עדכונים ושאלות

עדכונים ושאלות

הי. אני שמחה לבשר (באופן מוזר) שאחרי חצי שנה של דיכוי לוקרין שאמור היה להימשך 3 ח', קיבלתי בשעה טובה מחזור. עד עכשיו טפו טפו, יום וחצי ושקט בגזרת הכאבים. מיד קבעתי תור לבדיקת דם לפרופיל הורמונלי ביום ראשון (יום 5 למחזור). ההנחיה שקיבלתי היא שמיד עם קבלת המחזור עלי לחזור לגלולות ברצף. האם זה לא עלול לפגום בפרופיל ההורמונלי? האם עלי לחכות עד אחרי בדיקת הדם? מה אתן אומרות? כמו כן, שמחה לבשר שנמצאה "השחלה האבודה"... יום רביעי הייתי בתה"ש, שיינמן היה מקסים, עשה US, הסביר והרגיע. זהו. עכשיו אני אמורה להיות על גלולות ברצף עד שנתחיל את תהליך ה- IVF. בהקשר הזה, אולי למישהי יש דוגמה למכתב לקופ"ח (כללית) לגבי בקשה לעבור את הטיפולים במסגרת המרפאה בתה"ש? כי בינתיים עושים לי קולות של לא רוצים לשמוע מזה. בסה"כ היה לי נסיון טוב בהשגת ט. 17 למרפאת אנדו, אז נראה לי שאנסה את מזלי גם ל- IVF. אשמח לשמוע מכן. לילה טוב.
 
היי מנדליקה

שמחה לשמוע על מציאת השחלה האבודה
. לגבי פרופיל הורמונלי, ממליצה להתייעץ עם רופא, לי רופא הפריון אמר שהמחזור הראשון אחרי דיכוי הוא לא ממש מחזור לכן התוצאות אינם התוצאות האמיתיות. אני הונחתי לבצע את הפרופיל ההורמונלי אחרי המחזור השני (ישירות אחרי ההזרעה שנכשלה). הכי טוב זה להרים טלפון למחלקת פריון ולבקש להתייעץ עם הרופא לגבי המקרה שלך. לגבי טפסים לאישורי IVF, בתור מי שעברה את זה בחודש האחרון
, יש טופס שאת צריכה לקחת ממרפאת האם, אם אני לא טועה הוא נקראה "הפניה לטיפול IVF". רופא הפריון צריך למלא את הטופס(אפשר גם בפקס, שלחתי לתה"ש והחזירו לי באותו יום בפקס - לא משנה איזה רופא שם ממלא לך את הטופס) לי רופא הפריון הוסיף עוד מכתב. את טופס ההפנייה + מכתב מרופא הפריון+ דוחות הניתוחים, העברתי לפקידה במרפאת האם אשר שלחה את הכל לאישור המינהלת. עוד באותו שבוע קיבלתי תשובה חיובית
. מי בדיוק עשה לך קולות של רוצים לשמוע?
 
הי

תודה על העצות. אני אכן אפנה לתה"ש בשבוע הבא. אצלי בקופה רמזו לי שהם ל עובדים עם תה"ש ולא אמורה להיות סיבה להיות מטופלת שם אם יש את בלינסון. יחד עם זאת, זו היתה פחות או יותר התגובה גם בתחילת הדרך לגבי מרפאת האנדו, כך שאני אופטימית. קבעתי תור לפופיל ההורמונלי ביום ראשון, נראה מה יהיו התוצאות. אין לי כוונה לחכות לעוד מחזור. ממה שהבנתי משיינמן, ב- IVF פחות קריטי הפרופיל ההורמונלי - האם אכן כך?
 
לא לגבי הFSH

רופאי הפריון רוצים לדעת את רמת הFSH שלמעשה נותנת מידע על הרזרבה השחלתית. לגבי האסטרדיול והפרוגסטרון אכן אין משמעות אם עוברים לIVF. למיטב זכרוני אנו באותה קופה ובאותו מחוז, לא עשו לי כלל בעיות ואין סיבה שלך יעשו (אצלי אפילו לא הזכירו את האופציה של בלינסון). אז תמשיכי להיות אופטימית
.
ותעדכני
 

זואילי

New member
שיהיה ../images/Emo50.gif

אל תחשבי לרגע שמשהו מוזר או חלילה לא תקין או משהו בגלל הדיכוי הארוך. זה מאוד נפוץ שהדיכוי של 3 חודשים נמשך ליותר זמן. בדיוק כמו דיכוי חודשי של דקאפפטיל שיכול גם הוא להתארך מעבר לחודש. כל גוף מגיב אחרת. אז דוכאת זמן ממושך יותר, פ'סדר... שמחה לשמוע על מציאת השחלה
. אל תופתעי אם גם בהמשך מדי פעם תיתקלי במעקבים בהם יתקשו למצוא...בין אם זו טכנאית ובין אם רופא, לפעמים השחלות שלנו משחקות אותה הארד טו גט. גם - מוכר לגמרי. מקווה שקופ"ח לא תערים קשיים ושיאשרו לך טפסי 17 בצורה חלקה. מאחלת לך דרך קצרה ומוצלחת
 
למעלה