(חשבתי שכן, אבל כעת אני לא בטוח)מצטרף לשאלתך.
(חשבתי שכן, אבל כעת אני לא בטוח)מצטרף לשאלתך.
עדכון: שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל חט' נוסעים
חברי הפורום, שימו לב: עקב הצורך להכניס שינויים במתכונת הפגישה עם סמנכ"ל נוסעים ולהאריכה, לא ייערך, לצערי, דיון בשאלות חברי הפורום לסמנכ"ל בפגישה זו. לפיכך, הפגישה תעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לקו הרכבת ת"א-בית שמש-ירושלים. אנא קבלו את התנצלותי הכנה על השינוי במתכונת הפגישה. עם זאת, לא אלמן ישראל ולא אלמנות() שאלות החברים : ברצוני לעדכן את החברים בקיומה של פגישה נוספת (פגישה שכבר אושרה) עם מנהל בכיר אחר בר"י, ואשר במהלכה תוצגנה שאלות החברים בפני אותו מנהל. כך אני מקווה, לא תלך אף שאלה חשובה לאיבוד.ו
פגישה עם מנכ"ל הרכבת
הודעת המשך להודעה הקודמת. למעלה משנה חלפה מאז פגישת חברי הפורום עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק (חקי) הראל. במהלך התקופה שחלפה מאז עברה הרכבת אירועים רבים וחשובים; חשובים מספיק ע"מ שיצדיקו קיומה של פגישת המשך עם המנכ"ל. אי לכך, אני שמח להודיע בזאת כי מר הראל נעתר לבקשתנו ויקיים עמנו פגישה נוספת, כפי שהבטיח עוד בפגישתנו הראשונה עמו. מועד לפגישה כבר נקבע. אמנם עדיין מועד רחוק, אך מטבע הדברים עשוי מועד זה להשתנות בהתאם לנסיבות. כשתגיע השעה המתאימה, יפורסם בפורום שרשור מיוחד בו יוכלו החברים להפנות את שאלותיהם למנכ"ל. כרגיל בנסיבות אלו, רק השאלות בעלות האופי המערכתי הכולל והמעניינות ביותר תועברנה להתייחסות המנכ"ל.
פגישה עם מנכ"ל הרכבת
הודעת המשך להודעה הקודמת. למעלה משנה חלפה מאז פגישת חברי הפורום עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק (חקי) הראל. במהלך התקופה שחלפה מאז עברה הרכבת אירועים רבים וחשובים; חשובים מספיק ע"מ שיצדיקו קיומה של פגישת המשך עם המנכ"ל. אי לכך, אני שמח להודיע בזאת כי מר הראל נעתר לבקשתנו ויקיים עמנו פגישה נוספת, כפי שהבטיח עוד בפגישתנו הראשונה עמו. מועד לפגישה כבר נקבע. אמנם עדיין מועד רחוק, אך מטבע הדברים עשוי מועד זה להשתנות בהתאם לנסיבות. כשתגיע השעה המתאימה, יפורסם בפורום שרשור מיוחד בו יוכלו החברים להפנות את שאלותיהם למנכ"ל. כרגיל בנסיבות אלו, רק השאלות בעלות האופי המערכתי הכולל והמעניינות ביותר תועברנה להתייחסות המנכ"ל.
פגישה עם מנכ"ל הרכבת
הודעת המשך להודעה הקודמת. למעלה משנה חלפה מאז פגישת חברי הפורום עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק (חקי) הראל. במהלך התקופה שחלפה מאז עברה הרכבת אירועים רבים וחשובים; חשובים מספיק ע"מ שיצדיקו קיומה של פגישת המשך עם המנכ"ל. אי לכך, אני שמח להודיע בזאת כי מר הראל נעתר לבקשתנו ויקיים עמנו פגישה נוספת, כפי שהבטיח עוד בפגישתנו הראשונה עמו. מועד לפגישה כבר נקבע. אמנם עדיין מועד רחוק, אך מטבע הדברים עשוי מועד זה להשתנות בהתאם לנסיבות. כשתגיע השעה המתאימה, יפורסם בפורום שרשור מיוחד בו יוכלו החברים להפנות את שאלותיהם למנכ"ל. כרגיל בנסיבות אלו, רק השאלות בעלות האופי המערכתי הכולל והמעניינות ביותר תועברנה להתייחסות המנכ"ל.
