עדכון
ערב טוב. היום הייתי בתה"ש לביקורת אצל סוריאנו לאחר הניתוח. אחרי מחמאות מצידו של איזה יופי אני נראית אחרי הניתוח וכו' (מאד שרמנטי הבחור... נשוי??),הוא המליץ לי לחודשים הקרובים לקבל דיכוי בצורת זריקת לוקרין (במקום הגלולות ברצף). אשמח לקבל מכן קצת פרטים אודות הזריקה. 1. אני מבינה שהיא לא זולה. סוראינו כתב לי מכתב לתת לרופא, בתקווה שיעזור. 2. האם יש תופעות כל שהן? זכור לי שקראתי כאן לא פעם על תופעות לוואי שונות לאור דיכויים שונים. אשמח לדעת מה צפוי לי... המון תודה.
ערב טוב. היום הייתי בתה"ש לביקורת אצל סוריאנו לאחר הניתוח. אחרי מחמאות מצידו של איזה יופי אני נראית אחרי הניתוח וכו' (מאד שרמנטי הבחור... נשוי??),הוא המליץ לי לחודשים הקרובים לקבל דיכוי בצורת זריקת לוקרין (במקום הגלולות ברצף). אשמח לקבל מכן קצת פרטים אודות הזריקה. 1. אני מבינה שהיא לא זולה. סוראינו כתב לי מכתב לתת לרופא, בתקווה שיעזור. 2. האם יש תופעות כל שהן? זכור לי שקראתי כאן לא פעם על תופעות לוואי שונות לאור דיכויים שונים. אשמח לדעת מה צפוי לי... המון תודה.