עדכון מעמק רפאים

מצב
הנושא נעול.

amirv

New member
עדכון מעמק רפאים

עדכון מעמק רפאים
אתמול עשינו טיול ביערות סביב מבוא בית"ר (מומלץ ויפהפה), כמאה מטר מערבה מנחל קובי נגלו לעינינו עבודות הנחת המסילה,בתחילה שני פסים מקבילים ללא אדנים בינהם, ולאחר עוד 250 מטר מסילה מלאה, משאיות עלו וירדו נון סטופ ממבוא בית"ר לאתר העבודות, אבל אפילו הן לא פגעו בפסטורליה של צקצוקי הפטישים. יובל נחל קובי, בערך בקו שבין מבוא בית"ר לעמינדב. לצערי אין לי מצלמה. שאלה, שאלה? דיברו על אפשרות של תחנת רכבת נוסעים במבוא בית"ר, איך בדיוק? המקום עמוק וצר וכל תחנה+כביש גישה+מגרש חניה תהרוג את הנוף לחלוטין.
 
תחנה באיזור ביתר

עדכון מעמק רפאים
אתמול עשינו טיול ביערות סביב מבוא בית"ר (מומלץ ויפהפה), כמאה מטר מערבה מנחל קובי נגלו לעינינו עבודות הנחת המסילה,בתחילה שני פסים מקבילים ללא אדנים בינהם, ולאחר עוד 250 מטר מסילה מלאה, משאיות עלו וירדו נון סטופ ממבוא בית"ר לאתר העבודות, אבל אפילו הן לא פגעו בפסטורליה של צקצוקי הפטישים. יובל נחל קובי, בערך בקו שבין מבוא בית"ר לעמינדב. לצערי אין לי מצלמה. שאלה, שאלה? דיברו על אפשרות של תחנת רכבת נוסעים במבוא בית"ר, איך בדיוק? המקום עמוק וצר וכל תחנה+כביש גישה+מגרש חניה תהרוג את הנוף לחלוטין.
תחנה באיזור ביתר
בקו ההולך ונבנה (מחדש) תהיה תחנה תפעולית בלבד באזור כפר בתיר (כפר ערבי). (התמונה לקוחה מאתר "חדשות הרכבת", מצולמת ע"י לב).
 
אתם עומדים לקבל הערב משהו מעניין

תחנה באיזור ביתר
בקו ההולך ונבנה (מחדש) תהיה תחנה תפעולית בלבד באזור כפר בתיר (כפר ערבי). (התמונה לקוחה מאתר "חדשות הרכבת", מצולמת ע"י לב).
אתם עומדים לקבל הערב משהו מעניין
ההפתעה בעוד שעה לערך. אני אסרוק ואח"כ אפרסם.
 

vitamin P

New member
מחכה בקוצר רוח.....

אתם עומדים לקבל הערב משהו מעניין
ההפתעה בעוד שעה לערך. אני אסרוק ואח"כ אפרסם.
מחכה בקוצר רוח.....
כל דבר שקשור לקו לירושלים צריך להיות יפה
 

q a z 7

New member
ומנצל"ש

מחכה בקוצר רוח.....
כל דבר שקשור לקו לירושלים צריך להיות יפה
ומנצל"ש
שבוע שעבר אטמו את תחנת החאן כך שאנשים לא יוכלו להכנס לתחנה (ולעשות ונדליזם). יותר אני לא יוכל לטייל עם כלבי האהוב שם
 

vitamin P

New member
"למי איכפת"

ומנצל"ש
שבוע שעבר אטמו את תחנת החאן כך שאנשים לא יוכלו להכנס לתחנה (ולעשות ונדליזם). יותר אני לא יוכל לטייל עם כלבי האהוב שם
"למי איכפת"
גם ככה כל מה שהעירייה רוצה זה למכור את השטח שיבנו שם איזה בית מלון או בניין משרדים ולהרוויח כמה גרושים והכל במקום לשחזר לשפץ ולהפעיל את התחנה כתחנה נוספת בירושלים שיש לה צורך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה