מה פתאום!../images/Emo113.gif דראונינג סתם זה יהיה גרוע! די די, כבר נמאס קליפים ללא עלילות. אם הם כבר במוסיקה הולכים לפי הזרם שלהם אז שלפחות בקליפים קצת ישיקיעו!!../images/Emo4.gif זה לא שנות ה-90 או תחילת האלפיים. זה כבר 2007 והקליפים פה מתקדמים בצורה מטורפת.. אני לא אומרת שהם צריכים לעשות משו נורא טכנולוגי וזה אבל לפחות עלילייתי!! אני בטוחה שלכולם נמאס כבר לראות את בקסטריט עומדים ובוכים../images/Emo4.gif