עדכון ערב-גפ"ס

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
עדכון ערב-גפ"ס

התקררות בשכבות הגבוהות שצפויה בשעות הבאות היתה אמורה לגרום לסערת שלגים משמעותת הלילה.אולם בעיה בשכבות הנמוכות-850 מ"ב רק מינוס 1,ז"א טמפ' מעל האפס בירושלים. המשמעות היא הגברה בכמות המשקעים להלילה,אולם רום השלג בשעות הקרובות לא יירד לגובה שקיוינו אתמול.לא במקרה השלג כעת בירושלים מעורב בהרבה גשם . בשעות הלילה המאוחרות הטמפ' תרד בעוד כמעלה בקרקע,ואז צפוי שוב שלג נקי בירושלים,אולם אני מסופק לגבי מקומות נמוכים ממנה.
 

m70

New member
לפני כן...

זהו רק פרשנות שלי למודל אחד. בהמשך האחרים.
 

m70

New member
עוד דבר

שכבת 500-1000 להלילה תתאים לרום שלג 500-400 מ'.[5300] הלואי ואני טועה וגם אנשי יישובים נמוכים יותר יקומו לבוקר לבן,רק שלא נראה לי.
 

Dark Muse

New member
אוף אני פשוט לא מבין!!!

מתי לעזעזל יש ברקים?!?! כיאלו יש ים קור באוויר וצריך לברקים הפרש של -26 מעלות בין 500 ל 850 שיהיו ברקים? כיאלו אז עכשיו אין הפרש כזה ? (בגלל אולי שגם ב850 מאוד קר?) יש אולי עוד גורמים?? מישהו אולי יתנדב לכתוב מאמר מעמיק בנושא של ברקים? בכל אופן תהיו בריאים
 
האם כול המודלים מראים על נסיגה

ברום השלג?זה בשורה ממש רעה מכיוון שאים הלילה הטמפרטורה נעה סביב מינוס 1 קרוב לוודאי שמחר לא ירד שלג ממשי כי הטמפרטורות יעלו "לטמרטורות יום",אז רוב הסיכויים שנראה מחר לא יותר מסליט ואפילו גשם....דווקא היום משה אתה לא אופטימי(אני מבין שזה בגלל המודלים). אשמח לתגובה בנוסח של"המרגיע הלאומי" בתודה והערכה רבה רז קסטרו!
 

m70

New member
הכל מודלים

ודרך אגב,היווני הוא שהיה פסימי בקרקע להלילה,ואבן מיישר עמו קו.
 
איזה בשורות רעות...אוף!

כבר הייתי בטוח שהלילה ומחר נקבל שלג של ממש לזמן ממושך..בלי גשם בלי סליט...אבל עכשיו הכל מתפקשש אני מאוכזב..........
 
למעלה