פעם היו עושים אירוחים בפורוםפגישה עם מנכ"ל הרכבת
הודעת המשך להודעה הקודמת. למעלה משנה חלפה מאז פגישת חברי הפורום עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק (חקי) הראל. במהלך התקופה שחלפה מאז עברה הרכבת אירועים רבים וחשובים; חשובים מספיק ע"מ שיצדיקו קיומה של פגישת המשך עם המנכ"ל. אי לכך, אני שמח להודיע בזאת כי מר הראל נעתר לבקשתנו ויקיים עמנו פגישה נוספת, כפי שהבטיח עוד בפגישתנו הראשונה עמו. מועד לפגישה כבר נקבע. אמנם עדיין מועד רחוק, אך מטבע הדברים עשוי מועד זה להשתנות בהתאם לנסיבות. כשתגיע השעה המתאימה, יפורסם בפורום שרשור מיוחד בו יוכלו החברים להפנות את שאלותיהם למנכ"ל. כרגיל בנסיבות אלו, רק השאלות בעלות האופי המערכתי הכולל והמעניינות ביותר תועברנה להתייחסות המנכ"ל.
תגובהפעם היו עושים אירוחים בפורום
האם האפשרות הזו כבר לא קיימת בתפוז? זה יופי שבכירי רכבת ישראל נפגשים עם "נציגי" פורום תחבורה ציבורית, אבל לעניות דעתי, אירוח של אותו בכיר בפורום (ואפילו בנוכחות הנציגים פיזית לצידו) יתן תחושה טובה יותר של נגישות לחברים. גם אם יצנזרו את שאלותי, לפחות אוכל לראות בזמן אמת, מהן השאלות שראויות לדעת נציגי הפורום להישאל. לכשעצמי, אף שאני אוהב מאד את הנופים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים (ואפילו חולם על קטרי קיטור מטפסים במעלה ההר), אינני חושב שכדאי להקדיש לנושא את אחת הפגישות הנדירות של חברי הפורום עם סמנכ"ל רכבת ישראל. כמובן, שכאנשים פרטיים, יכול כל אחד ליזום לעצמו פגישות בכל נושא הקרוב לליבו.
כנראה שטעיתיתגובה
מלכתחילה, הפגישה עם סמנכ"ל נוסעים נקבעה כפגישה עצמאית בענייני הקו המשודרג ולא כפגישה מטעם הפורום. היות ובמקור משך הפגישה ונושאיה אמורים היו להיות מצומצמים יותר, חשבנו (אני ואחד ממנהלי הפורום) לנצל הזמן העומד לרשותנו ולשלב בפגישה גם את שאלות חברי הפורום. עם הזמן והנסיבות נתווספו עוד ועוד נושאים לפגישה, אשר הצריכו הקצאת זמן נוספת והיקשו מאוד על קיום חלק השאלות, שמלכתחילה היה אמור להיות בונוס בלבד. לפיכך נוצר צורך לפצל את הפגישה עם הסמנכ"ל לשתי פגישות: עניין שהסמנכ"ל נעתר לו בחפץ לב, אלא שאז הגיע האישור לקיום הפגישה עם המנכ"ל שטרף את הקלפים ועלול היה ליצור כפילות מיותרת, ולטעמי גם בעיה היררכית. אי לכך, הוחלט לוותר על חלק השאלות עם הסמנכ"ל ולהעבירן לפגישה עם המנכ"ל. באשר לאירוחים במסגרת תפוז, זוהי טריטוריה בלעדית של מנהלי הפורום. עבדך הנאמן אינו עוסק בנושא זה כלל, אך מקווה שאחד המנהלים יתייחס לנושא. אוסיף ואומר, שלדעתי כל חבר וחבר פורום הרואה עצמו מסוגל ליזום פעילות כלשהי התורמת לשיפור זרימת המידע לפורום, מוזמן לעשות כן בעצמו.
