עדכון מכביש 1

מצב
הנושא נעול.

evgeniy2

New member
עדכון מכביש 1

עדכון מכביש 1
תמונות בכניסה ללוד, בניית גשר לרכבת מעל כביש 1
 

evgeniy2

New member
המסילה...

לא הבנתי איך יש שם מסילת רכבת.
איזו מסילה זאת?
המסילה...
המסילה מגיע מתחנת נתב"ג 2000 מעל כביש כניסה (גשר) לנתב"ג ואז מעל כביש מספר אחד ואז נכנס לכיוון אזור תעשייה צפוני בלוד ואז ממשיך למודיעין.
 

Image of me

New member
כן, את זה הבנתי. שאלתי על משהו אחר.

המסילה...
המסילה מגיע מתחנת נתב"ג 2000 מעל כביש כניסה (גשר) לנתב"ג ואז מעל כביש מספר אחד ואז נכנס לכיוון אזור תעשייה צפוני בלוד ואז ממשיך למודיעין.
כן, את זה הבנתי. שאלתי על משהו אחר.
התכוונתי למסילה שמצולמת בתמונה הראשונה, יש שם מסילת רכבת סלולה וקיימת. איזו מסילה זאת?
 

evgeniy2

New member
image of me שאלה לי אליך

ראש העין - לוד
image of me שאלה לי אליך
איך עשית תמונה כזאת בכרטיס האישי ??? אני גם רוצה !!! יצא ממש יפה !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה