עדכון עברית - שאלה למקצוענים בלבד

adunsky

New member
עדכון עברית - שאלה למקצוענים בלבד

שלום למקצועני ה- Palm ! שאלתי היא: אני מעוניין לעדכן את מערכת ההפעלה של ה- 3X שלי לגירסה 3.3, ולשם כך עלי לעדכן את גירסת העברית והלוח. ובכן, עשיתי כל מה שנאמר לי. בטלתי את העיברית, והתקנתי את כל החבילה. כעת, לאחר שבצעתי Reset, אני נמצא במצב מוזר משהו: גירסת העברית נשארה לכאורה גירסה 3.0 והלוח נשאר בגירסה 1.00, אבל אני רואה ברשימת האפליקציות ב- Info את שתי ההתקנות ! יש לי שתי שורות של Hebrew ושתי שורות של לוח. שתיהן, דרך אגב, מצביעות על הגירסאות החדשות... בקיצור, ב- Info, זה נראה כאילו הצליח העדכון, אבל תכל`ס זה לא. מה עושים? תודה לכם מראש !
 

adunsky

New member
האם אף אחד לא ירים את הכפפה?

מה, אין מספיק מקצוענים פה כדי לענות?
 

amilevin

New member
עברית כפולה ?

ה-INFO לא מראה כל המידע על התוכניות. הורד את Z`catalog מ-PalmGear (תוכנת freeware קטנה ומצוינת) ובדוק שוב מה בדיוק מותקן אצלך, ובטל באמצעותה את הכפולים. אם עדיין לא תקין, הודע לי באמצעות הפורום. ראה LINK לתוכנה.
 

adunsky

New member
עדכון עברית - שימו לב

חן חן על התשובה. אבל מדברי נציג התמיכה של Penticon, מסתבר שהכל טמון בכיוון אחר לגמרי. העברית והלוח מגיעים, כך מסתבר, מותקינם ב- Flash ולא ככה סתם בזכרון כמו כל אפליקציה רגילה. היתרון הברור הוא שהאפליקציה לא נעלמת לאחר בצוע Cold Reset, ועוד לא דיברנו על החסכון במקום בזכרון. ה``חסרון`` הוא, שקשה מעט להפטר מהם. אז, מה שצריך לעשות הוא להתקין אותם (בשלב זה, למרות בצוע ה- Sync עדיין הם לא פעילים. הדומיננטים הם שוכני ה- Flash, אך יחד עם זאת הם קיימים, ולכן מופיעים פעמיים ברשימת ה- Info)ואח``כ לבצע את עדכון ה- OS, פעולה שתגרום להעפת האפליקציות מה- Flash. כעת תקומנה לתחייה הגירסאות המעודכנות, והכל אמור להסתדר. שימו לב קוראי: זוהי רק תאוריה ! כך נאמר לי מתמיכת Penticon. אני עצמי עדיין לא ניסיתי זאת, אך אינ עומד לבצע זאת בשעה הקרובה, ואשמח לשתף אתכם בתוצאות לאחר מכן. כל מה שתבצעו אתם - על אחריותכם. נא לא לבוא אלי עם אמרות ``אבל אמרת`` ! היו שלום.
 

amilevin

New member
תוכנה ב-Flash

לפי הסימפטומים הראשוניים שנתת, זו לא התופעה. INFO *לא* מציג מה שב-Flash, אלא רק מה שב-RAM. לכן בדוק באמצעות Z`catalog שמציגה הכל, את מה שכן כפול.
 
למעלה