עד מתי????

  • פותח הנושא azuv
  • פורסם בתאריך

azuv

New member
עד מתי????

הבחילה מהאוכל תמשיך???? עד מתי המשיך לסבול מזה???? מה עושים לכל הרוחות????? ואל תגידו לי פסיכולוגים כי אני לא הלך אליהם שוב פעם אחד היה מספיק ויותר מדי... האוכל המגעיל הזה בתוך הבטן זה שאכלתי לפני רבע שעה להקיא להקיא את הגועל הזה מתוכי וכמה שיותר מהר!!!!
 

הרקדנית

New member
לא יודעת.

תגיד לי אתה.. מה אתה מוכן לעשות כדי להציל את עצמך ? ואל תגיד לי לא פסיכולוגים, כי פעם אחת זה לא מספיק ויותר מדי.. ואם לא תנסה- איך תדע ?
 

azuv

New member
ניסיתי.....

וכשהוא משקר עלייך....זה באמת יותר מדי....
 

הרקדנית

New member
כמדומני,

יש ברחבי הארץ "קצת" יותר מפסיכולוג אחד. אני מצטערת על שאמונך נפגע, אני מניחה כמה קשה זה היה, אך חייבים להמשיך הלאה. גם לי היה פסיכולוג כושל, אך לא וויתרתי והנה מצאתי לי פסיכולוגית נפלאה. לא תמיד הכל בא בקלות, לפעמים צריכים ללמוד מטעויות. שום דבר הוא לא בלתי אפשרי, ואתה יכול להוכיח לעצמך את זה.
 
למעלה