עדכון עדכון עדכון

עדכון עדכון עדכון

יש תאריך לניתוח!!!! סוף סוף אחרי כל הסאגה שעברתי איתם ורגע לפני שהתחלתי לברר על אפשרות לפרטי, אמא שלי המקסימה התערבה ועכשיו יש תאריך!!! ה14.6 יום ראשון. אם אני מבינה נכון, אז אני צריכה להתאשפז במוצ"ש ואת כל ההכנה לעשות בבית? הבעיה היחידה היא שגיסי מתחתן ארבעה ימים אחר כך, אז נראה מה נעשה יכול להיות שאני אלך לחתונה בלי לרקוד גם בגלל העובדה שכל הריקודים יהיו דיסקו. כך שזה לטובה.
 
סוף סוף../images/Emo178.gif../images/Emo13.gif

הגיע זמן שאחרי חודש וחצי מישהו יטרח לחזור אלייך... כבר דיברנו על כל השאר אז רק אאחל שוב שיעבור בקלות ו
 
שאפו לאמא שלך...

האשפוז אכן במוצ"ש, ההכנה בבית והניתוח בראשון... אלף אלפי
ושמחה שהסאגה הארוכה כמעט והסתיימה!
 

זואילי

New member
יופי! שתסתיים סוף סוף הסאגה הזאת!

בהצלחה! קחי בחשבון שגם בבי"ח יהיו כמה גיחות לשירותים.
 
למעלה