עדכונים ושאלות
הי. אני שמחה לבשר (באופן מוזר) שאחרי חצי שנה של דיכוי לוקרין שאמור היה להימשך 3 ח', קיבלתי בשעה טובה מחזור. עד עכשיו טפו טפו, יום וחצי ושקט בגזרת הכאבים. מיד קבעתי תור לבדיקת דם לפרופיל הורמונלי ביום ראשון (יום 5 למחזור). ההנחיה שקיבלתי היא שמיד עם קבלת המחזור עלי לחזור לגלולות ברצף. האם זה לא עלול לפגום בפרופיל ההורמונלי? האם עלי לחכות עד אחרי בדיקת הדם? מה אתן אומרות? כמו כן, שמחה לבשר שנמצאה "השחלה האבודה"... יום רביעי הייתי בתה"ש, שיינמן היה מקסים, עשה US, הסביר והרגיע. זהו. עכשיו אני אמורה להיות על גלולות ברצף עד שנתחיל את תהליך ה- IVF. בהקשר הזה, אולי למישהי יש דוגמה למכתב לקופ"ח (כללית) לגבי בקשה לעבור את הטיפולים במסגרת המרפאה בתה"ש? כי בינתיים עושים לי קולות של לא רוצים לשמוע מזה. בסה"כ היה לי נסיון טוב בהשגת ט. 17 למרפאת אנדו, אז נראה לי שאנסה את מזלי גם ל- IVF. אשמח לשמוע מכן. לילה טוב.
הי. אני שמחה לבשר (באופן מוזר) שאחרי חצי שנה של דיכוי לוקרין שאמור היה להימשך 3 ח', קיבלתי בשעה טובה מחזור. עד עכשיו טפו טפו, יום וחצי ושקט בגזרת הכאבים. מיד קבעתי תור לבדיקת דם לפרופיל הורמונלי ביום ראשון (יום 5 למחזור). ההנחיה שקיבלתי היא שמיד עם קבלת המחזור עלי לחזור לגלולות ברצף. האם זה לא עלול לפגום בפרופיל ההורמונלי? האם עלי לחכות עד אחרי בדיקת הדם? מה אתן אומרות? כמו כן, שמחה לבשר שנמצאה "השחלה האבודה"... יום רביעי הייתי בתה"ש, שיינמן היה מקסים, עשה US, הסביר והרגיע. זהו. עכשיו אני אמורה להיות על גלולות ברצף עד שנתחיל את תהליך ה- IVF. בהקשר הזה, אולי למישהי יש דוגמה למכתב לקופ"ח (כללית) לגבי בקשה לעבור את הטיפולים במסגרת המרפאה בתה"ש? כי בינתיים עושים לי קולות של לא רוצים לשמוע מזה. בסה"כ היה לי נסיון טוב בהשגת ט. 17 למרפאת אנדו, אז נראה לי שאנסה את מזלי גם ל- IVF. אשמח לשמוע מכן. לילה טוב.