עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

stars

New member
כמו שנמסר הלילה יוסי הוא מקום ראשון ../images/Emo106.gif

ובבקשה להתחיל להצדיע למלך כאן בפורום.
 
כל ארבעת הניקים שלמעלה

הם בובליל אחד בלבד. ישנם בפורום בס"ה 5 בובלילים עם 50 ניקים. בובלילים, נא להתנהג בהתאם!
 
יש לי שאלה,רוז וטובלרון גם מוזמנות לענות

איך זה שיוסי החכם באדם,לא יודע לשחק משחק ככ פשוט כמו שש בש? הרי זה משחק מזרחי אסלי,זה לא כזה מסובך,ואגב המשחק האורגנלי זה הכפלות,אבל נניח לזה, גם משחק ככ פשוט יוסי החכם לא יודע רוצים תשובה? ליוסי יש שכל של ציפור,השכל שלו לא מסוגל לקלוט מהלכים של שש בש זה יותר מדי מסובך עבור יוסי המלך. תאמר לי מי מלכך ונגיד מי עבדך!!!!!!!!!!!!!
 

זברה17

New member
ולי יש קושיה ,לגבי מתיקותה המרירה של שיפרה.

כשהדובשנית שיפרה ,התנשאה והתבדלה והחרימה את בובלין כאילו הוא מצורע, כל התומכים בה ,הצדיקו אותה בטוענה,שהיא לא חייבת לשבת עם אנשים עילגים, שאין לה איתם שפה משותפת. לאור ההתפתחויות האחרונות, רציתי לשאול אתכם...... איך זה פתאום,ששפרה קמה היום בבוקר ,כולה אור וחיוכים ליוסי ואומרת לו - "יוסי, היום אני אכין לך ארוחת בוקר,יוסי,מה אתה מזמין לאכול?" מה קרה ??????????? לפתע פתאום ,היא גילתה שהוא בר שיחה,או שהיא חלמה בלילה חלוםשיוסי אוהב חביתה ולא ביצת עיין. בטח יוסי חושב ששיפרה שוב קיבלה משימה.יוסי לא מאמין לה.אנחנו לא מאמינים לה ותתפלאו, גם היא לא מאמינה לעצמה.הכל הצגה למצלמות. עוד מעט ,היא תכנס לחדר האח הגדול,לברר כמה כפיות סוכר כדאי לשים ליוסי בקפה ועד איזה נקודת רתיחה להביא את המים שבקפה. מסכנונת, מה היא מוכנה לעשות בשביל שיואהבו אותה. ואגב, תוך כדי שהיא מכינה לו חביתה, היא לא שוכחת לפלוט ,את המשפט הבא.... " אכין לך ארוחה,לתפארת מדינת ישראל ולתפארת האח הגדול"
 

קפצילי

New member
התהפכה כמו סטייק עסיסי...

בשביל שפרה כבר מזמן לא מדובר ב"אח הגדול" כי אם ב"השרדות". היא מנסה להחזיק מעמד, נאחזת בקצות הציפורניים, נתלית במה שרק אפשר, ומנסה... זו צביעות, כי אין ספק שבתוך תוכה היא עדיין לא סובלת את יוסי ועינב, ואני בטוחה שהיום בתכנית נראה בדיוק מה היא חושבת עליו כשהיא תכנס לחדר האח הגדול. אך מצד שני, אי אפשר שלא לראות כמה היא חזקה. יש לה המון כוח, לאישה הזאת. זה מעורר השראה.
 

צאטמן14

New member
כעת אתה רוצה גם להרוג את יוסי

לא אתפלא כי באחד הלילות חלמתי שמרעילים את יוסי בשביל שלא יזכה בגמר אני מקווה שזה חלום בלבד
 

כרמלית10

New member
ריקו שירזי

חאלס עם הענין העדתי תפנים דיי לסנוביות ולהתנשאות שפרע לא עושה עלי רושם עם ההתנהגות הצבועה שלה. ההנחיות של ההפקה לא ישנו אותה. נהפוך הוא, היא נראית יותר ויותר צבועה ומלאכותית. פשוט דוחה ולכן נצביע בהמוננו ליוסי
 

קפרי

New member
רק בגלל אנשים כמוך היו צריכים אשכנזים לזכות,

המזרחים יותר גזענים ונקמנים, תראי מה עינב עשתה לילדים של השכנה, כל הילדים הטפשים מעליבים אותם בבית הספר ומציקים להם. (חיים עדיין בשנת תרל"ח, אלה שלא מסוגלים להתקדם בלי לדרוס).
 

לבאל לב

New member
לכל מי שפיספס

יוסי ממש "חמוד" איך הוא דואג ליוני ומלחיץ אותו בשניות האחרונות לפני התקציב. מסביר לו שעדיף לקנות עוד שתי חפיסות סגריות במקום יין. משכנע ומלחיץ עוד ועוד..... יוני בתמימות אומר "אבל אני מעדיף יין, סגריות יש מספיק." ניסיתי להבין למה יוסי יוצא מעורו ובכלל למה הוא מתערב בבחירות של אחרים בנושא האוכל. ואז הבנתי יוסי יודע שיוני עף ביום שלישי וחושב כבר על השלל (סגריות של יוני) בקיצור זולל נבלות אין ספק שמגיע לו המליון.........
 
../images/Emo45.gifברור. גם אני ראיתי את זה.

הוא גם קירקר סביב אינה ושאל כמה נשאר לה.
 
לא חשבתי על זה ככה

שהוא דואג לבזוז שלל מהמודחים. באמת התפלאתי מה לו ולסגריות של יוני. אגב, מי שלא ראה אתמול את הוויכוח של יוני עם עינב בקשר לסיגריות, לא ראה אהבת אב לביתו מהי. בתוך הוויכוח השתרבבו הסיגריות שלו, של עינב, של יוני ושל אינה. ויוסי מקרקס את הבת שלו בלהטוטי מספרים כדי להוציא ממנה כמה שיותר סיגריות.
 
למעלה