עדכון חרמון - sj1000 & Mobius action cam

איל שחר

New member
הלכתיאל היבואן, HDLOCO, קיבלתי, ללא תשלום

שני טופסנים, אחד במקום ואחד רזרווי (היא הציעה שאקח עוד אבל אני יורם כזה, ילד טוב ירושלים אז לא לקחתי. לכל היותר אחזור שוב) וכן עוד שתי מדבקות.

הם בסדר גמור החבר'ה שם.
 

marceloros

Member
מנהל
לא הבנתי

אז ביום גלישה בחרמון נטו גולשים 70 דקות ???
מלא ג'יגות ליום, זוועה אבל אפשר להסתדר אם שומרים מה שרוצים ומוחקים את כל השאר.
 

איל שחר

New member
לא גלשנו כל היום אלא קיצרנו קצת. וברור שיש

למחוק חלק. רק שכאשר מדובר בחופשה בחו"ל, למי יש חשק לשבת שם ולערוך/לקצץ?
לכן אצטרך מקום להכל - ברוטו.
 

marceloros

Member
מנהל
ברור בעניין העריכה

התכוונתי בסוף.
אמנם מחירי האחסון בירידה מתמדת וגם בשיפור בלתי נגמר, אבל מרגע שנכנסת לעולם הסרטים גם ההתעסקות לא נגמרת.
נקודה למחשבה למשל היא שמה שתשמור בסוף צריך לשמור ב-2 מקומות, כגיבוי, ורצוי גם לא באותו מקום לכל מקרה חס ושלום.
 

elotan

Member
סליחה על השאלה הקצת מוזרה

אבל יש לי את ה SJ1000, וגם שתי ידיים שמאליות.
מישהוא יכול להסביר לחי בבקשה (עדיף עם תמונות) איך בדיוק אני מחבר אותה לקסדת סקי? הגיעו איתה איזה 20 מחברים שונים ואני לא מוצא את הידיים והרגליים.
 

elotan

Member
איך הוא נראה?

עם המצלמה הגיע דך גדול וצבעוני עם תמונות של כל המחברים (אבל בלי הסברים
) ושם מראים שהמצלמה מחוברת לקסדה בצורה אחרת, עם משהוא שנקשר ע"י חוט (כבל) או משהוא כזה, ואני לא מצליח להבין מהציור הזה שום דבר.
 
למעלה