התכוונתי בסוף.
אמנם מחירי האחסון בירידה מתמדת וגם בשיפור בלתי נגמר, אבל מרגע שנכנסת לעולם הסרטים גם ההתעסקות לא נגמרת.
נקודה למחשבה למשל היא שמה שתשמור בסוף צריך לשמור ב-2 מקומות, כגיבוי, ורצוי גם לא באותו מקום לכל מקרה חס ושלום.
אבל יש לי את ה SJ1000, וגם שתי ידיים שמאליות.
מישהוא יכול להסביר לחי בבקשה (עדיף עם תמונות) איך בדיוק אני מחבר אותה לקסדת סקי? הגיעו איתה איזה 20 מחברים שונים ואני לא מוצא את הידיים והרגליים.