עדכוני בוקר, יום 89

האח85

New member
יש לך את הקטעים של יוסי שהוא אומר:

"סוטול סוטול הופ טשטוש" "צמצמיי מאכליך וכך ישובו עצמותיך" "אני סמא סמא מאוד...." פליז למי שיש נא להעלות לכאן או לשלוח לי בפרטי, תודה!
 

diagonal1

New member
שחר יודע למה יוני לא הרים את הצלחת

והוא עשה את עצמו כאילו הוא כועס על יוני.
 

רזיאל8

New member
מידע סודי שהגיע מתחת לשולחן ההפקה

העתקתי את התגובה ממגיב בשם ירון באחד הפורומים של האח הגדול, מסתבר שחשבתי נכון. והנה התגובה: "קראתי באחד הפורומים שמישהו שהוא ידיד טוב של מישהי שחברה של אחד מהצלמים נידבה מידע מתחת לשולחן ההפקה. המדיע: ההפקה בחרה את שפרה ועינב ביחד למשימה כדי ששיפרה תצטרף למחנה הבובלינים כדי שנתרכך מעט ולא נצביע כדי להדיח אותה. ביום שצבר הודח, וגם ביום שצעקו ליוסי "המלך"," 100% רייטינג בזכות הבובלינים" שיפרה היתה אצל האח הגדול ואמרה לו שהיא רוצה לצאת כי בלאו הכי המשחק מכור . ההפקה אמרו לה ששום דבר לא יכול להיות סופי אלא אם היא תעשה מהפך עם עצמה. להפסיק לסרוג ולהשקיע ביחסים עם הבובלינים. שיפרה אמרה שעם יוסי זה לא ילך כי גם כך הוא לא סובל אותה אז אמרו לה שתנסה להתקרב לעינב ושתסמוך עליהם. את המשך הדרך עשו ההפקה עבור שיפרה כשבחרו למשימה את עינב ושיפרה שפתאום התאחדו כנגד כולם, מה שיצא ששחר ואינה יוצאים רע מהמשימה, כך שהחיצים יופנו אליהם כדי שנדיח אותם ונרד לגמרי משיפרה. עכשיו הצופים המבולבלים רואים את התנהגות שחר במשימה וגם את אינה ויחליטו להדיח אותם. אז מה קיבלנו? הלכנו שולל אחר ההפקה,!!! אם באמת נדיח את שחר ואינה נשנה את התמונה לגמר. שחר ואינה מצביעים תמיד להדיח את שיפרה. אם הם לא ישארו בבית עד להדחה הבאה יצא מצב שאף אחד מלבד יוסי לא ידיח את שפרה וכך יצא לפי רצון של ההפקה ששיפרה ולאון יגיעו לגמר. הצעד הבא של ההפקה ושל שיפרה לא ידוע בינתיים אך נראה שהם שומרים את זה לסוף. אני הייתי לצד שיפרה רק לאחרונה ושיניתי את דעתי לצד יוסי, אל תלכו שולל אחר ההפקה!!!!!!!!!!!!!!! הצביעו ליוסי את מירב האסמסים שאתם יכולים ובשאר תצביעו לכל אחד מהדיירים פעם אחת מלבד שיפרה ולאון. ראו הוזהרתם. "
 

דורית2006

New member
אל תדאג רזיאל

לפחות אני ,המשפחה שלי והחברים לא הולכים שולל אחרי ההפקה אנחנו לא מתרככים לשניה למראה השינוי של שפרה או ההתקרבות לעינב עקב המשימה או בכלל. לא קונים את זה!! כל הSMSים שלנו והם הרבה מאוד ילכו אך ורק ליוסי ועינב.
 
למעלה