עדכון

מנדליקה

New member
עדכון

ערב טוב. היום הייתי בתה"ש לביקורת אצל סוריאנו לאחר הניתוח. אחרי מחמאות מצידו של איזה יופי אני נראית אחרי הניתוח וכו' (מאד שרמנטי הבחור... נשוי??),הוא המליץ לי לחודשים הקרובים לקבל דיכוי בצורת זריקת לוקרין (במקום הגלולות ברצף). אשמח לקבל מכן קצת פרטים אודות הזריקה. 1. אני מבינה שהיא לא זולה. סוראינו כתב לי מכתב לתת לרופא, בתקווה שיעזור. 2. האם יש תופעות כל שהן? זכור לי שקראתי כאן לא פעם על תופעות לוואי שונות לאור דיכויים שונים. אשמח לדעת מה צפוי לי... המון תודה.
 

זואילי

New member
לילה טוף

קטע מטורף... לא זוכרת איך אישרו לי לוקרין... סביר להניח שנעזרתי ברופא המשפחה. הנה תופעת לוואי - הזיכרון נדפק. אבל, זה לא כואב
אז מתרגלים לבעיית הזיכרון. אפילו הבוס שלי הבין שזה מה יש. מספיק יהיה אם תקראי את עלון התרופה.... מה שאני עשיתי זה לקרוא, ולהחליט שכלום מזה לא יתקרב אלי. מלבד אולי 5 אפיזודות של גלי חום (על 2 זריקות לוקרין ברצף) שלא ממש הפריעו לי, התופעה היחידה שאני "סבלתי" ממנה זה שנהייתי גבולית בבדיקת צפיפות עצם. גם זה עדיין לא כואב
אז אני לוקחת תוסף סידן באופן קבוע ומקווה כי ערימות האסטרוגנים שקיבלתי בטיפולים קצת איזנו את המצב... ולא, לא היה לי יובש בנרתיק. תעשי פה חיפוש. מלא מלא חוויות של מי שקיבלו את הזריקה. אני - אהבתי.
 
אצלי דווקא

עם הדקא' הייתה פגיעה בזיכרון, אם הלוקרין כלום, כאילו לא קיבלתי כלל זריקה (אפילו שני מחזורים קיבלתי כרגיל
). ועוד משהו חשוב... כשבוע, 10 ימים אחרי הזריקה את תקבלי בוודאות מחזור - אי אפשר להתחמק מזה
.
 

מנדליקה

New member
מוזר

סוריאנו אמר שאחר הזריקה אצטרך להמשיך עם הגלולות עוד שבועיים. האם בכל זאת אני אמורה לקבל מחזור? והאם הוא אמור להיות סיוט כמו בד"כ ???
 
לי הוא אמר

בדיוק אותו דבר וכך עשיתי, ובכל זאת מספר ימים אחרי שהפסקתי עם הגלולות הגיע מחזור. ואחרי חודש קיבלתי שוב מחזור. שיינמן וסוריאנו אמרו שזה נדיר אבל יכול לקרות. מקווה שאצלך לא יהיה ככה. לגבי אם הוא יהיה סיוט או לא, אולי בגלל הניתוח הוא לא יהיה סיוט - מקווה שאם אכן תקבלי המחזור לא יהיה סיוט
.
 
לוקרין

בכללית מחיר הזריקה עד כמה שידוע לי בסביבות 200 ש"ח (הזריקה תקפה ל- 3 חודשים), אין צורך אישור מהמינהלת רק מרשם מרופא המשפחה. אין כלל בעיה לקבל את המרשם לזריקה מרופא המשפחה. תזכרי לבקש מהרופא הפנייה לאחות להזרקה. תופעות לוואי? זה מאוד תלוי יכול להיות שתחווי את כל תופעות הלוואי ויכול להיות שתחווי חלק מהן ויכול להיות שכלל לא יהיו לך תופעות לוואי, אני לדוגמא הייתי תקופה ארוכה על זריקות ( 9 חודשי דקאפפטיל וכעת 3 חודשים על לוקרין) ואין לי שום תופעות לוואי. תופעות הלוואי העיקרית של הזריקה היא גלי חום. הזריקה יכולה לפגוע גם בצפיפות העצם, אבל לא מזריקה אחת, דיכוילתקופה ארוכה יותר בזריקות יכול לגרום לכך.
 