דווקא טוב שהעלית את העניין, GB.כנראה שטעיתי
מקריאת ההודעה מעלה חשבתי לתומי שאתם באים לפגישה עם סמנכ"ל נוסעים כ"חברי/נציגי הפורום לתחבורה ציבורית" ולא כאנשים פרטיים. כמובן, שאם הפגישה תואמה כפגישה פרטית, לא בשם כל פורום, זכותך המלאה לשוחח על כל נושא שתמצא לנכון, ולהביא דברים של של אחרים כפי שיקול דעתך (ואינך עבדי, או עבדו של איש אחר). משכך גם, תודה על שאתה משתף אותנו בנושא.
היו מעט מאוד אירוחים בפורוםפעם היו עושים אירוחים בפורום
האם האפשרות הזו כבר לא קיימת בתפוז? זה יופי שבכירי רכבת ישראל נפגשים עם "נציגי" פורום תחבורה ציבורית, אבל לעניות דעתי, אירוח של אותו בכיר בפורום (ואפילו בנוכחות הנציגים פיזית לצידו) יתן תחושה טובה יותר של נגישות לחברים. גם אם יצנזרו את שאלותי, לפחות אוכל לראות בזמן אמת, מהן השאלות שראויות לדעת נציגי הפורום להישאל. לכשעצמי, אף שאני אוהב מאד את הנופים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים (ואפילו חולם על קטרי קיטור מטפסים במעלה ההר), אינני חושב שכדאי להקדיש לנושא את אחת הפגישות הנדירות של חברי הפורום עם סמנכ"ל רכבת ישראל. כמובן, שכאנשים פרטיים, יכול כל אחד ליזום לעצמו פגישות בכל נושא הקרוב לליבו.
חדשות טובות!עדכון: שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל חט' נוסעים
חברי הפורום, שימו לב: עקב הצורך להכניס שינויים במתכונת הפגישה עם סמנכ"ל נוסעים ולהאריכה, לא ייערך, לצערי, דיון בשאלות חברי הפורום לסמנכ"ל בפגישה זו. לפיכך, הפגישה תעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לקו הרכבת ת"א-בית שמש-ירושלים. אנא קבלו את התנצלותי הכנה על השינוי במתכונת הפגישה. עם זאת, לא אלמן ישראל ולא אלמנות() שאלות החברים : ברצוני לעדכן את החברים בקיומה של פגישה נוספת (פגישה שכבר אושרה) עם מנהל בכיר אחר בר"י, ואשר במהלכה תוצגנה שאלות החברים בפני אותו מנהל. כך אני מקווה, לא תלך אף שאלה חשובה לאיבוד.ו
כל הכבודעדכון: שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל חט' נוסעים
חברי הפורום, שימו לב: עקב הצורך להכניס שינויים במתכונת הפגישה עם סמנכ"ל נוסעים ולהאריכה, לא ייערך, לצערי, דיון בשאלות חברי הפורום לסמנכ"ל בפגישה זו. לפיכך, הפגישה תעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לקו הרכבת ת"א-בית שמש-ירושלים. אנא קבלו את התנצלותי הכנה על השינוי במתכונת הפגישה. עם זאת, לא אלמן ישראל ולא אלמנות() שאלות החברים : ברצוני לעדכן את החברים בקיומה של פגישה נוספת (פגישה שכבר אושרה) עם מנהל בכיר אחר בר"י, ואשר במהלכה תוצגנה שאלות החברים בפני אותו מנהל. כך אני מקווה, לא תלך אף שאלה חשובה לאיבוד.ו
עדכון: שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל חט' נוסעים
