כמדומני,
יש ברחבי הארץ "קצת" יותר מפסיכולוג אחד. אני מצטערת על שאמונך נפגע, אני מניחה כמה קשה זה היה, אך חייבים להמשיך הלאה. גם לי היה פסיכולוג כושל, אך לא וויתרתי והנה מצאתי לי פסיכולוגית נפלאה. לא תמיד הכל בא בקלות, לפעמים צריכים ללמוד מטעויות. שום דבר הוא לא בלתי אפשרי, ואתה יכול להוכיח לעצמך את זה.