זואילי

New member
../images/Emo70.gifנכון ../images/Emo70.gif לא לשכוח../images/Emo70.gif

שרופא המשפחה ירשום בקשת הזרקה לאחות ושיהיה כתוב שם הזריקה והמינון שלה.
 

g a l i 31

New member
לי דווקא היא עלתה בסביבות

ה - 300 ולא היו לי כלל תופעות לוואי נהפוכו מאוד מצא חן בעיניי לא להרגיש את כאבי האנדו ולא לקבל מחזור חודשיים עכשיו רק צריך לקוות שגם הציסטות קטנו ויאללה חוזרים לטיפולים
 
אני הייתי על דקא

אבל הבנתי ששניהם על אותו עיקרון אני סבלתי מבעיות זיכרון גלי חום עצבים....המשתנים בין קריזות לרגישות מהר מאוד.... אהההה וחוסר חשק מיני.... זה מהדקא .....
 

קרנון32

New member
לאיזה קופת חולים את שייכת?

אני שייכת למכבי ביקשתי הפניה מרופאת משפחה והיא עלתה לי מעל 300 ש"ח לבקש הפניה לאחות, מקבלים את הזריקה בטוסיק (כי שלי לא ה ייתה בטוחה איפה...) לגבי תופעות לוואי... אני מאד רגישה... אז זה התחיל בכאבי בשרירים וגלי חום כל הזמן אני כבר חודשיים אחריי עצבים שבאים והולכים מצבי רוח נשירה בשיער, לא יודעת אם זה קשור זיכרון... כבר תקופה ארוכה שאני לא זוכרת ממתי אני לא זוכרת (-: אבל על כל אחת זה משפיע אחרת וחשק מיני בהתחלה היה בדיוק ההפך... היה הרבה... עכשיו הרבה פחות אולי גם בגלל הניתוח?! בהצלחה
 

מנדליקה

New member
אמאללה

הצלחתן להלחיץ אותי !! מה גלי חום עכשיו באמצע החיים? ומה עכשיו בעיות עם הזיכרון? אני עובדת עם מספרים, אסור לי בעיות זכרון עכשיו... ומה הסיפור עם החשק המיני? בדיוק כשהחלטתי לקחת כפרוייקט להכיר מישהו חמוד... וואי וואי, אני מקוה שלא אהיה חלק מהסטטיטיקה...
 

זואילי

New member
את מצחיקה...

ביקשת חוויות - קיבלת
וזה שיש עוד 100 תופעות לוואי שרשומות בעלון התרופה כולל התופעה המצחיקה (לדעתי) של שינויים בקול, יענו שהקול שלך הופך גברי... זה לא מלחיץ אותך? גלי חום, ביג דיל. במילא סוג של חורף עכשיו אז זה יכול להיות ממש יעיל. ובעיות זיכרון? גם אני עובדת עם מספרים. אז אני בודקת את עצמי 3 פעמים. לא צוחקת. פשוט בודקת שחלילה לא אעשה טעויות. חשק מיני? או שיהיה או שלא, בינינו, גם כאבים בסקס כל השנים עם האנדו לא ממש השאירו אותנו נזירות. קחי את הצדדים הטובים. עזבי סטטיסטיקות. כל עוד לא יהיו לך כאבים - תהני מהחיים. כל יום בפני עצמו. למצות ימים טובים מתחילתם ועד סופם. זה מה שחשוב.
 
אני לא מהמדוכאות של לוקרין... אלא של דקא...

מבחינת גלי חום... אני שונאת אותם בחורף... כי אני מאלה שסובלות דווקא מקור.... וכשפתאום מגיע גל חום
זה מציק כשאני לבושה כמו בצל
בקיץ עדיף לי... זכרון... כן לצערי זה קורה והרבה.... (בעלי הגדול ממני ב- 9 שנים צוחק עלי תמיד, מי הזקן יותר
אני או הוא
)... אבל בעבודה... הכל אני רושמת... הבוס מתחיל לבקש משהו, מיד אני אומרת רגע! אני רושמת... וכך זה מסתדר (טוב יש פעמים שגם כשרשמתי שכחתי לבדוק מה רשמתי
). חשק מיני
... בעלי דואג שזה לא יעלם לי
וכמו שזוזו כתבה לך... יש המון תופעות לוואי וזה משתנה מאחת לאחרת.. העיקר בהצלחה... ושוב, החלמה מהירה
 

זואילי

New member
יוווו, גם אני..

הכל רושמת! כשהבוס שלי מדבר איתי הוא יודע שצריך להסביר פעמיים. פעם אחת כשאני לא כותבת, כי הוא בטוח (עדיין. הוא עקשן/אופטימי) שאם אני אבין את ההגיון של מה שאמר - אני אזכור... הפעם השנייה זה אחרי שאני אומרת לו - יופי, אבל עכשיו תחזור על כל מה שאמרת. הנה אני רושמת... כשבנאדם מדבר איתי בטלפון בעבודה אני מייד רושמת את שמו כי בתום השיחה אין מצב שאזכור מי זה היה...
 
למעלה