עדכון סטטוס בריאותי

Saharon27

New member
עדכון סטטוס בריאותי

שלום לכולם קודם כל אני רוצה לברך על הפורום הענייני. אני משוחרר קרוב לשנה וחצי וכבר יצא לי לבצע אימון מילואים. לאחרונה היה שינוי במצבי הבריאותי והייתי מעוניין לדעת למי ולאן אני צריך לפנות בכדי לדווח על כך. יצרתי קשר עם קצינת הקישור שלי אך לדבר איתה זה כמו לדבר עם קיר. אני אינני מעוניין להשתמט מהמילואים אבל זה היחס שאני מקבל ממשרד הקישור שלי(וזה מאוד חבל). אני בסה"כ רוצה לדעת את ההשלכות של מצבי על מילואיי ואני בטוח שישנם כאלה. כמו כן במידה ויש השפעה על פרופיל עם מי אפשר לדבר בכדי שזה לא יפגע ביכולתי לשרת? בתודה מראש.
 
קצת קשה לי לעזור לך

כי אני לא מבין מה המשמעות של "לדבר עם קיר": המשפט לא נותן כל אינפורמציה לגבי הטענות שאתה מעלה ואופי התשובות שאתה מקבל ממנה. עד כמה שידוע לי משרד הקישור זה אלה שאתה אמור להעביר להם אישורים לגבי מצב בריאותך, והם אמורים להעביר אותם לגורמים המתאימים.
 

פלסטיק

New member
צורות פעולה שאתה יכול לנקוט

1. אתה יכול לבקש מקצינת הקישור ועדה רפואית ספר הפרופילים איננו מפורסם (ראה דיון אחר בפורום מהימים האחרונים) ולכן לא תוכל לדעת אלא בדיעבד מה ההשלכות 2. אתה יכול למצוא רופא מומחה לליקוי הבריאותי שלך שמשרת גם במילואים. בדרך כלל הם זוכרים את הסעיף הבריאותי בע"פ ואת הפרופיל הנגזר ממנו 3. לנסות לשים יד על ספר פרופילים לזמן קצר באיזושהי יחידה צבאית, מרפאה או בית חולים שיש בו ועדה רפואית (צריפין, רמב"ם וכו').
 

צמרת12

New member
טיפול בנושא בריאות

1. לועדה רפואית שולחים רק העתקים . יש תרגולת חביבה של קצינות קישור - לאבד מסמכים של ועדה רפואית מעל המגרסה. 2.כל מסמך במכתב רשום. 3. כל שיחה לתעד ( אם אפשר להקליט). לשאול שם ותפקיד. 4.להכין חוות דעת מרופא אזרחי. 5.במידה שיש לך ספק לגבי בצוע משימה: ( למשל סחיבת שקים ע"י חולה גב) דאג להחתים את הרופא והמפקד שנתנו את הפקודה על מסמך ברור בו הם מקבלים אחריות. לא מוכנים לחתום? תעד את מועד השיחה ודאג לעדים. 6.שלח חוות דעת רפואית על מצבך ליחידה - מה יותר דחוף. זה מה יש ...
 

ניר נגר

New member
ברוך בואך לפורום ותודה על המחמאות

מוזר לי שקצינת הקישור אינה מוכנה לשמוע... "לדבר אל הקיר?" הרי זה תפקידם... בנוסף לתשובות הענייניות שקיבלת מחברי הפורום היקרים אתה מוזמן לפנות אל קצינת פניות הציבור, ראה את הפון שלה באתר קצין מילואים ראשי (כנס לשם דרך הקישורים) שם תקבל תשובה מוסמכת (ומניסיון הם עונים ) בכל מקרה יישם את העיצות שקיבלת ויידע אותנו על ההתפתחויות ואם אתה צריך עזרה נוספת. תרגיש טוב זה הכי חשוב
 

Saharon27

New member
המון תודות לכולם

על התשובות הענייניות. אם רק היו נותנים לי את התשובות האלו במקום שהייתי אמור לקבלם... שוב פעם תודה לכולם
 
למעלה