ממתינה למתנה
New member
עדכון עדכון עדכון
יש תאריך לניתוח!!!! סוף סוף אחרי כל הסאגה שעברתי איתם ורגע לפני שהתחלתי לברר על אפשרות לפרטי, אמא שלי המקסימה התערבה ועכשיו יש תאריך!!! ה14.6 יום ראשון. אם אני מבינה נכון, אז אני צריכה להתאשפז במוצ"ש ואת כל ההכנה לעשות בבית? הבעיה היחידה היא שגיסי מתחתן ארבעה ימים אחר כך, אז נראה מה נעשה יכול להיות שאני אלך לחתונה בלי לרקוד גם בגלל העובדה שכל הריקודים יהיו דיסקו. כך שזה לטובה.
יש תאריך לניתוח!!!! סוף סוף אחרי כל הסאגה שעברתי איתם ורגע לפני שהתחלתי לברר על אפשרות לפרטי, אמא שלי המקסימה התערבה ועכשיו יש תאריך!!! ה14.6 יום ראשון. אם אני מבינה נכון, אז אני צריכה להתאשפז במוצ"ש ואת כל ההכנה לעשות בבית? הבעיה היחידה היא שגיסי מתחתן ארבעה ימים אחר כך, אז נראה מה נעשה יכול להיות שאני אלך לחתונה בלי לרקוד גם בגלל העובדה שכל הריקודים יהיו דיסקו. כך שזה לטובה.