עדכון קו"ח

sss33

Member
עדכון קו"ח

היי שלום לכולם,
מקווה שאני במקום הנכון!
בשנתיים האחרונות אני עובד כמתווך דירות[יש מכנים יועץ נדל"ן]
במשרד תיווך.אני רוצה להתקדם ומחפש משרה בחברה נדלנית גדולה\בינונית בתור איש מכירות בחברה,תמ"א 38 וכו'. אני מעוניין לשלב את עבודת התיווך בקו"ח ואני פשוט לא מוצא את המילים הנכונות.דבר נוסף כשאני מביט בקו"ח שלי אני שם לב שכול 3 שנים אני מחליף עבודה איך לנווט זאת לטובתי? כי הכול זה תמיד בתחום המכירות האם יש אפשרות לסגנן זאת או לרשום שמכירות זה התחום ונדל"ן זו תחנה שהגעתי אליה אחרי X שנים ושם אני רואה את עתידי. תודה
 
קורות חיים...

קורות החיים צריכים להיות אמיתיים ואמת... עדיין מומלץ, ויש דרכים לעשות זאת, לנסח ולבחור מילים...
אולי "מכירות" זה המקצוע והכישור ונדל"ן זו באמת "תחנה" על הדרך - אני צריכה לראות קורות חיים, השכלה ומקומות עבודה קודמים כדי להיות מוחלטת שזה המצב.
לגבי תחלופות העבודה בכל 3 שנים - זו לא ממש בעיה אם יש לכך הסבר. נכון שיציבות תעסוקתית היא פרמטר חשוב שמעסיק מסתכל עליו ובמקומות עבודה מסוימים זה יכל להיות גורם מכריע - עדיין שוק העבודה של היום שונה מבעבר ופחות מצפים מאנשים להישאר באותו מקום עבודה 10 או 20 שנה...השוק דינמי, חברות נפתחות וחברות נסגרות וחברות מצמצמות ויש פיטורים.. ולמעסיקים זה ברור שיש לכך השפעה על היציבות התעסוקתית של עובדים.
להיפך - אם מישהו נישאר 20 שנה באותו מקום ובאותו תפקיד - הוא דווקא נתפס חסר אמביציה... שהידע שלו מצומצם ושהעולם התעסוקתי שלו קטן ובלתי מגוון ולכן שהידע שלו "לא משהו" ושהיכולות שלו גם "לא משהו" - יש יתרון בעובדים שנחשפו לעבודות שנות ולמערכות שונות ולחברות וארגונים מגוונים - עובדים כאלו לפעמים מביאים משב רוח רענן, רעיונות מנסיון אחר ויכולים לפתח כיוונים חדשים ולרענן חברות.

אני יכולה לעזור לך לנסח . תשלח לי קורות חיים למייל.
 

sss33

Member
תודה שירן,על העזרה,על הסבלנות וההקשבה. אין כמוך!!

 
למעלה