עדכונים בפורום

inbal287

New member
עדכונים בפורום

שימו לב, נוספו לטאגליינס:
שרשור התמונות הגדול של ג'ון [בתקווה שיהיו גם על שאר חברי הלהקה
]
משחק השירים
משחק התמונות
תארו לכם שהייתם פוגשים את ג'ון ברחוב...
מסדר נוכחות יולי
בונג' ודמעות
אם הייתם יכולים לחדש שיר של בונג'... פינות אני צריכה אנשים שיקחו אחריות על הפינות הבאות:
שאלון שבועי [יום שלישי]
הכר את הפורום [יום שישי]
ראש בראש [יום חמישי]
שיר עפ"י הפורום [יום שני]
בנוסף לכך, כל מי שכבר אחראי על פינה כלשהי, שיכתוב כאן על איזה פינה ובאיזה ימים.
אממ, מישהו מתנדב להכין לוגואים לפינות? [קדימה, יש כאן אנשים מוכשרים!] יומטוב חבר'ה
.
 

keroit

New member
כ"כ מצטערת S:

אני לוקחת חזרה את הפינה "הכר את הפורום" וגם יש לי עוד רעיונות לפינה כדי שהיא תהיה יותר מעניינת
כשחזרתי לארץ הייתי פצצת התרגשות. שחכתי לגמרי שיש לי פינה נטושה.
 

inbal287

New member
בסדר, העיקר שנזכרת../images/Emo8.gif../images/Emo3.gif

אז קבענו בימי שישי [חוץ מהשבוע]?
 

keroit

New member
../images/Emo45.gif

אבל לפעמים אני אפשח את השרשור בימי חמישי, כי לפעמים בשישי אני לא מספיקה.
 

Conviction

New member
../images/Emo47.gif

אני יכולה לקחת את השאלון השבועי.
[זה "שיר השבוע? שיר השבוע של בונג'? תמונת השבוע?.." כן?]
 

inbal287

New member
לא, זה "שיר השבוע", בעיקרון זאת פינה

שלי אבל אם את רוצה אותה אז אין לי בעיה לתת לך
. שאלון השבוע הכוונה לשאלונים [שם: גיל: מין: אי פעם אכלת בקבוק זכוכית. כריסטינה או קלי? וכו' וכו'
]. החלטה שלך
.
 

Conviction

New member
הא אוקיי.

עזבי, אני לא אקח לך את הפינה
. אני אעשה את השאלון השבועי.
 

archer girl

New member
אוקיי D:../images/Emo79.gif

אם מישהו אחר לא לוקח, אני יכולה לקחת את ראש בראש ושיר עפ"י הפורום D: אבל מעדיפה את ראש בראש, אם רק אחד מהם :X
טוגלנו דברים מגניבים
יומטוב לכולם 3>
 

inbal287

New member
קחי את ראש בראש בינתיים

שיר עפ"י הפורום אמור להיות של שני, אני אשאל אותה מה קורה עם זה...
 

archer girl

New member
אה, ועוד שאלה :X../images/Emo79.gif

זו הפינה הזו שלוקחים שני שירים וחברי הפורום צכים להגיד איזה הם יותר אוהבים, נכון? :X
 

Black Balloon

New member
אהה.. כן :X שכחתי מזה לגמרי :$

אני לא זוכרת את הימים בכלל
אני אחדש את הפינה :] ימי שני ^^
 

msh196

New member
מבחינת פינות

אנ י עשית את החוליה החלשה אבל שהגענו ל3 הגדולים אף אחד לא הצביע אז זה נתקע וזה חבל לא נטשתי בכוונה אלא מחוסר יחס
 
למעלה