר"י עדכנה את תחזיתה להפעלתו של A1 לשנת 2015. ומה שבר"י לא יודעים שאין שום מצב שהקו אכן ייחנך ב-2015. אחחח... ימים עליזים מחכים לנו עד אז, ווילי. ורק שנזכה באריכות ימים
זו מזימה של מופז...
המטרה בתחזית המגוחכת הזו היא אחת: לוודא שיהיה לפחות פרוייקט אחד שייפתח אפילו אחרי A1.... או במילים אחרות: אפילו פתיחת A1 בשנת 2009 (התאריך המקורי שקבע שר התחבורה דאז ליברמן) ריאלית יותר מ-3 קווי רק"ל בשנת 2014. 1. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2014. 2. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2020. 3. ספק רב אם יהיו 3 קווי רק"ל ב-2030. כידוע, קווי רק"ל הופכים בארצנו בשיטת הסלמי מקווים תחתיים לקווים עיליים, מקווים עיליים לקווי BRT, ומקווי BRT לסתם קווי אוטובוס שעומדים בפקק ומעבירים נוסעים מצד אחד של העיר לצד השני בשעה וחצי. בחיפה ממשיכים לקשקש על "רק"ל" בעוד שכל מה שהם עשו היה להכשיר מת"צ. באופן תיאורטי אמור לעבור שם BRT, באופן מעשי לא ידוע מה יהיה איתו, אבל העתונאים הטפשים ממשיכים לקרוא לו "רק"ל". וכנראה שזו הכוונה גם לגבי ירושלים: קו אדום אחד של הרק"ל, קו כחול של אוטובוסים חורקים ומטרטרים, וקו ירוק של עגלות רתומות לחמורים. סה"כ שלושה קווי רק"ל! איזו קדמה בעיר הקודש. ערן הכבאי מוזמן להקים קו רק"ל בעירו המדברית: הקו הצהוב. זה יהיה קו של שיירת מכוניות פיאט אונו מחוברות זו לזו בחבלי כביסה ונמשכות ע"י גמלים מהשוק הבדואי. אני "שמח" שלפחות משרד התחבורה הפסיק לשקר לעצמו ולכולנו והודה סוף סוף ש-A1 לא ייפתח לפני 2015, כפי שטענתי לאורך כל הדרך. מתי תהיה ההודאה באמת לגבי ה"רק"ל"? כנראה שב-2014 הם יעדכנו את התחזית ל-2041.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.