בגדול, די מסכים עם ההבחנות
רק לגבי הנושא של ה"גילדה" - אפשר לראות היום לא מעט צלמים מובילים שלא באמת משתמשים בעדשה כזאת.
יכול להיות שיש להם בבית. אבל הם לא טורחים להוציא אותה בשטח. בדרך כלל.
 
יכול להיות שהדור ה"בוגר" יותר של צלמי ארכיטקטורה לא יוותר על עדשה כזאת בשום פרויקט. אבל לדעתי שינוי המגמה ברור מאוד.
והוא נובע מההתבגרות של כלי העיבוד יחד עם כמויות הפיקסלים של החיישנים העדכניים.
רק לגבי הנושא של ה"גילדה" - אפשר לראות היום לא מעט צלמים מובילים שלא באמת משתמשים בעדשה כזאת.
יכול להיות שיש להם בבית. אבל הם לא טורחים להוציא אותה בשטח. בדרך כלל.
 
יכול להיות שהדור ה"בוגר" יותר של צלמי ארכיטקטורה לא יוותר על עדשה כזאת בשום פרויקט. אבל לדעתי שינוי המגמה ברור מאוד.
והוא נובע מההתבגרות של כלי העיבוד יחד עם כמויות הפיקסלים של החיישנים העדכניים.