עדכון מעצבן - קופ"ח מכבי -

עדכון מעצבן - קופ"ח מכבי - ../images/Emo123.gif../images/Emo46.gif

התקשרתי לברר איפה אפשר לעשות אבחונים מקיפים, כדוגמת "אניגמה" שיצאה מהרשימה. לתדהמתי הסבירו לי שקופ"ח מכבי לא משתתפת באבחונים לילדים עם בעיות קשב וריכוז מעל גיל 6. "את יכולה לפנות לפסיכיאטר ילדים דרך הקופה (פגישה ראשונה 49 ש"ח, אח"כ 30 ומשהן, ואח"כ 18 ש"ח לשלושה חודשים), אבל על אבחונים אנחנו לא מחזירים כסף, גיברת, תעשי פרטי...". לא משנה כמה בטוחים משלימים יש לנו - אין השתתפות !!! השאלה הבאה ששאלתי היתה איך עוברים קופה, וזה כבר תהליך פשוט מאוד... רק שבכל מקרה המעבר בפועל, הוא רק מחודש יולי. מרגיז אותי מאוד !!!
 

dafnalevi12

New member
המכון בהרצליה

האם הכוונה למכון לקשב ולריכוז? התקשרתי לשם השבוע וענתה לי מזכירה אלקטרונית עם שעות הקבלה והמענה הטלפוני. אני מקווה שאנחנו לא מתכוונות לאותו מקום...
 
נאמר לי שהיה מכון אחד של מכבי

בהרצליה, לאבחון וטיפול בילדים עם הפרעות בקשב וריכוז, וכרגע הוא לא פעיל עד להודעה חדשה. אני לא יודעת אם זה אותו מכון שאת מתכוונת, אני מקווה בשבילך שלא, ובכל מקרה, אם פתאום תגלי שהוא כן פועל, אשמח לקבל עדכון.
 

zivadina

New member
אבחון על חשבון "ייעוץ רופא מומחה"

תבררי אם אפשר לעשות את הפרוצדורה של "ייעוץ רופא מומחה" אצל פסיכיאטר שהוא מנהל/ סגן מנהל מחלקה בבית חולים, ואז תקבלי ממנו 3 חשבוניות שהן סה"כ מחיר האבחון. הביטוח יהיה חייב להחזיר לך את רוב הכסף של ה"ייעוץ", אם הוא מכיר ברופא כ"רופא מומחה". אולי תבררי את הנושא בעילום שם מול הדובר, ולא בסניפים? או שתשאלי את הרופא המומחה בעצמו, אם הוא עובד מול מכבי בשיטה הזאת.
 

דליה.ד

New member
עוד מידע מעצבן על מכבי

האם גם את ילדכם סירבו לבטח בביטוח סיעודי בגלל הadhd שלהם???????? כך לפחות סיפרה לי קרובת משפחה שמכבי סירבה לבטח את שני ילדיה שלשניהם יש הפרעת קשב וריכוז ועוד מדובר במשפחה חד הורית!
 

רותי הכ

New member
וזה אחרי שהם קיצצו ב80% את הסבסוד

של כל הפרא רפואיים - במקום פעם בשבוע ריפו בעיסוק - פעם בחודש ואם מישהו עדיין בהמתנה... בקיצור צריך להיות ממש עשיר כדי לתת לילד את המינימום ההכרחי-יאוש
 

meivari

New member
לנו החזירו את הטיפולים

בראשית ינואר המרפאה בעיסוק של מכבי הודיעה לנו שקיצצו את הטיפולים ונקבל טיפול אחד בחודש (מה שלא הסתדר כמובן עם העובדה שאישרו לנו 14 טיפולים לשנת 2004 שבועיים קודם לכן). לאחר אין ספור טלפונים כולל למשרד הבריאות קיבלנו באמצע ינואר הודעה כי בנתיים בוטל הצימצום וחזרנו לקבל טיפול כל שבוע. נכון ליום חמישי זו האינפורמציה הידועה לי (מאד מקווה שלא ישתנה כלום מאז).
 

SRGLGN

New member
אני עשיתי איבחון דרך מכבי

יש לי 3 מאובחנים וכולם דרך מכבי,השיטה היא פשוט ללכת למנהל מחלקה כדוגמת מירי כץ או פרופסור אפטר,מגהה,בקיצור אנשים שמבינים בבעיית קשב ובדרך כלל מספיק 3 מפגשים עליהם מקבלים 80 אחוז החזר.ובא לציון גואל.... וחוץ מזה גם אני עוברת קופה, פשוט נשבר מהבירקרטיה המסובכת של מכבי אני מקווה שלא התאכזב.
 

זהבה נ

New member
ממש תסכול עם הביטוחים והקופות חולים

אבל המצב לדעתי עוד יחמיר בעתיד הקרוב וזה בגלל המצב הכלכלי. כל הקופות נכנסו השנה לקיצוצים מאוד גדולים בשל המצב הכלכלי שלדעתי מחמיר, בעתיד נכונות לכולנו עוד הפתעות בעניין של התנערות הקופות מהתחיבויותיהן דברים שבעבר הן הכירו בהם והיום לא. אני לא הייתי ממליצה לעבור לקופה אחרת כל כך מהר, כי יש את מרכיב הביטוח המושלם שבשבילו חייבים תקופת אכשרה בשביל להיות זכאים לשאר ההכרות. אז שקלו את נושא המעבר בכובד ראש לפני החלטה פזיזה אחרת כי את הביטוח המשלים אי אפשר להעביר לקופה אחרת וצריך להתחיל אותו מחדש. אני בהחלט ממליצה על הדרך שהציע זיוה להתיעצות עם רופא מומחה מנהל מחלקה שזה דבר מוכר בביטוחים המשלימים בהחזר של שמונים אחוז פעם או שלוש פעמים בשנה בהתאם לביטוח(זה שונה מקופה לקופה). בהצלחה.
 
למעלה