חברי הפורום, שימו לב: עקב הצורך להכניס שינויים במתכונת הפגישה עם סמנכ"ל נוסעים ולהאריכה, לא ייערך, לצערי, דיון בשאלות חברי הפורום לסמנכ"ל בפגישה זו. לפיכך, הפגישה תעסוק אך ורק בנושאים הקשורים לקו הרכבת ת"א-בית שמש-ירושלים. אנא קבלו את התנצלותי הכנה על השינוי במתכונת הפגישה. עם זאת, לא אלמן ישראל ולא אלמנות() שאלות החברים : ברצוני לעדכן את החברים בקיומה של פגישה נוספת (פגישה שכבר אושרה) עם מנהל בכיר אחר בר"י, ואשר במהלכה תוצגנה שאלות החברים בפני אותו מנהל. כך אני מקווה, לא תלך אף שאלה חשובה לאיבוד.ו
האם התחילו לעבוד על גשר אצ"ג כבר?מכרז נוסף לקטע רמלה - מצליח
תוואי מסילה חדש לשתי מסילות והתחברות למסילה קיימת ושיפור תוואי קטע מפגש 210 ועד מצליח - מכרז א'- 2 אאל"ט, מדובר על מתחם תעבורה סוף סוף - למעשה, הקטע האחרון שבו העבודות טרם החלו.
מצטרף לשאלתך.האם התחילו לעבוד על גשר אצ"ג כבר?
מצטרף לשאלה...עם תשובהמצטרף לשאלתך.
נראה שהכיוון (תרתי משמע) של ההפרדות המפלסיותמצטרף לשאלה...עם תשובה
ועדכון מפרויקט הכפלת הקו לב"ש. 1. מכרז קטע מפגש 210- מצליח. הקדמת אותי, אריק.2. נפתחה לתנועה בשבוע שעבר הפרדה מפלסית במפגש 251 ליד הישוב ורדון. תמונה מצ"ב. 3. אושרה סגירת אוקטובר. במהלך הסגירה הארוכה (כשבוע וחצי, מליל יום ד' 14.10 ועד מוצ"ש 23.10) יושבת הקו לב"ש. במרכז העבודות הצפויות: הקמת המעבר התת-קרקעי בב"ש צפון תוך שימוש במנוף בה"א הידיעה של "אבי מנופים". 4. החלו העבודות על גשר אורי צבי גרינברג בב"ש; הגשר החותם את סאגת הגשרים בעיר הדרומית. השלב הנוכחי בעבודות: ביצוע כלונסאות. 5.עד כאן.
זה אנקונדה? קצת פיתול. בנתב"ג זה כמעט 90 מעלונראה שהכיוון (תרתי משמע) של ההפרדות המפלסיות
הולך בכיוון ה"אנקונדות" שנראה כפתרון בעיקר מסוכן יותר בטיחותית לכלי הרכב הנעים עליו כגשר מתעקל, הכינוי אנקונדה הגיע מההפרדה שבוצעה לפני שנים מעל בניית המסילה לנתב"ג סמוך לצפריה, נראה שזה חוזר על עצמו יותר מפעם אחת.
תודה על העדכון, בועז!מצטרף לשאלה...עם תשובה
ועדכון מפרויקט הכפלת הקו לב"ש. 1. מכרז קטע מפגש 210- מצליח. הקדמת אותי, אריק.2. נפתחה לתנועה בשבוע שעבר הפרדה מפלסית במפגש 251 ליד הישוב ורדון. תמונה מצ"ב. 3. אושרה סגירת אוקטובר. במהלך הסגירה הארוכה (כשבוע וחצי, מליל יום ד' 14.10 ועד מוצ"ש 23.10) יושבת הקו לב"ש. במרכז העבודות הצפויות: הקמת המעבר התת-קרקעי בב"ש צפון תוך שימוש במנוף בה"א הידיעה של "אבי מנופים". 4. החלו העבודות על גשר אורי צבי גרינברג בב"ש; הגשר החותם את סאגת הגשרים בעיר הדרומית. השלב הנוכחי בעבודות: ביצוע כלונסאות. 5.עד כאן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.